Nyomatékot nem veszítenéd el, csak annyira rugdosna, hogy folyamatosan a terhelés-váltásokat élnél át. Nem tudnál szépen, egyenletesen haladni. Mint most én a Duke-kal 1-ben, 2500 körül. De nem kell lassan menni, és nincs gond!
Arra gondolok, hogy nem jó ötlet könnyíteni. Ha sikerül frankón az egyensúlyozottságát megtartanod, akkor remekül veszi majd a fordulatot, jobban reagál a gázra, de alacsonyabb fordulatokon (3 ezer?) meg majd csapkodja a láncot.
Ha nem sikerül kiegyensúlyozni, akkor leráz a motorról, és hamarabb kicsinálja a csapágyazást. Ezek általánosságban. De ha sportra építed, akkor akár jó is lehet.
Had kérdezzek olyat tőletek most hogy szét van borítva a blokk.
Van értelme a főtengely sonkákat megkönnyíteni?
Ha igen akkor mit változtat ez és mit kell hozzáállítani hogy jól működjön?
Esetleges hátrányai, előbb kipurcanhat tőle a blokk?
2005-ös LC4-en az első teleszkópok felújításra szorulnak, érdemes kísérletezni valami olcsóbb szimering-el és porvédő szimering-el, vagy vegyem meg bele az athena-t. Úgy hallottam az olcsóbb az 2 keményebb menet után úgyis szétf*ssa magát.
Üdv.
Motor vásárlás előtt állok lassan, és az SX 125 mellett tettem le a voksom. 2002-2003-as modellekről lenne szó.
Az érdekelne, hogy az ilyen évjáratu motoroknak milyen az alkatrészellátása, szervizháttere, szervizigénye, kopó alkatrészek cseréje.
Előre is köszi!
A ktmcyclehutt.com, ktmhutt.com és ktmmotorcycles.com site-okat a Fun Mart Cycle Center felvásárolta kb. 1 éve.
Helyette a www.funmartcycle.net vagy cheapcycleparts.com használható. De van ilyen is, hogy munnracing.com vagy www.ktmpartsdirect.com
Körbe kell nézni rajtuk, ki szállít, ki nem.
nekem szűk 600km volt a csúcs reggel 5-től este 10ig egy 82es cagiva ar350essel amiben volt némi vadabb terep is erdélyben
másnap a járás is nehézségeket okozott
Duke-kal simán lenyomható egy nap több is. Nekem eddig 444 km a napi rekordom, az másfél tank és 12 óra (megállásokkal). Elfáradtam, de nem volt vészes.
Az exc-vel battáról indulva veszprémig mentünk meg vissza. minél kevesebbet aszfaltos úton, ha jól emlékszem 4x álltunk meg tankolni meg pihenni kicsit.
Teljesen bírható volt az ülése, inkább puhány izmaim sínylették meg
viszont a 3. srác az 250 es wr el volt velünk neki aranyér lett a vége, ő utána vagy 2 hónapig nem ült motorra
Az úgy nem jó buli.
Ha nem sikerül kiegyensúlyozni, akkor leráz a motorról, és hamarabb kicsinálja a csapágyazást. Ezek általánosságban. De ha sportra építed, akkor akár jó is lehet.
Van értelme a főtengely sonkákat megkönnyíteni?
Ha igen akkor mit változtat ez és mit kell hozzáállítani hogy jól működjön?
Esetleges hátrányai, előbb kipurcanhat tőle a blokk?
Egy macskányi szélességű üléssel
Motor vásárlás előtt állok lassan, és az SX 125 mellett tettem le a voksom. 2002-2003-as modellekről lenne szó.
Az érdekelne, hogy az ilyen évjáratu motoroknak milyen az alkatrészellátása, szervizháttere, szervizigénye, kopó alkatrészek cseréje.
Előre is köszi!
Tel:06/70 525-3430
Helyette a www.funmartcycle.net vagy cheapcycleparts.com használható. De van ilyen is, hogy munnracing.com vagy www.ktmpartsdirect.com
Körbe kell nézni rajtuk, ki szállít, ki nem.
másnap a járás is nehézségeket okozott
Tel:706657560
Teljesen bírható volt az ülése, inkább puhány izmaim sínylették meg
viszont a 3. srác az 250 es wr el volt velünk neki aranyér lett a vége, ő utána vagy 2 hónapig nem ült motorra