a szakételem jön magától.. vegyél egy régenni berget..2004 előttit.. na akkor kitanulod a karburálás minden csinnyát kinnyát..különben nem motorozol..túl sokat
fasz tudja mi legyen.. jólenne valami kicsi több kakaó.. :D azért a superduke után ez elég langyi.. :D csak vaktába nem akarok belekezdeni semmi szakértelemmel..
őszintén megmondom én még soha nem szórakoztam ilyen légtelenítéssel.. és még semmi rendellenességet nem tapasztaltam.. de csináld úgy ahogy leírták.. feltöltöd olajjal a blokkba 1.3 liter a vázba 7 deci elindítod a motort kicsavarod a váznál felül a 17 es kulcsal a csavart és ha jön az olaj ráhúzod a csavart aztán báktálesz..
Már menni fog, csak ez a légtelenítés dolog aggaszt kicsit, megrémisztenek ott a használati könyvbe mindenfélével ( ha nem légteleníted bazze a csapágy nem kap kenést aztán tolhatod a ganéra a géped)
Elég annyi ha feltölöttem alul is felül is szűrők a helyükön és meglazítom vagy kiveszem és ahogy sziszeg, és ki fúj ott fent, majd ha elhallgat és csak olaj folyik akkor elvileg légmentes!?
ez a dolortopéd 40..ami a bergeken kutyavolt
azért durrog mondom mert túl van etetve!az 525 nyitott rendszer de nem durrog..minek..bár van aki szereti...
erdőben igy is elég hallható hogy a vadak ne akarjanak megtámadni:-)
nekem a 2002 650 bergemen volt ilyne nyitott dob én nyitottam..mint otthon a garázskaput..ha nem irtam volna még..a garázskapumról
2005 fs-c 650veztengely ment bele na akkor azt volt kócolódás hova is állitsam...na azon kellet neki (gyertyaképben is látszódott) majd egy 5-8at a ff-nak.
illetvre még annó nekem csúnyán bemart hogy nem pörög rendessen...egy próba alkalmával kaptam egy ugyan olyan delortopédfost csak más kehelycsővel súbertűvel..
na azzal jött meg a nagy áttörés...valahogy a 400as fe kehelycős ill suber...+190ff volt a jó beállitás!ebbpől lett az hogy az új veztengellyel majd 200as ff kellett..de akkor bolond lett a beg...elmebeteg...mondjuk szoperlotyóban lehet kell az a 60on felüli lóerő meg az hogy 14-40 lk áttétellel még 4dikben is kiemelje a kerekét gyorsitás közben..de endóróban ez feleslegesenn beteges túlerő
az a nagygáz ez tipikus..nagy gáz kis...
nekem is ilyna volt a ká ötös esiksz 5 nyuszi5öm...
kis fordulatról megtorpant ..de ott nem az alapjáati a ludas..az alapjáraton kell.. ott az átmeneti keverékkel van a baj...
lehet olyat kapni gogy a gyorsitó rugóját kicsréled sx-s zöldre...a bergekben eleve olyan van azok azért robbannak úgy a gázzal...az oldja meg ezt a nyitott cső nagygázzal hirtelen és torpan..ill a súberon kell lefelé állitani a kis zéget..mondjuk fentról a 4-5dik állásba..(a 3dik ból)
ezt a gyórsit hibát 2008tól kiküszöbölték..de én meg kiköszöböltem az sxs rugóval..ami vagy 2000ft és olan lesz tőle a motor hogy beszarsz.
