Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol kerül 55 ezerbe egy dugó áruld már el kedves barátom?
Az új prox is csak 45- de minek venni ujjat ha a bontott henger mellé általában dugó is jár?
Ja hogy bontott dugót te nem tennél be?
Látom fogalmad nincs róla mit irkálsz!

Ha meg ujjat veszel mert te spíler vagy akkor a-bayen van már 35 körül is.
Henger is rengeteg hirdetés van a neten ha valami nem tudsz ne irkáljál baromságot haver főleg ilyet ne hogy 400-ba nem állna meg!
Ja hogy papírja sincs! azt el sem olvastam.. Akkor tényleg nem ér semmit sem nekem....
2010 690 SMCnél miért lehet, hogy hideg indításkor 1-2x megáll? A fordulat is max 2200 körülre megy fel, esik 1500ig majd megáll.
Papír nélkül, mire használnád?
Ja most olvasom hogy bontóból lenne hozzá egy szett 70be + pár tömítés, de ki vesz mondjuk használtan dugattyút? A henger még érthető mert újan, vagy horror ár vagy nincs is. Na mindegy sehogy sem olcsó egy ilyen blokkot felújítani.
De sok érte... egy dugó 50-55 és hengert meg ha találsz bontottan szerencséd van, vagy ha lehet perselyezni az + 40, 400ba nem biztos hogy megállna... akarom mondani elindulna..
nem vagyok képbe az árakkal,de 250-et megér úgy,hogy cserélni kell a dugót és a hengert?
A francba ha nem vettem volna egy hónapja egy cross mocit akkor ezt most megvenném....
Mennyire van összetörve? Papírja van?
Üdv srácok! Volt valaki esetleg tavaly vagy a nem túl távoli múltban a Romaniacson? Érdekelnének a körülmények, pl. kemping árak-lehetőségek,stb, azaz minden ami hasznos lehet egy ez évi úthoz majd! Köszi előre is!
ne aggódj van nálunk most egy sv1000 naked törött. 2005-ös 5000km van benne. a blokkján viszont nagyítóval se találsz hibát teljesen működőképes elindul jár, veszi a lapot. 300ezer az irányár kutyának nem kell.
Elkezdtem csinálgatni de ha így haladok kb karácsonyra kész leszek, sajna nincs rá egy deka időm se.
Ha már ennyiért se megy el akkor nem tom mi lesz vele.
üdv mit kérsz érte ? és egy tel számot légyszi üdv Gyuri
mégse lesz belőle motor? :/
Szép darab. Ügyesen járasd be!
Kíváncsi leszek majd az olajfogyasztásra (1000-es után).
Lökjed csak vidit!
Köszi szépen! Eddig imádom .
A gyári dob amúgy jobb, mint gondoltam. Holnap rakok fel egy videót róla
Gratula!
Gyönyörű a 690SMC! Régóta mondom.. hogy, moto-k között a berg után erre váltanék a legszívesebben! Ez a motor tartalmazza minden vonatkozásba.. kinézet, és műszaki tartalom, és az én motorozási szokásaim közös halmazát! Na majd ha beüt az ötös telitalálat!
Még egyszer grat és széles utat!
Végre megérkezett
hát annyi az eltérés hogy 1 vagy 2 kipufogó.. blokkban szerintem mindegy, de te tudod KTM márkakereskedésben talán van
Ha fórumtag az a srác, aki ma a hardenduro.ch-s arcokkal gurult a Csepel és Tököl között a gáton, akkor üzenem neki, hogy örülök, hogy összefutottunk, és jó volt velük egy kicsit gurulni :)
de ha 1X ugyan az akkor nemmind1?..
akkor neten is fenn kell lennie PDF-be...