El is hiszem, én a dt-vel voltam így :) Egy nap kétszer ment tele a tank :D Azzal mentem egy nap 300km-t is na azután a nap után egy ideig én se ültem rá! A ktm-el még nem mentem olyan sokat egy nap, 200-220 volt talán a legtöbb de bőven elég is volt, szétrázott jól... De megállásnélkül egy 100as már azért megérződik a ktm-en is :)
még az exc "deszkáján" is bőven kényelmes 180km utcán egyhuzamban mondjuk szerintem kényelmesebb is mint az lc4.. nem szeretem az ilyen tepsi üléseket. no meg ez nem ráz annyira (fenébe )
20 évesen a szimót is 2x kellett tankolni egy nap annyit hajtottuk
50 felett meg sokat számít ám a kényelem
nekem is szörnyen kényelmetlen az xr4 aszfalton 300-350km után 2 napig rá sem tudok nézni
és ahol ülsz?
kellene egy motor ami egyaránt jó terepen is és aszfalton se kényelmetlen
de egyik sem 1000km távokra
havernak volt lc4 de mókolt ülése volt szóval nem tudom milyen a gyári
egy 50+ éves emberkének kellene kezdő motornak, a pénz nem számít jeligével
Ugyebár a kressz mindenhez ért :D Függetlenül egy vagy többhengeres, két vagy négyütemű basszá rá rúggyad bé oszt usgyi!
Na viccet félretéve szerintem ez is egy megfelelő módszer, mire felöltözök és ténylegesen indulok 1 rublikára mindig felmegy, sokszor kettőre is de mire kiérek az udvarból és kikanyarodok az útra már nem kell sok a 3.hoz se! 40-50 el alapjárat felett picivel, nem tart sokáig hogy elérje az üzemi hőfokot! De eddig még nem szólt hogy nem tetszik neki :)
Én sosem, vagy csak nagyon ritkán várom meg míg el megy a 3. csíkig... Sőt szerintem felesleges is, beindítom felöltözök gyorsan, 1-2. csíkig felmegy aztán gó... De a gó jelenesetbe aztjelenti hogy alapjáraton amíg nem éri el a 4. csíkot aztán utána lehet menni... Szerintem semmivel sem rosszabb az ha így melegíti az ember.
50 felett meg sokat számít ám a kényelem
nekem is szörnyen kényelmetlen az xr4 aszfalton 300-350km után 2 napig rá sem tudok nézni
nem mintha 1000km túrákat akarna tenni vele de a drz ülésén aszfalton már 30km után zsibbad a segg
akkor az sem az az igazi túraülés
kellene egy motor ami egyaránt jó terepen is és aszfalton se kényelmetlen
de egyik sem 1000km távokra
havernak volt lc4 de mókolt ülése volt szóval nem tudom milyen a gyári
egy 50+ éves emberkének kellene kezdő motornak, a pénz nem számít jeligével
Na viccet félretéve szerintem ez is egy megfelelő módszer, mire felöltözök és ténylegesen indulok 1 rublikára mindig felmegy, sokszor kettőre is de mire kiérek az udvarból és kikanyarodok az útra már nem kell sok a 3.hoz se! 40-50 el alapjárat felett picivel, nem tart sokáig hogy elérje az üzemi hőfokot! De eddig még nem szólt hogy nem tetszik neki :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/derbi/derbi_sm_125_cross_city-6686
088