Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak elnyomom a telefont,aztán már ott is vannak! Tudod,csak egy telefon!
Csak jönne már egyszer....
Figyeljed csak meg hogy minnyá mennek az emberek!
Az erejét még így sem nagyon lehet teljesen kiaknázni, hiába "gyengített" . Gondolom én...
525-öt 2007-ig gyártották.A 2007-es kicsit szelídebb mint az előző évjáratok vagyis ezt hallottam zoozee-től.Én nem próbáltam még 2007-est.Amúgy az utolsó évjáratokat érdemes venni 05,06,07-est nyilván mert fiatalabbak meg talán finomítottak a technikán is.
Kedves nemszólthozzádsenki Kálmán! A megszólításban el is mondtam a véleményem a hozzászólásodról...Azért mert egyszer nagyon fontos kérdésedre nem reagáltam, mert nem voltam net közelében, erre hivatkozva még nem kéne jogalapot formálni arra, hogy állandóan beszólj nekem. Ha valami nagyon kell, akkor hívj fel, ne üzengess. Nem a fórumon élek, mint te...
Mindig mindenből a brutált kell megvenni!
Kösz
Szerintem a következő motorom exc 450 vagy 525 lesz
Ja és még egy olyan kérdés,h milyen évjáratig érdemes őket megvenni? Mert pár helyen olvastam,h az újabbak nem váltak be annyira,mint a régiek!
Kedves zsiráf, rajtad kívül szerintem mindenki megértette a matekot.
Ennek ellenére már megint a szokásos lekezelő, beképzelt, kioktató stílusodban oltod a fórumtársat. Holott csak egy "bocs benéztem" is elég lett volna, de neeeeem te megint csak támadodd
Kedves szalajtós! Bár ha azt írnám, hogy hülyegyerek, azon se sértődhetnél meg...nem vagyok se boltos, se zsidó...de! Ha te nem tudsz szépen, és főleg helyesen írni, akkor ne a másikba keresd a hibát. Nem kell szlenget nyomni, meg új szavakat kitalálni azért, hogy 0,001 másodpercet spórolj az íráson. Csak nyugodtan, értelmesen. Vagy nem kell kell fórumokra írkálni...
Narancsos jaú reggelt!
Ma reggel arra ébredek ,hogy csörög a telefon, a motor után hívtak. Úgy néz ki, hogy hétfőn elviszik, szóval akinek kell egy kiváló motor az ne habozzon!
zozi ezt egész jól leírtad! egyébként viccen kívül eddig csak azt hallottam ,hogy zsírozni kell az új tömítést. ezek szerint agyatlan szerelők vannak errefelé és baromságot beszélnek...

én nem vagyok motorszerelő mindig tanul az ember...

jó nem vitatkozok igazatok lehet. nem is eladó a tömítés, jó lesz saját felhasználásra.... amúgy itt mifelénk van kb 10 db sx exc 250/300 és kivétel nélkül ezzel szopnak ,sőt pesti haverok is jelzik ezt a cumit. a bontatlan vadi új pár üzemórás berg exc és társai produkálják már az elején ezt a tömítés kilökdösdit. erre csak van valami magyarázat nem?

mindenesetre én beteszem legközelebb ezt a módosított lézervágott kicsit szélesebb tömítést szárazon. lesz ami lesz. ha valakinek kell, szivesen felteszem a programot és vagdalhatja lézerezheti ahogy akarja. árulgassaa faszom pár száz ft haszonéért . 2200 ban van egy tömités anyaggal együtt kivágva. a programért fizettem egy tizest, de le van szarva... amúgy itt 6000 nél olcsóbban nincs gyári. ha valóban 4000 ért van a boltban az még egész" normális"egy darab 3 ft os papírért...

én amit vettem tömítéslemezt az belga gyártmányú neonzöld színű. de van vagy 5 féle a piacon... lehet ezekis ilyen szárazszilikonos bevonatosak nem tudom...

azért kiváncsi lennék ha ismeretlenül betelefonálnék abba a boltba vajon menyivel mondanának többet 6000 nél...

még annyit... a blokközép tömítést sem szokták bezsírozni? ezt viszont egy komoly nagymúltú szerelőnél láttam ö beszokta... pedig az tuti nem hülyegyerek... de lehet azt a vékonyat bekell. ?
Nekem is az tetszik az RMXben hogy könnyű nagyon az XRhez képest.
Ma megyek és megveszem, műszakis és 300ba oda is adják, szép, megkímélt állapotú.
Hát én inkább az RMX 250-et választanám!Volt haveromnak és nagyon bejött neki.Szerintem az egyik legjobb enduro volt a maga idejében.Az XR600 nehéz mint a horgászólom persze nyomatékos de régi konstrukció lomha dög.Persze attól függ mire akarod használni.GG fórumban pl van egy tag "Dewenduro" aki RMX-et használ és elég szépen megy neki a sziklákon farönkökön való átkelés!
Ja tényleg, ezt el is felejtetem!
Más téma:
Jelenleg anyagi okok miatt sajna az EXC projeckt elmarad, motorozni viszont szeretnék.
XR600R és RMX250 között vacillálok, csak amatőr endurózás lenne a cél, szerinted melyik lenne ideálisabb hozzá.
2T-nél kicsikét a szervizeléstől tartok, az XRnél mega súlyától.
a tömítésről....