nekem is kell mindig szivató télen nyáron.. de nekem simán indul mindenhogy (ott az önindító .. nemám, rugásra is.. :D) nekem nyitott dob van de gyári minden beállítás.. ennek a karbija még szét se lett szedve, mégis durrog főleg kisebb sebességeknél 1,2,3. nyélről ha visszaengedem csattog mint a kurvaisten.. :D beszéltem már linkaskával erről a fuvóka témáról, mert szeretném a karburátort a nyitott dobhoz nyitni mert állítólag úgy szokás bár ezen 8 éve ez a dob van és semmi baj nincs se nem fullad semmi, csak nem tudom h mekkora fuvókák kellenének.. gyári BST-40 van rajta.. ha van kedved adhatsz tioppeket ha már ennyire belejöttél ma.. :D :P
látod.. okosabb vagy te mint egy ötödikes.. hát tudod hogy merre kell állitani.. és arra csinálod.. de szar!mi nondjuk hogy ellenkezőleg kell..de akkor mi vagyunk a bÚksik
hély lyoda..figyejjé lyoda..
ha szivató nélkül indil túl könnyen ilyne melegben akkro mondom sokat kap!
az hogy szerinted meg igy jó..akkor miről beszélünk?
ha megnéznéd az adatlapom akkor sem látnád hogy hány karbit hangoltam már be motorokhoz de mind jó lett!
mondom geci sokat kap...tudom tudom nyitott a dob
az sx 525 sincs ledugózva..mégis a 42 alapjáratival szépen eldurozsol...mert nyitott..nyitott, mint az garázsajtó ha állok ki a kocsival .ellenkezpősesetben .
szóval jo dolgok a nyitott dolgok, sokszor...
ha 20 ast teszel bele akkor ha hidegebb van akkor míg fel nem melegszik kevesebb lesz a kenés mert sűrűbb az olaj én azt mondom 10W50et tegyél bele ha nagyon ragaszkodsz a motulhoz akkort azt de a castrol is jó és olcsóbb.. pl ha télen motorozol (mint én a jégen utcai gumikkal SM szettel :D) akkor az 5W..X lenne a jó mert az az olaj puha.. a 60 as meg sztem felesleges mert a pályán használt motorokra ír a KTM 20W60 at (fezt valahol olvastam) mert ugye ott nyélen van használva és melegen se habosodik meg "vizesedik" el az olaj.. szóval én azt mondom h 10W50, amelyiket a pénztárcád engedi.. és én azt a nagyobbacska imbuszcsavart már csavartam ki a motor aljából olajcserénél és semmi változás nem történt csak +20 lóerővel erősebb lett a motor miután visszatekertem.. :D avázba meg úgy öntessz olajat ha pl casgtrol power 1 et veszel akkor annak van ilyen kis"szára, csőre" amivel könnyen odaférsz.. biztos írtam nagy baromságokat de majd jön valami sztár basszájba és ki fog oktatni/javítani.. :)
bakker geci mód tudok
mert mondom minél nagyobb a gép annál kisseb a ff..pl a 125sx be 19es kell a kettő ötvenbe meg 172..a négyütemeknél szintén.. úgy ráérezetem mint ....fing a gatyába
úgy lehet akkor elég lenne neki egy 40es alapjárati is
az úszószint.. az jó ha...45 fokban eldöltöd a motort és kb+-10 fokon beül megindul illetve leáll a benzinfolyás a tulfolyó csöveken..
amúgy ezek nem szimpszonok..ezeknél ha a tű nem szar ..ill a rugós része is jó akkor ezeknél a benyaszint nem vátozik úgy röpke 20 év alatt sem!
660 SMC de ha az adatlapomra kattintanál egyből meglátnád
45 a gyári és 2 fordulat, de mint irtam nyitott kipufogó van meg nyitott légszűrő, ezért a 47 de ezis ugyanúgy a gyári 2 fordulat.Próbáltam úgy hogy +-0.5-öt be-ki csavartam de igy a legjobb
Azért nem indul igy sem simán, mert kell neki egy gázfröccs amig telenyomja a pumpa anyaggal, aztán azzal ketyeg egy ideig
gyanúsan az van hogy 42 a gyárija! ha még 2 fordulat a kihajtás akkor meg ott is a baj..
