Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket! :) Így már menni fog!
Most már csak azon gondolkodok hogy milyen olaj menjem bele motul lesz mindenképp 5100 10w50 vagy 7100 20w50
Itt találtam őket

http://ew5.earlweb.com/recomme...
Töltsd le ezt
Ebben minden benne van.Gyári könyv bescannelve
http://thepiratebay.se/torrent...
http://www.google.hu/url?sa=t&...

A fenti linkről le tudsz tölteni egy DukeII kezelési útmutatót, amiben részletesen benne van az olajcsere módja, meg még sok okosság, ami érdekelhet. A lényeg benne van az lc4-ek alapvető karbantartásáról.
1. kép oké
2. kép e csak azt hanem a bal oldalit is a kissebb fejűt
3. kép olajszűrő és fejjel lefelé egy imbusz fejű kis csavar
4. kép oké

Azért mert csak!
A másikat igen, irtam is hogy a 17-eset is.
Igen
Ha a flakon odafér akkor úgy, ha nem akkor találd fel magad (nagyobb fecskendő, kicsi mérőpohár)
A motort inkább a szerpentinen döntsd meg
Vázba 7dl, blokkba 1.3 kb, de majd az ablakon látod.Töltsd tele az ablak tetejéig, majd inditsd be.Beszovja az olajat állitsd le majd töltsd félig az ablakig miközben EGYENESEN állt a motor.

De azért mielőtt az olajat töltöd be csavard vissza a csavarokat
Bekarikázgattam pirossal hogy mit kell kitekerni, én ezekre gondolok! Amúgy az imbusz csavart miért ne tekerjem ki? És a másikat? A szűrő alatt lesz a csavar a vázba? Ott fent a villanyaknál hogy öntsem bele az olajat ?:D Meg kell hozzá dönteni a motort nem?
Mennyi olaj kell bele? gondolom 1 liter nem lesz elég!
Köszönöm a segítséget!
Indulással hiba nincsen, elsőre indul pöcc-röff, hidegen melegen.
Csak hidegen gyorsan el kell kapnom a szivatót hogy ne álljon le.
Mondjuk ilyen 30-40 fokban még nélküle is elketyeg.
Amikor ráhúzom a szivatót olyan mintha kihagyná a gyújtás ütemét vagy nem tudom.Ha valaki idejönne és rárúgna egyet azzal egyet nélküle értené miről beszélek.
Egyébként az alapjárati a nyitott dob miatt, illetve a nyitott légszűrőház miatt került be.
45-el is ugyanezt csinálta
30Nm
A kezem csak 29-ig van kalibrálva
Nekem van 2db 17-es fejű meg 1db 19-es fejű a blokk alján meg az imbusz.De az imbusz csavar valami bypass csavar.Nem tudom mit csinál de mintha olyat olvastam volna hogy ne csavarjam ki.Mindegy, igy is kijött minden olaj
figyu. ez nem biztos, de lehet ez a megoldás. én ugyan 250 2t re kivetítve tudom, de igazából lehet lényegtelen . eddig 40 es alapjáratival mentem éveket. (gyári) 165 ff levegő 1,5 suber 3 . de mindez lényegtelen.

évekig jó volt a gép. de elkezdtem álligatni,hogy alulra tegyek kis plusz erőt. nos először szar felé mentem. 38 as alapjáratit tettem. indult úgyis ,de hervatag szar lett.... aztán elkezdtem felfelé menni. de durván .
beletettem egy 45 ös alapjáratit 40 helyett. dadogott fos volt alig indult. végül bekerült egy42 es. na ezzel sokkal de sokkal erősebb lett alul! viszont hidegen otvar szarul indul az eddigiekhez képest... viszont melegen semmi baj és mint említettem faszább lett!

szóval elképzelhető hogy az eredményezte nálad a szarul indulást hogy növeltél az alapjáratin a gyárihoz képest. elég neki 2 század és megérzi simán... de melegen lehet jobb lett sőt alul erősebb a több kaja miatt.

de ez csak egy elmélet. én nem vagyok szerelő ráadásul én kéttével baszakszok. az meg tán érzékenyebb a témára mint a 4 t.

szerintem próbáld ki ujra 45 össel ha megszünik az volt a ludas.
Nekem nincs LC4 de az EXC alján az imbuszfejü csavart bizony ki szoktam csavarni mert ott is van egy mechanikus olajszűrő.De nemtudom hogy az LC4-nél azt takarja a csavar alul csak lehet linkaska még nem nézett rá.
ha réz alátét akkor azt ki lehet lágyítani gázlángon, így újra fog tömíteni. ha nagyon okoskodhatnékom lenne akkor kikereshetném a szervízkönyvből a leeresztő csavar nyomatékát, mert ugye egyhengeresnél a ne nagyon húzd meg az kétértelmű ha hazaértem megnézem!
Ja és még az alátéteket vigyázz húgy úgy tedd vissza ahogy levetted a csavarral együtt mert ha forditva rakod vissza akkor lehet hogy folyni fog (mint ahogy nekem is leesett és könnyezik is egy kicsit a nagy csavar körül)
Ráhúzni ne húzd rá nagyon a csavarokat.
Ha át vannak fúrva keresztben a csavarok fejei akkor pedig tegyél rájuk egy drótot (mármint 1 drótszálat átbújtatsz a lyukakon majd a végén összesodrod) hogy még véletlenül se rázódjanak ki.
A vázban az olajszűrőt lecsavarod és lesz a vázban fejjel lefelé egy imbusz fejű csavar.
Azt kicsavarod és a vázból is kifolyik minden olaj.
A blokk alján is van imbusz fejű csavar de azt NEHOGY kicsavard.
Csak a 19-eset meg a talán 17-eset.
A nagyobbik csavaron még lesz egy szűrő is arra vigyázz hogy jól tedd vissza.

