Kösz,h leírtad a tapasztalataidat.
Nagyon sok krosszmotorral motoroztam már,de valahogy a fiatalabb endurkat a Drz-n kívűl nem volt lehetőségem kipróbálni! Egyszer majdnem vettem is egy Drz-t csak elég lájtos volt benne az erő,de ami miatt legjobban kihagytam a vásárlást az a súlya volt és főleg,h azt is az elején lehet nagyon érezni! Erőben biztos vagyok,h az Exc 525-erősebb,de arra vagyok kíváncsi,h neked estleg van-e tapasztalatod,h könnyebb-e,meg jobb-e a súlyelosztása mint egy Drz-nek? (persze tudom,h ki kell próbálni,de szerintem az csak akkor lesz ha rászánom magam,h vásárlás céljából megnézzek egyet és akkor majd vagy megtetszik,vagy nem és ezért gyűjtöm előtte az információkat)
A fene tudja, remélem az enyém is bírni fogja...
Jó hogy szóltok, lassan olajcserés a motorom.
Viszont ha vasárnap is ilyen meleg lesz, akkor ugrott a hétvégi csapatás...
2008 áprilisában vettem.Akkor volt benne 60üzemóra és másfél éves volt.Gyakorlatilag karcmentes motor volt.Azóta 220üzemóra szaladt bele.A legtöbb motorostúrák erdőkben réteken.Olyan 20-30óra aszfalton és résztvettem vele 2amatőr enduro versenyen.Motorja mindig hibátlanúl működött!Gyertyapipát cseréltem mert áthúzta a szikrát.A többi mind csak kopó alkatrész.Kerékcsapágyat 1*,Gumit elől 3* hátúl 5*,Fékbetétet elől 1* hátúl még a gyári van! Láncszettet pedig 1* cseréltem pontosan tavaly nyáron kellett.Légszűrőt is 1* cseréltem.Olajat meg szűrőt jó sokszor de csak Motorex Cross power vagy Power synt 10W-60 ment bele.Szelephézagot kb 3-4* állítattam rajta.Most hirtelen ennyi jut eszembe Nem egy szétütött motor annyi biztos.Nálam aztán tényleg jó kezekben volt.
ez igy van...az hogy a ktm ara megy hogy vegyed a géphez a z új dolgokat arra mia sem nagyobb bizonyiték hogy haver 60órás 2012 sx 450je már kért új hajtókatrt dugó...+egy komplett hátsó féknyerget tárcsát..mert a gyárban nem basznak el semmit
a 144 és 150sx ek rendre szakadó dugóval néznek ki a hengerfalon
bezzeg a régi 2000-2007ig kosntrukciók..meg élik világukat...és igen 600 üzórával bontatlanul a legdurvább amit hallottam egy 501 berg 2001 az 1000üzóra után lett széthúzva(már 2001 ben az is ktm volt)
ugy hogy ...
de pl az én sx 525 2005 de egy éves korában már blokkcserés volt..azóta viszont éli világát...tavasszal kapott új főtengej csapágyat gyűrűvel..mert azért ezek a ktm mérnökök ...ügyesek is ..nem csak gonosszak
Na ezért is mondtam hogy ki lehet fogni az ilyet.De azért ritka az ilyen és több amiben le van csalva az üzemóra!Sok tulaj azt se tudja milyen évjárat a motorja meg hogy mennyi olaj kell bele stb..Néztem magamnak pár éve olyan 525EXC-t amibe 50óra volt csupán csak nem volt benne 2deci olaj meg 3deci víz összvissz!Szóval itt nem csak az üzemóra ami a lényeg hanem inkább hogy hogy használták azt a motort és hogy ki használta!
Láttam a boncteremben,h a motorod már 4-éve nálad van és használtan vetted! Ha nem titok akkor leírnád,h mennyi üzemórát nyomtál bele amióta nálad van és,h a külső normál kopó alkatrészeken kívül a motorjának volt-e baja,meg miket cseréltél benne eddig?
A gyári tömítés 4.000 pénz. És ha elvetemedett a dekli, akkor 100 db új tömítést is vehetsz hozzá, mind rossz lesz. És különben is, a KTM gyárba csak arra mennek rá, hogy szegény magyar motorosokat kiszopassák. Ezért mi bebizonyítjuk nekik, hogy igenis elmegy egy blokk 5-600 órát bontás nélkül, nehogy már szétszedessék velünk idő előtt...
