bandi
keressé tásat mert az azé jobb mert ha kergetnek..de nálla gyorsabban futol..megmenekültél..
ez igy van nálunk is rommániában figyelek ha nem is mindnél de legalább az egyiknél gyorsabb legyek(mert vannak a gyorsabb legyek meg a lassúbb legyek
hát a még a simsonos korszakomba én úgy emlékszem németország volt ráírva.. aztán lehet h írtam tök nagy ökörséget! vagy ez normális h 1 szezont bír 1 gyertya? az 520 sx be mikor az volt abba nem emlékszem h ennyire sűrűn kellett volna gyertyát cserélni.. de ha csak ennyit bír akkor megveszem amit szoktam 1500 ér..
én pl ha a helyedben lennék még az alu koffert is magam csinálnám meg fasza erős alu szőg anyagböl össze a keretet,, ajtosoknál van olan profil alu szög anyag aminek az éle gömbölyitett belül meg plusz merevitők. de még belülre is legalább két kereszt merevitőt rakni, utána rá popszegecselni az alut faszán sziloval eltömiteni
sőt csak a tetején lenne nyithato egy ablak, igy maradna a leg masszivabb a holmi, és fikszen csavarozni a saját gyártásu tartora, ugyse veszed le sose, viszont ha esel vagy eldölsz arra esik rá a motor, szoval legyen massziv mint atom...
és a két benzinesböl az egyiket inkább viznek használnám....legalább anyi fogyna mint benyábol... szerintem.
halllóóó! köszönöm szépen előre is! kellene nekem LC4 be gyári NGK gyertya ami NÉMETORSZÁGBÓL való ha van még ilyen.. felhívtam a KTM et és ott is azt mondták h made in japan.. olyanom már sok volt de nem valami sokáig bírják.. ilyen típusú kellene: NGK DCPR8E !KÖSZI KÖSZI KÖSZI!
Kicsit felek hogy esetleg valami miatt meghiusul a nagy tura, de azert remenykedem hogy minden siman fog menni..
Tapasztalatom nulla, hacsak a ket, Budapest- Erdely turat nem szamolom.
Mindegy.. Motor van, penz meglesz, franciaul beszelek, a tobbi meg jon magatol.. Max elneveznek rolam egy fat, valahol afrikaban..
Menyire bevált dolgok ezek a gyári ventilátorok exc-n? mármint a hőgombája tudom h szar, de ha kapcsolót kap, akkor eleget hűt extrém körülmények között is?
holnap megnézem pontosan menyi időt késleltet, a torpanás elmúlt,talán egy nagyon picike maradt belőle, de az már szinte észre sem vehető, sőt lehet csak én vagyok túl kényes
AZ a lényeg hogy fényévekkel jobb lett.
már be is raktad?
király vagy..
az hogy sokkal jobb lett az azt jelenti 0% torpanás?
vagy még ezen túl bitang gázreakció?
a rég irugóhoz képest nézted hogy mekkorát sprickol..mennyit késki egy gyors teligázhúzáskor?
ami a gyári volt az képes volt 4mm késni... ez meg 2-3mm nél többet nem késik..lehet a zöld 2mm vagy kevesebb?
Mi az a Slavia 630-as a képen
Bandi légijós volt mint a Zsánklód Vándám úgyhogy nyugodtan mehet a Sivatagba Elcénéggyel nagytankkal is!Aztán Bandi ha hazajöttél dobáljad fel a képeket meg a beszámolót mert tele van ez az oldal a Kutya túrházásaival...
Eppen svarceneggernel, brusz Villisznel es stallonenal dekkolok...Norrisz johet batran..
De ha megtamad, komplett team van a hatam mogott:
pszichologusom a Csernus, ha baj van,akkor meg magenheim doktor fog apolni... ha veszelyesebb, akkor egyenesen a feketeerdo Klinikan fog muteni Ludo...
Filozófus. Saját világnézetet alapított, melyet Bartosizmusnak hívnak, viccen kívül ! Elég sok tanítványa van a Mösternek. Az összes tanítását valamint szereplését rendszeresen követem.
keressé tásat mert az azé jobb mert ha kergetnek..de nálla gyorsabban futol..megmenekültél..
ez igy van nálunk is rommániában figyelek ha nem is mindnél de legalább az egyiknél gyorsabb legyek(mert vannak a gyorsabb legyek meg a lassúbb legyek