Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, olvastam és hasonlóan csinálom
Ajánlom a figyelmedbe ezt a cikket. Elgondolkodtató, a bejáratásról. Én már lekéstem :)
http://www.power-tripp.com/Bre...
Ha elmegyek kirándulni, akkor volt 3.8 is. Tetszik, hogy kevés, de a több se frusztrálna. Éppen ma döntöttem rekordot, 4.66 lett. Meg is vagyok lepve. Nem tudom, mit csináltam.
Előfordul
Gondolom, húzod a fülét. Én óvatos duhaj vagyok, ritkán húzom 5500 fölé.
Nekem most két tankolás után 4.8 volt (módosítások nélkül)
A fogyasztáson látszik. 4 liter általában. De így is megcsúszik kigyorsításkor a gumi azon a világosabb színű aszfalton, vagy egy ilyen körforgalomból kifelé kettesben is. Ez a szufla nekem elég.
Igen, dúsítja. A gyári mondjuk tényleg elég szegény. Meg ugye, ha lecseréled a gyári légszűrőházat egy direktszűtőre vagy legalább a tetejét a PowerParts-osra, akkor még szegényebb lesz a keverék, amit már kompenzálni kell több üzemanyaggal
Köszi. Egyelőre tud mindent a gép, amire szükségem van. :)
Na, pont kérdeztem az Akra beállításokat. Akkor (pár hete) még nem is volt meg a gépe hozzá.
Éppen abban a blogban írja, hogy nem is mindenki veszi észre a különbséget az Akra mappingnél, csak dúsítja a keveréket.
Esetleg, ha kell segítség pl ECU programozásban, akkor nyugodtan keress meg

A gyári mapon az advanced 2700-tól 3300-ig nagyon "bakkecskés". Amit most módosítottam a programon az pont ezen segít
Azért, jó, hogy felhívtad a figyelmemet erre. Utána fogok olvasni én is.
Egy hét múlva lesz egy éves, majd jövő ilyenkor hozzálátok. :) Nagy kényszer nincs, még a Standard mapping-ről sem álltam át az Advanced-re. :) Majd ha az "elfogyott".
Ahogy gondolod. Mondjuk pont ugyanezt a műveletet csinálja meg a márkakereskedő is amikor veszel rá egy Akra dobot (bár azt Ő csinálja). A kábeldugdosós dolog is 10 perc alatt visszaállítható gyári állapotra :)
Hát, kábeldugdosás nem lesz. Az kiiktatja a 2, 3 fokozatok visszajelzését a komputernek.
Őszintén szólva, garis gépet nem szívesen programoznék, ezért sem vettem kábelt hozzá.
Ahogy látom elvileg minden 690-ben benne van ez a "tiltás".

Sajnos csak hétfőn fogom tudni megnézni mennyit is ér a kiiktatása. Azt írják, hogy nem tesz csodát, de mindenképp érezhető.
De durva mik vannak..! Akrapovic Computer Map! Durva!

Nekem meg az elbaszott fúvóka rendelés miatt lett fasza a gép!
Az oldalon amit az előbb linkeltem a leírás alján ott van, hogy néhányan azt tapasztalták, hogy az utólag feltöltött ECU program kikapcsolja a 2-3. sebességben tiltást a Duke-on, de ez egyáltalán nincs megerősítve. Ez a kábel széthúzás a Duke-ból is kiveszi a tiltást, ha minden igaz, de gyorsan utánanézek
A ktmforums.com Duke fórumán semmi ilyet nem találtam. Van egy külön topik az ecu programozásáról, de a 2012-est még nem érinti.

Nem láttál valamit a 2012 Duke 690-ről?
Dehogy van benne
Supermotojunkie és KTMTalk-ot szoktam olvasni, ezeken vannak összegyűjtve az ilyen tippek, linkek és leírások.
És erre hogy jöttél rá? Hogy ez létezik. Benne van a kézikönyvben?
Az lemaradt, hogy az oldal közepénél kezdődik
Másodikban és harmadikban van benne egy környezetvédelmi tiltás, ami visszaveszi a teljesítményt. Itt egy leírás a kiiktatásról
Milyen tiltást?
Pénteken megérkezett az ECU programozó kábelem. Ma megcsináltam a kötelező módosításokat vele (mostmár sokkal szebben veszi a lapot) és kiiktattam a 2.-3. fokozatban lévő tiltást. Kíváncsi leszek az eredményre
Értelek, köszönöm a tapasztalat megosztásod.