zsiráf.olvass figyelmesebben.. vagy nem látol az idegtől
öt órát ment vele ebből 2 zsanán 3 román megy egy a hát előttaz nem 5 meg 2 meg 3 meg egy az az 28
bakker te csiped ezt a szalit az Qrwa élet
te egy kicsit rákattantál szalira
lálykoltad már a férbukkkon
a gyári tömités az jó..a haver kéthavonta vesz egyet belőle annyira szereti .. szinte ennyiért..3ezrer meg egypici(ami még 3 ezer )
mondom hogy jó az a gyári
az hogy 6 óra vagy 8 van egy motorban az meg nem mindegy amúgy meg kilenc mert a házuk előtt is jártatták egy kicsit
Ez mekkora faszság...akkor nyomja ki, ha kapkodva rakod össze, és nem szárazon. Akkor a tömítés eltud mozdulni annyit a brezonokon, hogy épp, hogy tömít, és akkor persze, hogy kinyomja. A gyári tömítés anyaga meg kiváló. Ja, és alig drágább, mint a tiéd...
eladó 2003-2012 ig 250/300 sx exc husaberg kuplung oldali nagytömítés . gyárival megegyező kivitel. cnc lézervágott program alapján. ki lett próbálva tökélesen illeszkedik. 1 mm vastagság. a tömítés szélessége módosítva lett kifelé és befelé 0,7-0,7 mm rel. hogy jobb legyen az éltartása. de van eredeti szélességü is.
ára 3000 ft/db plusz levélként posta 300 ft.
tipikus 250/300 ktm betegség ,hogy a berugó résznél kilöki a tömítést a forró olajnyomás. aztán lehet kicserélni. plusz a gyári klingerit egy kutyaszar kinai anyagból van ami nem sokat bir.
ja énis így vettem az első 250 sx emet. egy fóliasátorba volt bebaszva . 2006 os modellvolt. 2008 ban vettem. volt benne vagy 20-30 óra. le volt koszolódva meg lakva. de még az eredeti gumik voltak rajta sehol egy kulcsnyom. lemostam szétszedtem összerakta és lett egy uj motorom. életem legjobb motorja volt sajnos azt el kellett adnom..
meg tudnám cáfolni.
pl én eladtam egy külföldi ismerős 2010 es vadi uj exc 450 esét. kecskeméten vette vadonat újonnan. összesen 6 üzemóra volt benne! rendszám stbstb... ebből 5 órát velem motorozott a gyerek ,kettőt zsanán, 3 at romániában. egyet meg a házuk előtt körözött. betonon.
románia előtt még karcmentes volt a motor! kijött fejreállt vele a nap végén egy meredek lefelében és összekaristolta az akropovics dobot a végén azon is pont a matricát.... és picit elhajlitotta a jobb oldali hűtőt. még a tárcsák sem voltak megkopva stbstb...
aznap rászart a gyerek mert egy pöcs volt és elment kanadába élni. a motort meg itthagyta az anyukájának.... meghirdettük. elvittem kkf házára egy érdeklődönek... a marha kitalálta ,hogy ez már nagyonsokat kapott mert görbe a hütője és le van kopva az akropovics matricája. tavaj árultuk 1.35 ért mindenestül. ajándék volt akkoriban ennyiért uj motort venni rendszámmal.
utána vett a félegyházi gyerek egy az ő álítása szerint kevés üzemórásat ugyanannyiért :)
.
na szóval ebben garantált volt a 6 óra de senki sem hitte el pláne telefonban.
aztán csak elkelt a végén . azóta is hajtja a gyerek aki megvette. és szerintem kurva jól járt vele hisz egy zsír uj motort vett . ép túl volt az első 3 órás olajcserén.
a lényeg. simán ki lehet fogni olyan gépeket amik parkolnak évekig és alig van bennük pár óra. én is ismerek még pár ilyen motort amik egy garagéban lapulnak használat mentesen csodára várva... nem érdekli a gazdáját hogy van ,de meni se megy vele de eladni sem érdekli... simán vannak 2005-6-7 es fasza exck sx ek amik ott porosaodnak valahol egy garage mélyén ..
apropó. ha tud valaki eladó 2004-2007 ig 250 sx et ami így járt ne tartsa magában és
váz: 0,6 blokk 1,3
-dekóval önindítózol úgy hogy a vázba lévő csavart előtte nem húzod rá teljesen
-amikor gyöngyözik az olaj a csavar körül, meghúzod
-lent még töltesz rá amennyi kell (nem biztos hogy pont 2,1 jön ki)
Nagyon sok krosszmotorral motoroztam már,de valahogy a fiatalabb endurkat a Drz-n kívűl nem volt lehetőségem kipróbálni! Egyszer majdnem vettem is egy Drz-t csak elég lájtos volt benne az erő,de ami miatt legjobban kihagytam a vásárlást az a súlya volt és főleg,h azt is az elején lehet nagyon érezni! Erőben biztos vagyok,h az Exc 525-erősebb,de arra vagyok kíváncsi,h neked estleg van-e tapasztalatod,h könnyebb-e,meg jobb-e a súlyelosztása mint egy Drz-nek? (persze tudom,h ki kell próbálni,de szerintem az csak akkor lesz ha rászánom magam,h vásárlás céljából megnézzek egyet és akkor majd vagy megtetszik,vagy nem és ezért gyűjtöm előtte az információkat)
Jó hogy szóltok, lassan olajcserés a motorom.