Utána meg feltöltöd a vázat is meg a motort is KÜLÖN!
A vázba a jobb oldalon kell tölteni az alsó villabefogónál.17-es 6lapfejű
Nekem olyan kérdésem van hogy kell önteni a vázba is olajat? Vagy hogy is van ez? Olaj cserét akarok megejteni és nem tudom hogy álljak neki. A leeresztő csavar gondolom a blokk alján van le eresztem és a blokk oldalán található töltő nyíláson beöntöm a friss olajat (persze közbe a szűrőket is kicserélem) és akkor ennyi is?
Köszi
Eddig csak csipával próbáltam.Ha a pipamocsok sem lesz jó jöhet a rambókörte
be kell kenni pipamocsokkal.

NAGYON SZIVESEN.
Köszi, irok neki mindenképpen, de azért mástól is megköszönnöm a segitségét.
Irjál Lévai Petyának! Duke620 a nick neve!
Ha Ő sem tudja megmondani a választ akkor senki!
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Hogy nehogy kérdések nélkül maradjatok és (szerintem) nem hülye kérdés.
Milyen magasan kell állnia a benzinszintnek Keihin FCR41 karbiban?
Ha meg van nyitva a benzincsap akkor az "1"-es jelnél van, teljesen egy szintben van azzal a karburátor "szinttel".
Ha elzárom a csapot és áll pár órát, napot és elpárolog belőle a benzin akkor pedig a "2"-es jelnél van, azaz az úszóház tetejével szintel.
Egyébként azért kérdezem mert még mindig nem jöttem rá és már itt is kérdeztem, hogy miért nem indul be szivatóval.
A karbiban 165-ös helyett 172-es fő és 45 helyett 47-es alapjárati fúvóka van.OBEKR tű, fentről 3. pozició, keverék csavar 2-re van.
Minden más fúvóka a gyári méretű.
Gyorsitópumpa membránja épp, szivató meleginditó tömitése épp, ha leszedem a karbi tetjét és ha kihúzom valamelyiket látom fentről a kis lyukon hogy nyitva van tehát elhúzódott.
Viszont ha az alapjáraton kb 1 egészet lejjebb állitok beindul szivatóval, de amint visszanyomom egyből leáll érthetően.

Igy mindig úgy kell inditani hogy 1-2 gázfröccs, aztán anélkül berúgom, majd ráhúzom a szivatót amig az elején ketyeg.

A keverék csavart hiába tekerem ki-be akkor sem indul be szivatóval.

Egyébként menet közben nincs panasz, nem torpan be, ugrik azonnal a legkisebb gázra is, megy mint a rakéta,durrogni is csak akkor durrog ha közepes fordulatról engedem el, de akkor sem folyamatosan ratatázik.
Fogyasztása 4.1-4.4 körül mozog
Esetleg valaki, hogy mit nézzek még meg?
Én erre tippelnék már csak, hogy magas.

És én mint mindig:Köszönöm szépen előre is!
A vers rögtönzött e vagy sem de ütős lett
Én a tapasztalatomhoz mérten válaszoltam eddig majdnem mindenkinek ha olyat kérdezett amit esetleg tapasztaltam.Megköszönni azt jó ha az egy kezemen meg tudom számolni de semmi gond ha tudok valamit tovább adom.Ha rosszúl tudom akkor kijavít az aki jobban tudja.Ha a kérdésre nem válaszolna senki akkor miről lenne szó a fórumon?Nem vagyok idős tapasztalt motoros de nem vagyok már tizenéves hülyegyerek se.Sajnos vannak ilyen Dzséjzi emberek akik mocskos keménynek érzik magukat mert 2éve van terepmotorjuk de kérdeznek és faszságot te meg ha leírod a véleményed elküld az anyádba.Pedig kis majom akinek te próbálsz valami rálátást a dologra de még leolt.Persze a gép előtt nagy a pofa ezt már tapasztaltam.Én is volt hogy hülyeséget kérdeztem de türelmes voltam azthiszem ha nem kaptam itt választ akkor mentem tovább,telefonáltam és asszem már ismertek itt páran.Mindenkinek van véleménye és nem is árt ha azt megosztja ha az normális hangnembe van írva
Ezt a 22-25 éves szériát nagyon általánosítják manapság az "öregebbek" De miért is? Hát sok suttyó miatt egyikünket másikunkat megnevelték annak idején meg volt akit nem.

De persze előfordulnak 40-50-es alpári suttyók csak őket a közösség nem általánosítja.Bocs akinek nem inge nem veszi magára de van ilyen, én már megfordultam egy pár munkahelyen mindig belefutok 1-2-be.
Meg jelleg szerint ők koruknál fogva baszott okosnak képzelik magukat a hátad mögött kifikáznak majd elvárják tőled a tiszteletet.
Ugyan én azt szoktam mondani hogy mindenkinek megadom ha van mire.
Hogy azt írja be: hozd el hozzám, majd én jól megcsinálom
akinek van tudása és nem osztja meg másokkal az minek van jelen a fórumon? elvégre ez ezért van nem? nem azért hogy beírd: én tudom de nem segítek. ezt nem értem én.