Azon gondolkoztam,hogy ez a videó 17 éves.Lehet ez a csaj már elpottyantott két gyereket,akkora hátulja van mint a kamaznak,a csöcsei meg lógnak mint a vizsla füle.Mi álmodozunk róla,aztán közbe meg úgy néz ki,hogy sírva fakadnánk ha meglátnánk!
Persze az is lehet,hogy két gyerek után is úgy néz ki,mint régen!
ja, főleg hogy került kb egy 10esbe az egész történet (+ egy kocsimosás annak aki furgonnal hazavitt )
a vicc az hogy az enyém olcsóbb volt mint nem egy legatyásodottabb izomjapó
ne csüggedj, az üzemóra szó = a bajjal de majd Te is megtudod hogy a kátéjem drága vacak
na majd még az aput húznád le pénzel mert benézted a kanyart mi? Szerintem minden japánmotortulaj bányamunkával szedte össze a pénzt a motorra vagy legalább gyapotszedéssel.De biztos hogy mi KTM-esek köcsögök vagyunk hogy ilyen drága motorra telik Mindegy le van szarva az üzemórás motoromba úgyse lesz aki megvegye a 4500Ft-os olajat vagy esetleg adótok 1százalékából támogathatnátok
annyira pénzelnek bizony hogy most is mikor esésnél jött hozzám apa 2. megszólalása a mi bajod után: "ugye tudod hogy egy vasat se kapsz rá?" tisztára el vagyok kényeztetve
eddig igyekeztem jószándékú lenni, de elmennek má a sunyiba, most én is néha pimaszkodok
Ja akartam is kérdezni hogy ez nem e a te motorod volt anno?De ennek a tulajnak kicsit agyára ment a narancs hogy a kartervédőt is lefesti vele Az a huszonakárhányezer meg szép teljesítmény.Bár lehet már cseréltek benne ezt az.
Ja te ne is dumálj mert téged szponzorálnak a szülők így könnyű elcénéggyel mászkálni Mióta fent vagyok itt a sportmotoron kb 2006-óta azóta megy ez az ovodás viselkedés.Persze ebbe én is közrejátszok mert unatkozok és szeretem kicsit megnyílvánítani az álláspontom.Persze végén az jön le hogy a sok köcsög beképzelt kátéemes megint ugat a japán motorokra.
itt engem már kikiálltottak nagyképű pénzelt picsának úgyhogy nem érdekelnek semmi bajom nem volt velük amíg nem lettek hű de elszállva attól hogy sok barkácsolás és beleölt pénz álltal összehozták kb. az LC4 gyári értékeit na meg csakajappááán! (volt nekem is suzukim, szép volt jó volt de nem estem pofára tőle, és nem ám óccó se )
Persze mert ti KTM-esek vagytok azt szidjátok állandóan azt a DRZ-t!Pedig megmondják a mérnökök mindig hogy a DRZ örökélet úgyhogy psszt DRZ-ről jót vagy semmit mert különben sok lesz a haragos!Engem már nem szeretnek!Ti ne essetek ebbe a hibába
jappán foreveeer! a drz az istenkirály, minden kátéjemet otthagy, elmegy 1millió km-t anélkül hogy olajat cserélnél benne nem is értem miért nem azt veszi mindenki hát nem látják hogy gyárilag 60 paci és egetrengető nyomaték?!
Az nem durva, hanem szégyen
Én is mentem 525EXC-vel meg DRZ-vel, de egyszerűen nem értem hogy tudják ezt a 2 motort összehasonlitani !ÚGY! hogy a DRZ a jobb
Nem baj, csak a Japán, mert csak a Japán
Az sosem romlik el, a motorba való olajat is a repcéből vonja el amikor elmész a repcés mellett...
ha jól emlékszem
185 ff
42 alapjárat 1,5 fordulat az alapjárati keverék állitó csavaron.
85 hideginditó fúvóka
a kehelycső illetve shúber számot nem tudok (ezt csak a nagyon pröfik szokták cserélni..és főleg a hvalami racerkodás voltt vele,de akkor azok a karbikkal általában jól is mennek a gépek)
aa tű pedig alulról a 4dik(a középső ..ugyna is 7 helyre állitható) álláson van.
ezek az állitások a gyári kipufogórendszerhez dobhoz és veztengejhez vannak belőve
zsiri...
te amúgy csajszi vagy? menstruálós? vagy időváltozásra komolyan érzelmi szakadékba szorult fiat-al-ember
hihetetlen szarrágásban baszogats mindenkit..mikor újra elolvastam aaz ominózus matekleckés szali írást és....bakker az 6..akár hogy is..és a hejes sÍrási hibákért ...hát összekevered a szezont a faszommal..az én vok..aki az úly maDZSar nyelvel nyalok itt neked
ugy hajtanék veled..élőben ..hogy legalább ott megalázhass ha már itt a fórumon alul maradtál...(szövegértelmezésben minden képp)
utána ott nyüszítenék a fa tövében ...sÍrnék mint a szopós malac...
amúgy elhihetitek hogy itt nálunk ez a szerelőknél ...problem..nem megy nekeki ez a tömítéses mizéria...
szali..kérdezd meg a boltba ..ahonnan a péper származik...hogy esetleg erre lehet csak kell zsíÍír....
amúgy 100huf ft ért lehet venni 0,5mm egyoldalas szines kartonpapírt...abból négy tömités kijön! szépen technika órán tanult körömvágóollóvezetéssel.. kivágjátok a pépert...lukszikat is szépen meg mindent...lzs ep2 általánosnak nevezett gépzsirral jól bekenitek..az ujjaitok közt simitva a tömítést...mjad pér perc múlva újra bekenitek...majd majd berakjátok a helyére.. a 6mm es csavart 9Nm rel lehúzzátok..és még eddig olyan tömitésel összerakott oldaldekniből olajfojás nem jött..a legöregebb még azóta le nem vett tömitések...4 évesek már ..nem fszivárog nem ereszt...
nálam általában azok a verdák fordulnak meg amik a 4-5 dik szerelő után sem működnek..na ezekben a ktm-bergekben a tömitéssel utána nincs több baj!
okoskodhattok hogy az olaj kimossa a karton péperből a zsirt és maajd ereszt meg ilyesmi..de mondom4 évnél öregebb tömitett deknik még nem szivárognak!lehet hogy 5 évután..elereleresztenek...és ha eresztene is..ne adj isten..5 év után...ki az aki 5 évig nem bontja le a deknit? persze ez csak feltételezés..a valós az hogy még ilyen tömitésel eresztő dekni nem jött vissza
egy szónak is 100 a térgye...ha akarod szali kivisz a mániájába és revansot vehetsz tőle..milyen mániájába..hát a rommá-niájába.
ez amúgy vicck vót..hidd le mindenkinek faÁlyna..éss utána sem lennétek jobb bar-átok
Nemá ez de jó videó!
Mondjuk elárulom neked abba az időben nem a koszos kozsó miatt tetszett a dal és az egész ország összes diszkójában ez volt a sláger...! A szőke csillag-csücsöri kis gádzsi volt a mindent vívő és úgy toltam volna (meg a haverok is) mint a lopott biciklit!
Persze az is lehet,hogy két gyerek után is úgy néz ki,mint régen!