Mi nem szeretjük az olyan embereket akik ilyenekkel vagánykodnak Nem leszel a szemünkben több csak kevesebb!
Amúgy meg Regina X gyűrűs 520-as lánc van az EXC-n gyárilag.
Igen szerintem is túlfeszült a lánc. 2 napja vettem még nagyon nem is ismerem a motort, de a lánc amikor megvettem is feszesnek tűnt de nem foglalkoztam vele gondoltam, hogy ez így biztos jó. Az lehetett szerintem, hogy az eladó kivert belőle pár szemet, csak kicsit feszesebbre húzta a kelleténél. Mindenesetre köszönöm a felvilágosító válaszodat :)
dori.
szinte biztos hogy túlfeszitetted a láncot vagy csak egyszerűen már kuka volt az a lánc!
kátélyeméknél úgy néz ki ..tök löttyedt a lánc...de mikor ráteszed a súlyt..és a lengővillatengely a hátsókeréktengely és a váltó sekunder tengelye(magyarul a kislánckerék tengelye) egy vonalba kerül akkor lesz a lánc a legfeszesebb állapotban és ez mint mondtam ktmnél mocskossul feszesebb lesz mint alap állapotban!
nem véletlen van az a sok elrepesztett kerék agy..a túlfeszitett láncok kúrják szét...!(az én kerékagyam még mindég gyári!)
szóval hasalj rá az ülésre..bal kezeddel fogd meg a hátsó lengővillát a keréktengelynél majd izomból húzd magadhoz...!
jobb kezeddel meg megnézed hogy a lánc kicsit holtjátékos - É vagy feszesd mint a dög...szinte biztos hogy feszes lesz mint atom...na akkor azért megy tönkre a lánc is meg a kerékagy is!
arra azért vigyázni ha nagyon ráfekszel..nehogy átbillenj a motorral .,.mert ilyenkor nem nehéz túldőlni vele
amúgymeg régen mi cz orm 520láncal jártunk...és az a 32kN szakitószilárdságával elbirt egész sokat... de mióta ugyan annyi mint a díálydí azóta ..a did lényegessen többet kibir!
rikizúda árul még rk japó láncot elfogadható árban 18 körül.. azt hiszem ikszes 120tagos..de ezt ő tudja.
ricsi
Sokba fog nekiknkerulni az a lab..
Egyszer afrikaban (Csad) egy feka megprobalta lelopni az egyik pancelozott csapatszallitorol a kereket ( kb ugyanolyan mint az orthoni BTR-ek).. Masnap reggel talaltak ra, radolt az a buzi nagy kerek, alatta ragadt..
Sziasztok! Első komolyabb bevetésem a KTM-el egy lánc szakadással végződött de úgy, szétkapta a láncot a gép hogy szerintem a mostani lánc az mehet is kukákba. Kérdés, ti milyen láncot ajánlanátok 450-es crossra? Nem kell a legjobb legdrágább arany bevonatos meg egyéb úri huncutságok ellátott láncok hanem egy egyszerű ami hobbi célra megfelel, ár/érték arányban a legjobb. Előre is köszönöm.
Ennyire számit neki a tekeredő mozgás?
Mert elég stabilnak néz ki hogy a himba 3 helyen van rögzitve + ugye a lengőkar meg a kutyacsont is lerögziti.
Valami kúpos csapágyon gondolkoztam a terhelés miatt, a golyós valszeg nem birna olyan sokat.
De akkor marad ennek a cseréje.
Szoktak ilyenkor mást is cserélni vele?
G szemen + a 2 szimereingjén kivül
Ma vettem észre hogy a PDS-nél a lenti csavarjánál a G szem mozog fel-le pár mm-t.
Gyári cikkszáma 54203083050 LINK BEARING 12X25X22(16-1061)
45font körül van az ára, olyan ~15.000ft lehet akkor kb.
Esetleg valami jobb megoldás nincsen ennek kiküszöbölésére?
Olvastam régebben valahol hogy 2 db csapágyat lehet a helyére tenné és az sokat kibir.Ez megoldható?Vagy valami más tartósabb megoldást tudtok?
Amúgy meg Regina X gyűrűs 520-as lánc van az EXC-n gyárilag.