Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyomatékot nem veszítenéd el, csak annyira rugdosna, hogy folyamatosan a terhelés-váltásokat élnél át. Nem tudnál szépen, egyenletesen haladni. Mint most én a Duke-kal 1-ben, 2500 körül. De nem kell lassan menni, és nincs gond!
Végül is akkor pont azt veszíteném el vele amit nem szeretnék az pedig az alsó tartományban lévő nyomatéka.
Az úgy nem jó buli.
Köszönöm.
még szerencse hogy itt vagy
Arra gondolok, hogy nem jó ötlet könnyíteni. Ha sikerül frankón az egyensúlyozottságát megtartanod, akkor remekül veszi majd a fordulatot, jobban reagál a gázra, de alacsonyabb fordulatokon (3 ezer?) meg majd csapkodja a láncot.
Ha nem sikerül kiegyensúlyozni, akkor leráz a motorról, és hamarabb kicsinálja a csapágyazást. Ezek általánosságban. De ha sportra építed, akkor akár jó is lehet.
Had kérdezzek olyat tőletek most hogy szét van borítva a blokk.
Van értelme a főtengely sonkákat megkönnyíteni?
Ha igen akkor mit változtat ez és mit kell hozzáállítani hogy jól működjön?
Esetleges hátrányai, előbb kipurcanhat tőle a blokk?
Még szerencse, hogy a te írásaid hibátlanok...
El írtam az egybe írandó! :D najó nem szívom a véred majd SZÍÍÍÍJJJJA MÁS! :D
El írtam, fékbetét de szerintem ettől függetlenül még megértetted...
Az...féknyereg...ja...hibátlan
Vélemények? Van valakinek valami tapasztalata ezekkel a féknyergekkel kapcsolatban ?
2005-ös LC4-en az első teleszkópok felújításra szorulnak, érdemes kísérletezni valami olcsóbb szimering-el és porvédő szimering-el, vagy vegyem meg bele az athena-t. Úgy hallottam az olcsóbb az 2 keményebb menet után úgyis szétf*ssa magát.
Pont mint bármelyik krosszmotoré
2006-ban Faaker See-ből úgy jöttem haza, hogy csak tankolni, határt átlépni, meg a többiektől elköszönni álltam meg.
Egy macskányi szélességű üléssel
Üdv.
Motor vásárlás előtt állok lassan, és az SX 125 mellett tettem le a voksom. 2002-2003-as modellekről lenne szó.
Az érdekelne, hogy az ilyen évjáratu motoroknak milyen az alkatrészellátása, szervizháttere, szervizigénye, kopó alkatrészek cseréje.
Előre is köszi!
Érdekelne a kerék tengely ha még megvan.
Tel:06/70 525-3430
A ktmcyclehutt.com, ktmhutt.com és ktmmotorcycles.com site-okat a Fun Mart Cycle Center felvásárolta kb. 1 éve.
Helyette a www.funmartcycle.net vagy cheapcycleparts.com használható. De van ilyen is, hogy munnracing.com vagy www.ktmpartsdirect.com
Körbe kell nézni rajtuk, ki szállít, ki nem.
nekem szűk 600km volt a csúcs reggel 5-től este 10ig egy 82es cagiva ar350essel amiben volt némi vadabb terep is erdélyben
másnap a járás is nehézségeket okozott
Eladó egy összesen csak kipróbált,tiszta új FTE Beringer alsó-felső fék,karcmentes állapotú!
Tel:706657560
Duke-kal simán lenyomható egy nap több is. Nekem eddig 444 km a napi rekordom, az másfél tank és 12 óra (megállásokkal). Elfáradtam, de nem volt vészes.
köszönöm válaszod már találtam
Az exc-vel battáról indulva veszprémig mentünk meg vissza. minél kevesebbet aszfaltos úton, ha jól emlékszem 4x álltunk meg tankolni meg pihenni kicsit.
Teljesen bírható volt az ülése, inkább puhány izmaim sínylették meg

viszont a 3. srác az 250 es wr el volt velünk neki aranyér lett a vége, ő utána vagy 2 hónapig nem ült motorra
azvagy.. púder.. :D
Puhányok.....