Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi nem szeretjük az olyan embereket akik ilyenekkel vagánykodnak Nem leszel a szemünkben több csak kevesebb!
Amúgy meg Regina X gyűrűs 520-as lánc van az EXC-n gyárilag.
Itt is érhetne gy-két barnát ilyen baleset!
Na, ma elmentünk Kaposvárra az új családtagért.
na mi van, vegre felebredt mindenki?
Igen szerintem is túlfeszült a lánc. 2 napja vettem még nagyon nem is ismerem a motort, de a lánc amikor megvettem is feszesnek tűnt de nem foglalkoztam vele gondoltam, hogy ez így biztos jó. Az lehetett szerintem, hogy az eladó kivert belőle pár szemet, csak kicsit feszesebbre húzta a kelleténél. Mindenesetre köszönöm a felvilágosító válaszodat :)
Ja, és 20-on pár ezer körül volt a lánc.
Én azt vettem rá, amit gyárilag is adnak rá. didit
lya..és a did az kb 36-38kN szakitószilárdsággal van el!
ez mondjuk nem számit mert a 32kN is elég erős de..élettartamban a did sokkos sokkal jobb...
mert a a feka iskolában nem tanitották meg neki hogy a tömeg az ..erő.
a nagy tömeg meg nagyerő
dori.
szinte biztos hogy túlfeszitetted a láncot vagy csak egyszerűen már kuka volt az a lánc!
kátélyeméknél úgy néz ki ..tök löttyedt a lánc...de mikor ráteszed a súlyt..és a lengővillatengely a hátsókeréktengely és a váltó sekunder tengelye(magyarul a kislánckerék tengelye) egy vonalba kerül akkor lesz a lánc a legfeszesebb állapotban és ez mint mondtam ktmnél mocskossul feszesebb lesz mint alap állapotban!
nem véletlen van az a sok elrepesztett kerék agy..a túlfeszitett láncok kúrják szét...!(az én kerékagyam még mindég gyári!)
szóval hasalj rá az ülésre..bal kezeddel fogd meg a hátsó lengővillát a keréktengelynél majd izomból húzd magadhoz...!
jobb kezeddel meg megnézed hogy a lánc kicsit holtjátékos - É vagy feszesd mint a dög...szinte biztos hogy feszes lesz mint atom...na akkor azért megy tönkre a lánc is meg a kerékagy is!
arra azért vigyázni ha nagyon ráfekszel..nehogy átbillenj a motorral .,.mert ilyenkor nem nehéz túldőlni vele

amúgymeg régen mi cz orm 520láncal jártunk...és az a 32kN szakitószilárdságával elbirt egész sokat... de mióta ugyan annyi mint a díálydí azóta ..a did lényegessen többet kibir!
rikizúda árul még rk japó láncot elfogadható árban 18 körül.. azt hiszem ikszes 120tagos..de ezt ő tudja.
ricsi
Sokba fog nekiknkerulni az a lab..
Egyszer afrikaban (Csad) egy feka megprobalta lelopni az egyik pancelozott csapatszallitorol a kereket ( kb ugyanolyan mint az orthoni BTR-ek).. Masnap reggel talaltak ra, radolt az a buzi nagy kerek, alatta ragadt..
Sziasztok! Első komolyabb bevetésem a KTM-el egy lánc szakadással végződött de úgy, szétkapta a láncot a gép hogy szerintem a mostani lánc az mehet is kukákba. Kérdés, ti milyen láncot ajánlanátok 450-es crossra? Nem kell a legjobb legdrágább arany bevonatos meg egyéb úri huncutságok ellátott láncok hanem egy egyszerű ami hobbi célra megfelel, ár/érték arányban a legjobb. Előre is köszönöm.
Neked hol van a 660-ban PDS?
Gyártatok én, de nem lesz occsó
Akkor majd viszik a lábaddal együtt!l
rakj rá csere után olyan neopren védőt akkor többet bir joval... mindig fasza tiszta alatta... jo holmi.
Ennyire számit neki a tekeredő mozgás?
Mert elég stabilnak néz ki hogy a himba 3 helyen van rögzitve + ugye a lengőkar meg a kutyacsont is lerögziti.
Valami kúpos csapágyon gondolkoztam a terhelés miatt, a golyós valszeg nem birna olyan sokat.
De akkor marad ennek a cseréje.
Szoktak ilyenkor mást is cserélni vele?
G szemen + a 2 szimereingjén kivül
de szerintem nettoban okr-ben sem több....
Nincs jobb
jahh csak az nem enged oldal tekerő mozgást...

pinknél olyan 8-9 ezer pénz...
Ma vettem észre hogy a PDS-nél a lenti csavarjánál a G szem mozog fel-le pár mm-t.
Gyári cikkszáma 54203083050 LINK BEARING 12X25X22(16-1061)
45font körül van az ára, olyan ~15.000ft lehet akkor kb.
Esetleg valami jobb megoldás nincsen ennek kiküszöbölésére?
Olvastam régebben valahol hogy 2 db csapágyat lehet a helyére tenné és az sokat kibir.Ez megoldható?Vagy valami más tartósabb megoldást tudtok?

Köszi!
helló keresek 250 300 2t het kuplung lamellákat, hátha valakinek van elfekvőbe jó vagy ujj alig használt
Kb igen..
Ne foss ha tele van az ablak az még nem veszélyes!Ha megdöntöd oldalra és még akkor is tele lesz az ablak akkor lehet hogy le kéne engedned belőle