Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tudna valaki nekem küldeni egy weblapot ahol leírják vagy megtudná mondani, hogy cross motoroknál a láncfeszességet milyenre állítsam be?
690 SMCre akrapovic könyök nincs valakinek eladó?
Szerintetek 99es évjáratú EXC250 papíros blokkért és karburátorért mennyit lehetne kérni?
0 kilométeres Wössner dugattyú, új csapágyak, új tömítések.
Köszi!
van itt egy srác mikor milyen néven, uazosember vagy ki neki van bontott duke cuccai! keresd őt! hirdetések közt is megtalálod!
Üdv!

KTM Duke2 motorhoz keresek km óra spirált,akinek van elfekvőben,vagy tudja honnan lehetne beszerezni,kérem jelezze.Köszi
A perselyezés ugyan jó megoldás de az a feltétele, hogy gondosan legyen kivitelezve. Arra gondolok,hogy legyen a perselyezés központos,pontos méretű, elegendő falvastagságú. Az esztergagépen nem mindegy hogyan fogjuk fel a javítandó agyat, fel lehet fogni rosszul is, és akkor nem lesz egytengelyű a régi és az új csapágyfészek. A perselyezésnél szét kell fűzni a kereket, ha csak nincs akkora esztergagép amin elforog a fűzött kerék A csapágy beragasztása két komponensű fém ragasztóval egyszerű , ez a ragasztó elég sűrű, feltölti az ovális részét is a kikopott csapágyfészeknek. Megkened ragasztóval a zsírtalanított csapágyfészket és bele nyomod a csapágyat. A csapágyat nem kell zsírtalanítani. Utána beletoljuk a tengelyt és így központosan szárad meg a ragasztó. Kiszáradás után lesz egy pontos és tartós csapágyfészked, mivel a csapágyat nem zsírtalanítottad a következő csapágycsere is sikerülhet. Esztergályosként nem mondom,hogy a perselyezés nem jobb mint a ragasztás, de körülményesebb és drágább.
Akinek van pénze majomra,annak legyen pénze banánra is vagy,hogy szokták ezt mondani...
kb ezért szarok a ktm-ek(is)
mert 5-ből 3 ember szarevő aztán egy kis paszta itt egy kis paszta ott aztán adjuk el gyorsan mert széjjelhullik
Hát én se gányolnám össze ragasztóval... nem nagy dolog a perselyezés szerintem
Egy apró kérdés, észrevétel, és tőlem azt csinálsz, amit akarsz. Ha ovalitás van már a csapágy helyén, ergo tojásra verte már szét az agyat, akkor a folyékony ragasztó, hogy központosít neked? Ha nem lesz központos, akkor megint küzdöttél csak egyet, szétvered az agyat, és még szét is fog törni, mint sok más embernek. Egy megoldás van a te esetedben, ami pénztárca kímélő, és ez a perselyezés...de ragaszthatod is, nekem mindegy...
ha szétfűzeted és lepostázod nekem az agyat megpróbálom megperselyezni..
miért értelmetlen?
meg honnan tudjam ha nem innen hamár itt olyan sok "okos" van ?
az a baj már nem tizedek a hézagok, ezért ez az ultra durva drága loctite fos kifolyt ..... neked már a fémragasztó bevált? mert ha igen kiprobálom utolsó mentsvárként :) melyik tipust vegyem?
Jó estét az uraknak!
Vicceskedik az lc4 prestige. 2006-os.
Esetleg ha van ötletetek megköszönném.
Hibajelenség:
Indul,jár,idáig rendben,melegítés kb 1 perc után elindulsz,majd mikor,hogy van kedve mintha levennéd a gyújtást és ameddig nem veszed le és rakod rá ismét a gyújtást (elég a gyorsleállítóval is) addig sehova.
Tehát megyek,felgyorsítok 80-ra,majd gondol egyet és höööőőőő,ekkor hüvelykujjal gyorsleállító le-fel és már megy is tovább.Ha nem piszkálom a gyosrleállítót hanem behúzom a kuplungot és leállok,önidítozhatok világnak semmi,gyújtás (vagy gyorsleállító) le fel és pöcc-röff.
Ha minden nap beírod, akkor se fog rá senki válaszolni, mert értelmetlen a kérdés.
üdv!
motor vásárlás előtt állok és szeretnék dönteni a motorok kzött és én halottam egy olyat hogy a 125 ös sx és mx alkatrészei megegyeznenos ez igaz lenne?
előre is köszi a válaszokat!
A legjobb az új agy , utána a perselyes a következő a ragasztott de az is jó . Két komponensű fém ragasztó kell, hogy legyen anyag vastagság ez a legolcsóbb . Nyugodtan ragaszd jó lesz.
A folyékony csapágyragasztó (amúgy tengely-agy rögzítő) Locite, is 1-2 tized lógásra jó max. Van egy zsír új agyam 40 papírért odaadom, de szét is fűzetheted, lehet perselyeztetni is, van hogy beválik, és nem lesz több gond vele. Érdemes néha átnézni, és akkor fel lehet ismerni ezeket a hibákat már akkor, amikor még csak maga a csapágy lóg...olcsóbb...
be perselyeztetném egy esztergányossal, ha nincs lehetőséged esztergányolni, vagy felesztergálni a nagy átmérőt valami nagyobb csapágyméretre, mindezt csak látatlanból írom, szerencsére nem volt még ilyennel dolgom
Hello!

520 sx hátsó kerékagyban lóg a csapágy... ajánlottak nekem ilyen folyékony fém csapágyragasztót (loctite) semmit se ért. van valakinek valami ötlete, mert hallottam ez elég gyakori dolog..egy talon agy 59.000 ft nincs rá most keret.
hali.valaki árult a múltkor munkahenger védőt,6000 ért Veresegyházán ha jól emlékszem.egy elérhetőséget kérnék ha olvas fórumot,mert nagyon eltűnt.
Hali!

Ez talán segít! link
Tudomásom szerint nem volt gyárilag FCR-es verzió belőle!