azért be kell védjem a KTM gyári tömítést ( de csak a ktm gyárit, nem ilyen -olyan utángyártott fosokat ...akár még az athenát is ide kell soroljam a szemét közé) mert az original nem sima cucc papírból csak úgylátszik senki nem nézi ...... sokan kenik ezzel azzal meg rakják a szar szétütött blokkjukra és várják a csodákat...

szóval elmondanám, hogy sima zsírtalanított felületre (mégegyszer hozzátenném jó és sík felületre ) nem ilyen csavarhúzónyomos és már nem ezernyútonnal széjjelhúzgált görbe deklivel feltenni .....a gyári tömítés így oda tud tapadni ...mert amúgy száraz szilikon van rajta ha megnézed ..és ha később leveszed akkor oda van fullra ragadva a felületekhez ....hát az ettől a bevonattól van...ez zsírral nem kommunikál....

de igaziból ott kúrják el, hogy szétszedi sok fasz és hűű nemszakadt el alapon visszateszi...pedig cserélni kéne .....eszetlen még zsírozza is...aztán másnap alatta az olaj ...akkor jön a húvazze még húzok a 35 ezer forintos deklin vagy 10 Nm -ert...és az meg elvetemedik de nem tömít....vagy a zsírozott tömítés úgy csúszik ki a felületek közül mint a szar ....

zárójelbe azért ha vészhelyzet és nagy a szükség mert van olyan is ..és valaki keni is valamivel akkor tényleg zsírtalan felületre de komoly szilikonnal ....és nyomatékkal a csavarokat ... és várni kicsi térhálósodást....és ne a deklin az olajátvezető furatokat kenjük eszetlen...mert ilyenekből van a legnagyobb spórolás...3000- res tömítés helyett egy 300- ezres generál....
Tudod mert az EXC üzemórás a DRZ meg nem
Annyira be lehet etetni a hülyéket hogy egy elvileg 50lovas 400-as egyhengeres kimegy a világból 6szor
Az tényleg durva hogy használtban tényleg azonos árban mennek.
Azért a két típus között van némi különbség vezethetőség terén, meg úgy összességében is.
pedig a drz a legjobb
Haver is panaszkodik a DRZ-re hogy nem éppen van egyszinten az EXC-vel.Mióta ment EXC-vel azóta azt akar csak ott van már a DRZ amit nem könnyű továbbadni.Tény hogy régebbi konstrukció szarabb minőségü alkatrészekből és futóművekkel.Orrnehéznek tűnik nekem ugyanúgy mint az RMX 250-es.Szerintem abból tervezték a DRZ-t.Vagyis a váz és a futómű tényleg hasonlít.Én nem szidom a DRZ-t szó sincs róla.Újonnan majdnem 1millával olcsóbb volt a KTM-től szóval azt kapja az ember amit fizet.Az már inkább durva hogy most majdnem egy árba vannak használtan.
csőő :) jövő héten nincs kedved gurulni egyet szekin egyik este? az időpontot megbeszéljük ha van kedved :) meg szólhatunk másoknak is.. grillebar@hotmail.com ez az msn em de ide írhatsz mailt is!
Ez aztán a fejtörő Gondolom a pontnál megakadtál, és egyből lázasan billentyűzetet ragadva, megírtad az évezred gúnykommentjét, hogy kettő meg három nem is hat Olvastad volna tovább, hogyaszongya: "...egyet meg a házuk előtt körözött." Voálá! Titok megoldva
akkor a gyengébbek kedvéért ,zsiráf. a motorban 6 óra volt. ebből 5 öt velem motorozott a kisgyerek, ezen belül úgy oszlott meg az 5 óra ,hogy 2 óra zsana majd 3 óra románia. azon kivül 1 órát baszakodott a házuk előtt. az üzemóra számolo pedig egész órákat mér. igy jönnek ki az egész órák.

azt mindjárt gondoltam hogy egy boltosnak bemar egy hasonló biznisz.

visszavonom . nem eladó semmi, ott szarom le ahol van . ha bemérgelem magam ingyen fogom osztogatni. egyébként ezt a száraz összerakást még nem hallottam ... azt ugatja minden szerelő hogy taknyoljuk be zsirral. egyébként lehet benne valami. mármint a száraz témában.
amúgy remélem nem vagy kampos órru... azokat szokta baszni az ilyen kis próbálkozás.

azért a kiváló minőségre nem vennék mérget. hitvány kinai szar mint bármi más.
Üdv! Valakinek esetleg sx 125 főtengelye nincs elfekvőben! Nekem csak a gyújtás oldali tengely kell, ha máshol sérült az nem gond!