légtelenités után a sejteket 1cm magassan kell elepnie.. a többi hely kell a tágulás miatt...ezt a gépkönyv is irja...
nem kell állandóan agyig tölteni
ha egyszer már kinyomta a jó szintig..de ellepi a sejteket akkor nem kell több rá..
ha legközelebb is kinyom sokat..meg utána is.. akkor baj van ..lehet hogy hengerfejes..vagy csak a tulnyomásos hűtősapid zár szarul
Egy evet mar volt szerencsem eltolteni afrikaban, annak is a sotetebb bugyraban...Marokkoba megyek, ott talan meg a fuleimet hazakuldik a felesegemnek...
Már nem azért, de Ber Grizzly sehol sincs a Möstörhöz viszonyítva !
Bartos CS. István a király, a " részeges tanyasi filozófus ". Nézzétek meg, Ber Grizzli elbújhat mellette. A Möstörnek SAJÁT cigarettája és bora is van !
Nekem olyan kérdésem van hogy, már mondtátok hogy nincs kiegyenlítő tartály a gépen, DE akkor most mi is az ideális vízszint ? Ha csurig van a hűtő? Vagy mi? Ha megyek vele egy kört és kicsit meghajkurászom valamennyit mindig kidob...
A válaszokat előre is köszönöm ;)
ezt meg ablakosnak irom....
illetve ajtósnak...szóval szalajtósnak
mert sokat hallottam róla hogy a kedvenc helye a kaja-k után a rommánia..
ha esetleg elromlik a qÚplungja és elkóborol a vezetőktől..és ott ragad valahol északakára akkor legyenneki mint enni mielőtt a medvével találkozik(legalább a medve ne egy csontsovány emberrel lakjon jól http://youtu.be/kljLWZKtf8Y
hú bakker.. ezt vártam eltelt 3-4 óra és a zöd rugóról..amit egyébként én javasoltam..nem kaptam több infót..mondjuk ez kb olyan mintha grehem járliszt azt kérdezné itt a ktm fórumon, hogy kell-e az erzbergen a kárl ebédjéhez kés és villa
de azért linkasa meg a többiek kicsit több segitő kézséget kérek meg olvassatok sűrűbben ..mert ez nem magyarázat
k bandinak meg itt egy kis segitség afrikához..mikor kifogy a 100liter benya és már csak gyalogol..és gyalogol..és már csak port hugyozik és akkor jön a grill fesztes tsávó . http://youtu.be/-vBRbwC7IaM
én inkább nem tennék rá semmi extrát. úgyis kilopják alőlad. vagy túszul ejtenek, vagy elveszik gépszórót tartva a fejedhez. inkább vizet vigyél meg túlélőkést .
én raknák rá sima cső csomagtartot hátra, azt aminek van oldala és annak lehajthato alja, aztán arra rá spaniznák 2 db 20 literes műanyag kannát... ennyi...
ne feledd a sivatagban és extrémben a legjobb megoldás mindig a legegyszerübb megoldás, de ezt te tudod, akkor minek kérdezed...
jahh nincs mit csak neked 6 ezer ft, és köszönöm hogy segithettem..
nemsokara egy 2001-es KTM Adventure 640-es boldog tulajdonosa leszek, lenne egy kerdesem:
szeretnek ra ket pot tankot szerelni ra (a la Dakar), mivel jovore megyek vele Afrikaba.
Honann tudnek ra szerezni vagy csinaltatni?
BUGIC én ezt poénból irtam, de mindig örülök ha valaki megpróbál segiteni a problémámom.-de ha a mátrában jársz szívesen elviszlek a kis pályánkra motorozni
kedves karburátortémás hawerek..
a minep..tegnap előtt figyeltem fel arra hogy az én tökéletessen beálltitt karburátorom is durrog ha nagygázról erős motorfékkel vok..ez extrémendóróban nem jött elő eddig...nem figyeltem fel rá...ugyhogy a szuperlotyóban ez simán elképzelehető hogy attól még nem kutyabállitású a karbi.
ugyhogy én kérek elnézést.
hély skacok ha felraktátok a zód rugóüt a gyorsitóhoz...kiwáncshi lennék hogy menniyvel lett sokkal job a gázreakció..illetve mennyivel erősebb az a rugó
mert igaz hogy ez a mostani karbibelököbenzinadagoló rugóval sokkal jobbb, de lehet hogy a gyári zöddel meg ...tökéletes lenne
ha esetleg ebben segitenétek.. előre is ...
Olvassál csak vissza Totóka!Épp azért nincs segítség mert nincs köszönet és még flegmán is válaszoltok!De igen te nyomtál egy "kösz"-t szóval kussolok! Sokan beírogatnak ide a kérdéseikkel olykor már azt hisszük kötelező mindent tudnunk különben szemét köcsögök leszünk.Csak ne várjátok hogy minden szart mi derítünk ki ha még nektek áll feljebb!Amúgy jól eset az a kis "kösz"-is csak azért írtam vissza neked!Segítek én bármiben csak lássam hogy van értelme!
nem kell állandóan agyig tölteni
ha egyszer már kinyomta a jó szintig..de ellepi a sejteket akkor nem kell több rá..
ha legközelebb is kinyom sokat..meg utána is.. akkor baj van ..lehet hogy hengerfejes..vagy csak a tulnyomásos hűtősapid zár szarul