42 fúvóka 1,5fordulattal...
milyne most a z hogy 172 a ff?
valami 660?
mert minél kisseb a gép annál jobban van megetetve.. az sx 450 -525 a 185ff van szerelve..akkor ez a 172 ez valami 660.
azért durrog mert túl van etetve és ilyankor a z el nem égett üzemanyag felhalmozódik a kipufiban és begullad néha...de pl nek mikor eldugul za z alapjáratim félig..akkor is durrogott..mert hol besikerült gyujtani hol nem... viszont utána meg a kipufiba az elégetlen keverék berobbant..
de a tiéd egyértelműen sokat kap..nagyon sokat..
hiszen nyáron szivató nélkül is indull..pedig az gáz..
nekem 100as a hidegindító fúvóka..!(a gyári 85 helyet!)na azzal az van hogyha fél perc járatás után ilyne melegben nem tolom visssza leáll...de ha visszatolaom akkor az alapjárati rendszer már szépen elbirja a motort...télen viszont teljessen jó még -10ben is(hogy kerülök én -10 fokban a motorra?mert ugyan is a jégmotorozás +10ben nem lehetséges
Amelyik csavart nem kell kiszedni az a hernyó tengelyt vagy ha úgy tetszik a kapcsolótengelyt reteszeli. Nincs ott semmi különös csak egy rugó és egy golyó. Ha véletlen mégis kicsavarja valaki vigyázni kell ne pattanjon el a rugó és a golyó.
Értem!
Most elolvastam a leírást, ott valami légtelenítésről beszél ha a villanyaknál is kitekerjük a csavart és ott is olajat töltünk bele! Most mi ez a légtelenítés?
JAJJJJJJJJJJ NEEEEEEEEEEEE!
Ismét jön az olajtéma
(ameilyet akarsz, nekem 5100 10W50 van benne.De ha több pénzed van akkor 7100 10W60, azt irja a motul, hogy ifejezetten KTM, Husqvarna,Husaberg motorok számára)
Elég annyi ha feltölöttem alul is felül is szűrők a helyükön és meglazítom vagy kiveszem és ahogy sziszeg, és ki fúj ott fent, majd ha elhallgat és csak olaj folyik akkor elvileg légmentes!?
azért durrog mondom mert túl van etetve!az 525 nyitott rendszer de nem durrog..minek..bár van aki szereti...
erdőben igy is elég hallható hogy a vadak ne akarjanak megtámadni:-)
nekem a 2002 650 bergemen volt ilyne nyitott dob én nyitottam..mint otthon a garázskaput..ha nem irtam volna még..a garázskapumról
2005 fs-c 650veztengely ment bele na akkor azt volt kócolódás hova is állitsam...na azon kellet neki (gyertyaképben is látszódott) majd egy 5-8at a ff-nak.
illetvre még annó nekem csúnyán bemart hogy nem pörög rendessen...egy próba alkalmával kaptam egy ugyan olyan delortopédfost csak más kehelycsővel súbertűvel..
na azzal jött meg a nagy áttörés...valahogy a 400as fe kehelycős ill suber...+190ff volt a jó beállitás!ebbpől lett az hogy az új veztengellyel majd 200as ff kellett..de akkor bolond lett a beg...elmebeteg...mondjuk szoperlotyóban lehet kell az a 60on felüli lóerő meg az hogy 14-40 lk áttétellel még 4dikben is kiemelje a kerekét gyorsitás közben..de endóróban ez feleslegesenn beteges túlerő
nekem is ilyna volt a ká ötös esiksz 5 nyuszi5öm...
kis fordulatról megtorpant ..de ott nem az alapjáati a ludas..az alapjáraton kell.. ott az átmeneti keverékkel van a baj...
lehet olyat kapni gogy a gyorsitó rugóját kicsréled sx-s zöldre...a bergekben eleve olyan van azok azért robbannak úgy a gázzal...az oldja meg ezt a nyitott cső nagygázzal hirtelen és torpan..ill a súberon kell lefelé állitani a kis zéget..mondjuk fentról a 4-5dik állásba..(a 3dik ból)
ezt a gyórsit hibát 2008tól kiküszöbölték..de én meg kiköszöböltem az sxs rugóval..ami vagy 2000ft és olan lesz tőle a motor hogy beszarsz.
