Az a baj hogy nem 1-2 cseppről van szószerintem... függőleges helyzetben tele van az ablak... Csapágyazásnak nembiztos hogy jót tesz... Nem hülyeségből adják meg az optimális olajszintet.
Meg ejtettem az olaj cserét,szűrőket is, a blokkba 1,3 a vázba 0,7 litert öntöttem ahogy mondtátok! Légtelenítés nem is kellet mert hogy megdöntöttem a motort nem is maradhatott benne levegő de azért kicsit kitekertem a csavart és valóban folyt az olaj. Na most az az érdekes hogy az olajszint jelző ablakba mikor beinditottam épp hogy elérte a minimumot miután kerültem egyet vele meg nem is jelzett szabad,üres részt. Na most wtf? Sok lett bele az olaj?
viszont most olvasom hogyha pl. Marokkoban ellopjak a motorodat, akkor VAM-ot kell fizetned mert automatikusan motoreladasnak/uzerkedesnek minosul...vazze hozza fogom lancolni a motort a labamhoz!
Üdvözletem!
Valaki esetleg megtudja mondani hogy KTM EXC 530-R 2008as évjáraton a Kilóméterórát hogy lehet átállítani supermoto( 17") kerékhez? Köszi a segítséget előre
No, nem adom azert majd magam olyan konnyen!
viszont most olvasom hogyha pl. Marokkoban ellopjak a motorodat, akkor VAM-ot kell fizetned mert automatikusan motoreladasnak/uzerkedesnek minosul...vazze hozza fogom lancolni a motort a labamhoz!
Használt itiner tartót és méterszámlálót keresek!
Nincs valakinek eladó km-óra spirálja 2002-es évjáratú Lc4-hez?
Lehet valahol ilyet szerezni?
Köszi!
Valaki esetleg megtudja mondani hogy KTM EXC 530-R 2008as évjáraton a Kilóméterórát hogy lehet átállítani supermoto( 17") kerékhez? Köszi a segítséget előre
Kulonben is ha megtamadnak, legyel konnyen oltozve...hogy EL TUDJ FUTNI..
nem erről volt szó, hogy ez nem SX hanem XC450?
http://www.advrider.com/forums...
http://www.advrider.c
om/forums...
https://sites.google.com/site/...
a 6 ezret majd küldjed...