Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom milyen az MT és a SMis, volt mind a kettő, nem említhető egy lapon hidd el.
ismerem az mt03-at. Sajna nekem nem bejövős a design és ugye akkor a legjobb a választás ha tetszik is amin ülök. Mindenesetre danke bitte!
690 sm vagy xt lesz
MT-n se egy fotel van azért amit linkeltél elolvasva nem egy túramotor.Ennyire van kényelmes a többi felsorolt motor is
Hát a Duke meg az MT sem említhető egy szinten ha utasról is van benne szó.
A Dukeon olyan ülés van mint a régebbi LC4en, és azon sem túl tágas a tér.
Kitalálnak ezek mindent hogy eladják a motort.
KTM-re is van ilyen opció Duke formában
Jaj hát nem érted, néha a hajón KTMel dolgozik.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc-6017067

most akkor hogy van? hajón dolgozik nincs ideje motorozni de ktm csere érdekli?
Nagyon szívesen, bár én a helyedben elgondolkodnék még az MT-03on is főleg ha az utasszállítás is a cél.Mellette egy Fanbike és SM érzést is nyújt.XT660 blokk van benne kicsikét másabb áttételezéssel.

http://www.origo.hu/motor/2008...
Akkor műszakilag okés a 690 Sm-is. Csak mert az xt ről hegyoldalakat olvasni mindenhol a KTM ezen modelléről meg nem sok infót látni. Kényelem meg az xt mellett szól......
Mindenesetre kipróbálom mind a kettőt és utána döntök. Köszönöm a segítséget

Ha vkinek van személyes tapasztalata várom még.
Igen szép futásteljesítmény tőle, egy üzemórás motor ennyit bírjon, nem tudom melyik másik márkánál bír ennyit ki egy blokk.
Természetesen megbízható, az LC4 a KTM legrégebbi blokkja, legtöbb modellbe beépített.
5000km olajcsere, ha mindent betartasz amit a szerviz előír sok,sok ezer kilométeren keresztül hű társad lesz.
Érdemes mindkettőt kipróbálnod mielőtt döntesz, bár komfortra tudom melyik a jobb.
Értem én. De igazából a formavilág az ami megfog engem a 690 Sm-nél. Nem kimondottan az a sumo-s kinézet sztem kicsit naked feelingje is van, bár ez személyes vélemény.
Pont ezért szemezek a Xt vel meg 690 sm-el. mindkettő kicsit testesebb és komfortosabbnak tűnik, mint egy smc vagy lc4 .......
Akkor ezek szerint az Sm-ben lévő blokk is megbizható legalább úg, mint az xt-ben.
enyémbe 560 körül lett bele nyúlva és asszem vmi 27e km-t mutat az órája... és még akkor is tűrésen bellül volt a dugó+henger csak a hajtókar nem bírta.
Ha két személyre is szeretnéd akkor az XT660X jobb választás, nagyobb ha hely rajta és az ülése is puhább.
Szervizelése egyiknek sem igényes, olajcserén, légszűrő tisztításon kívül nem sok mindent igényel a blokk.
én csak annyit fűznék hozzá hogy van a környéken egy srác aki 3 éve mindig a barátnőjét viszi hátul az LC4-esen és nem panaszkodtak a hely miatt mondjuk tény hogy egyik sem nagydarab
690 Sm-re gondolok nem az SMC-re.
Ennek oka, hogy néha az asszonyt is vinném ide-oda és talán az Sm-en több a hely. Igen az a fura fejidomos Azt olvastam róla, hogy LC4-es blokk van benne talán..lehet hülyeséget mondok. 640 LC4-en nincs benyaszint jelző és 2 személlyel elég érdekes lehet...
A 690 sm amin agyalok igazából. Nem sok eladó van a használtpiacon, 640 lc4 ből annál inkább de az nekem nagyon "supermotos"
Mindkettőnek strapabíró blokkja van és városi cirkálásra is jó mindkettő.A 690SM az a fura fejidomos arra gondolsz?Mert van a 690SMC is ami tuti favorit.Nekem legalábbis.LC4 640-esen nem agyalsz?Abból van bőven jó motor megbízható és sokmindenben veri a XT660X-et!
Szasztok!
2007-es 690 SM-ről mit kell tudni nagy vonalakban.
XT660X-en vagy 690 Sm-en agyalok. Az xt az olcsóbb vmivel és azt mondják az okosok, hogy strapabíró a blokk nagyon és városi cirkálásra tökéletes.
KTM 690 SM se lehet szar de vmit erről a típusról hallanék már szívesen és buktatókat pozitívumokat is egyaránt.
Ha vki tud okosságot meghallgatom ám de izibe
500 a maximum keretem.
van egy 2004 esem 50 el többért papiros leszervizelten már az újabb fajta sok extrával
Nem tudom pontosan mire használta, 18 órára megyek megnézni majd ott mindent megkérdezek tőle!
Nem kell a rettenet sok köbcenti ebben igazad van.Sőt ha komolyabban akarja nyomni az endurót akkor érdemesebb kisebb köbcentivel kezdeni.DRZ-től még mindig jobb motor pedig elvileg 5lóval kevesebb mégis többnek éreztem.
Bár az utcai gumik nem annyira szimpatikusak! Nem túramotor... Munkába járásra használták?
Hát nézd át rendesen a gépet! Ha kell/tudsz vigyél szerelőt aki szerelt már ktm-et...
De ha egyben van sok örömet fog okozni! kb. 3 évet hajtottam ilyennel (az is 2002-es volt), nem volt vele gond! Nekem egyedüli problémája a kegyetlen kemény ülés volt!
Olajcsere, szűrő néha szelephézag ellenőrzés aztán GO!
Kezes jószág nagyon, nem hiába istenítik manapság a 350-eseket! KTM akkor is sejtett valamit, nem kell mindig az a rettenet sok köbcenti. Hobbi szinten egyik legjobb választás...