szomszéd faluban van egy 2006os 125ös DT. újonnan vette a fazon, a motorban 2000km van... mert ő csak úgy tartja elment vele 2-3 150km-es túrára, aztán a többi abból jött ki hogy a lyányát kísérgette.
nekem is volt aki majdnem lecsapta a telefont mikor mondtam hogy 39ezer van az LC4be.. aztán jött végre egy értelmes ember, akinek már volt is ilyen motorja, és tudja hogy itt nem áll meg a világ és el is vitte
Csak hogy érthető legyen: endurozáshoz min. 1 órát kell motoroznom mire olyan terepre érek amit mondjuk lehet élvezni, ill. régen mi egész napokra jártunk el... Erre már nincs sok idő... Viszont itt van a közelben cross pálya (10 perc motorral, addig legalább bemelegszik rendesen). Hajtok rajta 1 órát(nem mitha bírnák annyit), 2 óra alatt lefáradok és még a motorkát is megtakarítottam...
Remélem így már világos
én levettem róla au üzóra számlálóüt.. ami maxek volt.. de 186ot mutatot.. azóta sem ment a motorba sokkal több... ..de az üzemóraszámláló még mindég tart.. esőben londonban szélben párizsban..illetve 18 fokban a garázsban
raks.. ah rám halgatol..lebontod zendúró részt..lesz egy sx 450..ami 3 kilóval nehezebb mint a rmz 450 2012...
az meg talánbelefér...
ha kevésnek tartod a vehemenciályát.. kinyitodaa a dobot..(bár lehet hogy az már az..nem néztem)..akkor keréken 51-52 lóerőd lesz!az úly rmz is 49-51 lóerőt tud!
ugyhogy ha nem viszik el arany ában ..de tudod hogy aranyat ér.. használd ki...ha a 19 colos kerékk kéne a kroccra szólj.. én nekem van egy hibátlan 19es komplett kerekem.. még a gumi is 80%os rajta...110 c-18as..ha kell szólj.. biznicelhetünk..vag a 18as kereked cserébe az is jó...
mert nekem endúróban a 18as a jobb...illetve arra tudok majd rakin nyárárra svárosi endúró gumit..és kicsit szuperlotyózok majd az 525tel
Vagy eladásra vissza teszi az órát, olyat is láttam már. Mikor az enyémet hirdettem és nem írtam üzemórát a hirdetésben akkor mindenki sokallta a 600 órát, egy 2004 es motorba
Eladó egy Spidi Evoluzione R 2 részes bőrruha 52-es méretben!(Narancs-Fehér-Fekete szinben) A ruha full protektoros. A nadrág derék részénél mindkét oldalon tenyérnyi csúszásnyom található,de nincs kiszakadva!A cipzárak tökéletesen működnek.
Posta megoldható.
Nyilván inkább az az általános ahogyan én vettem az SC-t, hogy az eredetire még csak nem is hasonlító biciklis km-óra volt felmekkelve rá és találgatásokba se mert bocsátkozni az előző tulaj hogy mennyi km lehet benne (állítása szerint neki így adták el 5 évvel azelőtt azzal a dumával hogy lelopták a motorról a gyári órát)...banánisztán wazzeg.
de azt te is tudod, hogy 10 ből 1 ilyen van... és ők azok olyan áron is hirdetik a motort.
Zozee gépe is bontatlan ( vagy csak volt nem tudom) és ő is 600 óra felett járt.
az enyém is 580 nál lett szétborítva és felújítva. azóta is havi szinten beszélek a sráccal aki elvitte és kurvára tetszik neki, egyedül a kuplung munkahenger szorult cserére.
Ismerek olyat akinek a 2005-ös(!) 525-ösének bontatlan a blokkja (vezérműlánc volt még csak cserélve) és nem azért mert oTo Husabergjének 9xx órás "rekordját" akarja vele megdönteni, hanem mert k.ára nincs neki ideje motorozni (meló, család stb.)
Én is jóval áron alul adtam el a SuperDuke-ot, pang a piac de nagyon.. A 800eFt-os ajánlatom még mindig áll a gépedre, holnap el is tudnék menni érte ;)
Áááá... manapság az ár a lényeg! Semmit nem ér az hogy visszakövethető, esetleg reális üzemórát mondanak! Max csak annyit hogy hű bammeg de sok! Meghirdettem enyémet én is, de telefonos telefonon ill. sms-ben ott tartott a dolog hogy egy rendszámos 1 gazdás enduro, akra rendszerrel kevesebbért ment volna el mint egy ugyanilyen esetleg 1 évvel fiatalabb cross...
Hirtelen megszaporodtak az eladó EXC-k :) Már csak az a kérdés: 2004-es, leellenőrizhetetlen múltú verzió (üzemóra is lenullázva), vagy 2008-as 168 üzemórával.. 2004-esem volt már, azt nem is sajnálnám annyira, mivel van közöttük vagy 400eFt árban.. Vélemény?
és van is olyan aki ezt az üzemórás dolgokat megteszi?
90 óránként (hobbi szinten)vezérműtengely, hajtórúd, forgattyús tengely stbstbstb csapágy csere
és a többi minden?
http://youtu.be/R2t87mriN2w
Remélem így már világos
az meg talánbelefér...
ha kevésnek tartod a vehemenciályát.. kinyitodaa a dobot..(bár lehet hogy az már az..nem néztem)..akkor keréken 51-52 lóerőd lesz!az úly rmz is 49-51 lóerőt tud!
ugyhogy ha nem viszik el arany ában ..de tudod hogy aranyat ér.. használd ki...ha a 19 colos kerékk kéne a kroccra szólj.. én nekem van egy hibátlan 19es komplett kerekem.. még a gumi is 80%os rajta...110 c-18as..ha kell szólj.. biznicelhetünk..vag a 18as kereked cserébe az is jó...
mert nekem endúróban a 18as a jobb...illetve arra tudok majd rakin nyárárra svárosi endúró gumit..és kicsit szuperlotyózok majd az 525tel
Eladó egy Spidi Evoluzione R 2 részes bőrruha 52-es méretben!(Narancs-Fehér-Fekete szinben) A ruha full protektoros. A nadrág derék részénél mindkét oldalon tenyérnyi csúszásnyom található,de nincs kiszakadva!A cipzárak tökéletesen működnek.
Posta megoldható.
Zozee gépe is bontatlan ( vagy csak volt nem tudom) és ő is 600 óra felett járt.
az enyém is 580 nál lett szétborítva és felújítva. azóta is havi szinten beszélek a sráccal aki elvitte és kurvára tetszik neki, egyedül a kuplung munkahenger szorult cserére.
90 óránként (hobbi szinten)vezérműtengely, hajtórúd, forgattyús tengely stbstbstb csapágy csere
és a többi minden?