Viszont ha vasárnap is ilyen meleg lesz, akkor ugrott a hétvégi csapatás...
a 144 és 150sx ek rendre szakadó dugóval néznek ki a hengerfalon
bezzeg a régi 2000-2007ig kosntrukciók..meg élik világukat...és igen 600 üzórával bontatlanul a legdurvább amit hallottam egy 501 berg 2001 az 1000üzóra után lett széthúzva(már 2001 ben az is ktm volt)
ugy hogy ...
de pl az én sx 525 2005 de egy éves korában már blokkcserés volt..azóta viszont éli világát...tavasszal kapott új főtengej csapágyat gyűrűvel..mert azért ezek a ktm mérnökök ...ügyesek is ..nem csak gonosszak
Itt valami santít
öt órát ment vele ebből 2 zsanán 3 román megy egy a hát előttaz nem 5 meg 2 meg 3 meg egy az az 28
bakker te csiped ezt a szalit az Qrwa élet
lálykoltad már a férbukkkon
a gyári tömités az jó..a haver kéthavonta vesz egyet belőle annyira szereti .. szinte ennyiért..3ezrer meg egypici(ami még 3 ezer )
mondom hogy jó az a gyári
az hogy 6 óra vagy 8 van egy motorban az meg nem mindegy amúgy meg kilenc mert a házuk előtt is jártatták egy kicsit
ára 3000 ft/db plusz levélként posta 300 ft.
tipikus 250/300 ktm betegség ,hogy a berugó résznél kilöki a tömítést a forró olajnyomás. aztán lehet kicserélni. plusz a gyári klingerit egy kutyaszar kinai anyagból van ami nem sokat bir.
pl én eladtam egy külföldi ismerős 2010 es vadi uj exc 450 esét. kecskeméten vette vadonat újonnan. összesen 6 üzemóra volt benne! rendszám stbstb... ebből 5 órát velem motorozott a gyerek ,kettőt zsanán, 3 at romániában. egyet meg a házuk előtt körözött. betonon.
románia előtt még karcmentes volt a motor! kijött fejreállt vele a nap végén egy meredek lefelében és összekaristolta az akropovics dobot a végén azon is pont a matricát.... és picit elhajlitotta a jobb oldali hűtőt. még a tárcsák sem voltak megkopva stbstb...
aznap rászart a gyerek mert egy pöcs volt és elment kanadába élni. a motort meg itthagyta az anyukájának.... meghirdettük. elvittem kkf házára egy érdeklődönek... a marha kitalálta ,hogy ez már nagyonsokat kapott mert görbe a hütője és le van kopva az akropovics matricája. tavaj árultuk 1.35 ért mindenestül. ajándék volt akkoriban ennyiért uj motort venni rendszámmal.
utána vett a félegyházi gyerek egy az ő álítása szerint kevés üzemórásat ugyanannyiért :)
.
na szóval ebben garantált volt a 6 óra de senki sem hitte el pláne telefonban.
aztán csak elkelt a végén . azóta is hajtja a gyerek aki megvette. és szerintem kurva jól járt vele hisz egy zsír uj motort vett . ép túl volt az első 3 órás olajcserén.
a lényeg. simán ki lehet fogni olyan gépeket amik parkolnak évekig és alig van bennük pár óra. én is ismerek még pár ilyen motort amik egy garagéban lapulnak használat mentesen csodára várva... nem érdekli a gazdáját hogy van ,de meni se megy vele de eladni sem érdekli... simán vannak 2005-6-7 es fasza exck sx ek amik ott porosaodnak valahol egy garage mélyén ..
apropó. ha tud valaki eladó 2004-2007 ig 250 sx et ami így járt ne tartsa magában és
Eladó
!
-dekóval önindítózol úgy hogy a vázba lévő csavart előtte nem húzod rá teljesen
-amikor gyöngyözik az olaj a csavar körül, meghúzod
-lent még töltesz rá amennyi kell (nem biztos hogy pont 2,1 jön ki)
komolyan nem érdekel,mert van hasonló gépem,de azért tolhatsz fel jobb képeket róla.
2004-es Lc4 be szeretnék olajat cserélni.
Mennyi olajat kell a vazba és mennyit a blokkba önteni?
Azt tudod,hogy összesen 2.1 liter kell.