Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha a linken látható modon egy dróttal összekötöm azt a két részt akkor az nem helyettesíti az erősebb rugót?
http://www.dirtbikeworld.net/f...
jahh és KÖSZÖNÖM SZÉPEN...
KÖSZÖNJÜK!
Mindent
Nekem a szar exc jó a mittudomén milyen színű rugóm
ne nekem köszönjétek... a korrectionoloknak..a rugó az 66os!
bakker...
mindenkinek igaza van..én nem 3ast kaptam hanem 1est
mert zsóti aki valójában aZSótiaz mondja lyaúl.
annó nekem is ő mondta a cikkszámot ..meg magyarázta el az egészet.. akkor értetem meg.
a 14es az a tolattyú tengely visszaforgató rugó..a 66os meg az a kütyürugó aminek ha zőld a zsine akkor jó ha kék..akko meg olyat torpan mint a szar..majd pofáraestem vel el jópárszor mikor helyből akartam ugratni valamit.

a 66 rugót kioperálod.. fogóval "vel megfogod.. pontossan eg fogóélnyit visszahajtasz még belőle ugyan úgy ahogy éállt az eredeti.....az kb 4-5mm majd a felesleget levágod ami már gyakorlatilag ekko visszahajlik..na ekkro az sx 525 olyan lett mint az álom...vagy 2000huf forintért ott a gyári ruggó...Ződ!
még annyi ,mielőtt beleszól atelefonban mutatkozz be úgy ,hogy

halló? KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
én úgy kezdeném ,hogy Köszöm szépen! DE MIT ?

figyu. zarándi írta a választ és a képen meg is találod a jó rugót. 14 es.
nem a Dani féle bekarikázás.
a 14 es helyett veszel 2000 ért egy eredeti sxs zöld rugót aztán meglátod. de inkább hívd fel zarándot. imád telefonálni és szerintem segít is ha előre megköszönöd 5x.

és köszi szépen!
Nah akkor most mi van? szopatjátok itt az embert össze vissza, szépen csöndben olvasgatom az elmúlt 2 nap termését olajas-anyázós-nemtisztelős stb, végre találok valami értelmeset, ugyanis nekem is betorpan a motorom ha alacsony fordulaton hirtelen nagy gázt húzok, erre beírjátok hogy 66, 213,14 meg még 500 számot hogy mit cseréljek zőőőd rugósra... Szerintem veszek 1 zsák zőőőd rugót felkötöm a karbi helyére aztán biztos jó lesz
Nah most komolyan melyiket kell kicserélnem?
Jah és előre is KÖSZÖNÖM SZÉPEN
a fene tudja.
szedd le a 4t ktm karbi külső oldalán azt a fekete műanyag fedelet. ott van alatta ez a rugós visszahúzo rendszer. a benzinpumpát baszkurálja ez a valami. én nem vágom ,de annó az enyémet elkezdtem ott álligatni üköző mifasz......aztán atom szar lett úgy elkúrtam. látszik ahogy húzod a gázt akkor ott van valami késleltető faszomság ..
na viktor ezt buzerálta valami másik rugóval. lehet ez kevésbé késlelteti azt a mechanikát. én nem vágom. csak abban voltam ász mikor el kellett baszni ..... viszont emlékszem arra a kütyüre lehet benne valami.... buta nagyot tudott fulladni az 525 exc . mondjuk ki a fasz húz hirtelen akkora gázt ? én végül egy 41 es karbit raktam rá meg egy boyesen benzinpumpafedelet . akkor némileg javult a helyzet. aztán eladtam a gecibe azt a semmire való nagy tehenet és vettem egy rends motort...
Csácsumicsá
ott a pont... Viktornak beirunk mondjuk egy 3-as alát, félrevezető informácioért...

a 14-el max a gáz vissza huzást változtatod...
tényleg rep szövegeket kéne irnod... annyi pénzed lenne belőle számolni se tudnád...

nincs mit ez a tanács csak neked ingyen van..
A fene tudja, én úgy vettem észre, hogy kis gáznál az enyém is " robban " , pedig 2006-os. De az is lehet, hogy kicserélték nejonződre a rugót.
Most nem a tudásodat kritizáltam, csak az észrevételemet mondom el. jut eszembe, a robbanást hogy érted ? Mert lehet ami nekem robbanás az neked tavaszi fuvallat.
szerintem a 213 as lesz
A Gas Gas 450-esem is száraz karteres volt. Ott is mondták, hogy ennyit a vázba, meg ennyit a blokkba. Meg mondtak még egy pár tippet. Egy olajcsere egy kisebb szertartással ért fel. Na, aztán ideges lettem, leengedtem az olajat, a vázba beleraktam 2 litert, majd nagy gázzal mentem tovább. Beindításnál egy pár másodpercig világított az oilnyomásjelző, bár ez 4T gas gaséknál megszokott, így nem foglalkoztam vele..
nem hanem 66-os
feküdjetek le.. van egy olyan mondás..
aki korán kel.... hamarabb kel
és ez száz100alék igaz
az a kis alsó rugó az csak azért van hogy membrán viszaüzemben hogy feszivja a benyát... az ellentart a 14 es rugónak ..de ha kipuhitod.. akkor meg..szóval az a rugó az nem az.. a mási ka z számit..
de elárulom öcccá huf forintért hogy lehet erősiteni az ilyen csavarrugót..
én csak 5mmvágtam le belőle hajtottam új fület. és...nem mondom hoy gpont annyit tol be mint kéne de oylan jó lett hogy nem vettem hozzá sx-s zŐd rugót..lehet kicsit töebet is le lehet vágni hogy még feszessebb legyen..de ez igy is gigajó lett

a gáz hirtelen rántására erősebb..intenzivebb vagtagabb a benzinugár!mert ha majd megnézitek a múködését.. a kocsiknál ameddig adod a gázt addig megy a gyorsító! ennél az a rugós késlelteti minél hirteleneb a gáz annál nagyobb a késés!az erősebb rugónál kissebb a késés intenzivebb a gázfrecccs....szemmel lehet látni is ahogy a csutkára nyitott karbináll hogy huzza magaután a gyorsitó lenyomó kis billentyút!és amikor utoléri a teljes lenyomás végén akkor szünik meg a gyorsitó belövése!ha teljessen együtt mozognak az sem jó mert akkor már túl sokat kap.. a megoldás a 100%os megoldás a ződ sxs rugó!
Az enyimen szerintem leginkább rozsdás...esetleg koszos...vagy mindkettő

Ja és köszi
jóéjszakát more.. :) kösz a segítséget! majd 1X mér rádszálok evvel kapcsolatban.. :P
nem nem .. a 14 rajtszámú rugó..!az felelős a gyorsitó késésének a nagyságáról...ha az kék..akkor az nem a jó.. az ződ..akkor az jó.
lyaú élyt mindenkinek..
egy kis anyázást is irjatok különben lyányos lesz a fórum megint... .