hély lyoda..figyejjé lyoda..
ha szivató nélkül indil túl könnyen ilyne melegben akkro mondom sokat kap!
az hogy szerinted meg igy jó..akkor miről beszélünk?
ha megnéznéd az adatlapom akkor sem látnád hogy hány karbit hangoltam már be motorokhoz de mind jó lett!
mondom geci sokat kap...tudom tudom nyitott a dob
az sx 525 sincs ledugózva..mégis a 42 alapjáratival szépen eldurozsol...mert nyitott..nyitott, mint az garázsajtó ha állok ki a kocsival .ellenkezpősesetben .
szóval jo dolgok a nyitott dolgok, sokszor...
Azért lett 45 helyett 47-es mert amikor nagy gázt húztam alapjáraton leállt egyből.Meg azzal jobban durrogott.Ezzel meg jó minden
Hát látod ebből ennyi fogy amennyit berajzoltam.
Viszont a tű nincs megkopva vagy beverődve
mert mondom minél nagyobb a gép annál kisseb a ff..pl a 125sx be 19es kell a kettő ötvenbe meg 172..a négyütemeknél szintén.. úgy ráérezetem mint ....fing a gatyába
úgy lehet akkor elég lenne neki egy 40es alapjárati is
az úszószint.. az jó ha...45 fokban eldöltöd a motort és kb+-10 fokon beül megindul illetve leáll a benzinfolyás a tulfolyó csöveken..
amúgy ezek nem szimpszonok..ezeknél ha a tű nem szar ..ill a rugós része is jó akkor ezeknél a benyaszint nem vátozik úgy röpke 20 év alatt sem!
45 a gyári és 2 fordulat, de mint irtam nyitott kipufogó van meg nyitott légszűrő, ezért a 47 de ezis ugyanúgy a gyári 2 fordulat.Próbáltam úgy hogy +-0.5-öt be-ki csavartam de igy a legjobb
Azért nem indul igy sem simán, mert kell neki egy gázfröccs amig telenyomja a pumpa anyaggal, aztán azzal ketyeg egy ideig
42 fúvóka 1,5fordulattal...
milyne most a z hogy 172 a ff?
valami 660?
mert minél kisseb a gép annál jobban van megetetve.. az sx 450 -525 a 185ff van szerelve..akkor ez a 172 ez valami 660.
azért durrog mert túl van etetve és ilyankor a z el nem égett üzemanyag felhalmozódik a kipufiban és begullad néha...de pl nek mikor eldugul za z alapjáratim félig..akkor is durrogott..mert hol besikerült gyujtani hol nem... viszont utána meg a kipufiba az elégetlen keverék berobbant..
de a tiéd egyértelműen sokat kap..nagyon sokat..
hiszen nyáron szivató nélkül is indull..pedig az gáz..
nekem 100as a hidegindító fúvóka..!(a gyári 85 helyet!)na azzal az van hogyha fél perc járatás után ilyne melegben nem tolom visssza leáll...de ha visszatolaom akkor az alapjárati rendszer már szépen elbirja a motort...télen viszont teljessen jó még -10ben is(hogy kerülök én -10 fokban a motorra?mert ugyan is a jégmotorozás +10ben nem lehetséges
Most elolvastam a leírást, ott valami légtelenítésről beszél ha a villanyaknál is kitekerjük a csavart és ott is olajat töltünk bele! Most mi ez a légtelenítés?
Ismét jön az olajtéma
(ameilyet akarsz, nekem 5100 10W50 van benne.De ha több pénzed van akkor 7100 10W60, azt irja a motul, hogy ifejezetten KTM, Husqvarna,Husaberg motorok számára)