Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ne legyen! :D de kaja mikor visszarakom a gyári dobot akkor semmi csattogás semmi puffogás.. az annyival jobb az a dob h 160-70 nél még több a nyomaték jobban gyorsul , viszont alul meg rohadtul visszafogja.. majd lehet átviszem a petyához és ráállítja a karbit, de lehet én is megtudnám csinálni csak kicsit utána kellene nézni! majd meglátjuk mi lesz :)
ne legyen igazam
jó persze függ a mértékétől is
hát nemtom 6 éve így megy és semmi baj nem volt eddig.. aztán ami késik nem múlik :)
nem véletlen szokták új, nyitott dob felrakása esetén hozzáállítani a karbit.. a szelepek nem díjazzák annyira ezt a durrogós témát hosszútávon
hát én azt úgy tudom h az 1 AGR szelep és a kipufogó gázt vezeti vissza azon a vízszintes fém csövön keresztül a hengerbe h amit nem éget el rendesen anyag az átmenjen még egyszer (gázvisszavezető) és egyáltalán nem befolyásolja a teljesítményt.. a visszadurrogás meg sztem azért van mert nyitott a dob és nem ég el rendesen az anyag mivel nincs folytás és a dobban ég el és az durrog,nem a levegő a baj sztem.. ha az lenne akkor fulladna meg hasonlók nekem is csattog mint az állat mikor vissza engedem a gázt, de mikor a gyári dob volt rajta az a nagy dög semmi ilyesmi nem volt..
Annyira nem vészes a durrogas.
Azt a bizbaszt meg én is leszedem,hogy ha tényleg felesleges.
Kösz a segítséget
ha durrog akkor a karbit állítsd be normálisan. én is úgy vettem hogy a gyári 2,25 helyett 1re volt elcsavargatva a levegő/benzin arányt állító csavar.. persze hogy amint elengedtem a gázt már durrogott a világba. most a gyárival fain, jobban is megy az hogy mit befolyásol az a biszbasz nem tudom, de az SMC-ről le lett szedve, és én is le fogom
De valtozni fog valamit ha leszedem?
Amugy nekem így is visszadurrog
Ja meg még azt szeretném megkkérdezni,hogy a szelepdekni ala mennnyibe kerül az a papírtömítés?
Itt neten 600 dt-ért talaltam,de azt kicsit olcsonak talalom,vagy télleg csak ennyi?
hmm ja ...

volt hogy pénzt raktunk a kipufogó nyílások közé....

muszáj jól ledugózni a cuccot ne szívjon be levegőket ...
mert bmegy a szar meg durrog inkább stb...
ktm bót 5 euro ..1500 huf


vagy esztergáltatsz egyet alumíniumból....2-3 sör minőségtől függően 500-1000 ft átlagba ...de vannak nagyon drága sörök azokkal nem számoltam
hozzám 2 tulajon keresztül már nem jutott el a vakdugó, így most gyártatnom kell a helyére. de akkor most simán bedugaszolom és kész?
egy másodlagos levegő rendszer ...szekunder air system ....tiszta levegőt juttat kipufogóba a kipufogógázok további oxidálása miatt ...

ami az emissziós értékek alacsonyantartása miatt kell a gépre ...ahhoz hogy hivatalosan forgalomba kerülhessen.....ennyi ..

ergo felesleges a motorozáshoz ! ezért le is veszik a faszba mert csak ront a helyzeten ... gyárilag adnak vakdugókat a helyére...leszedheted nyugodtan...ill szedd le azonnal!
már hogy ne volna?! az enyémen is van, linkaskáén is volt.. valami kipufogógáz visszavezető cuccos ami kell az eu normák miatt.
Hello
Valaki megtudna mondani,hogy mi ez a kütyü az lc-en,mert az enyémen is van ilyen de a legtöbb lc4-en nem latok ilyet.
Alvázszám utolsó 6 karaktere kell, és egyébként KTM kereskedés...

giraffe64@freemail.hu írd meg ide, aztán válaszolok!
EXC 125 de az sx-é is ugyan az! A kis záró kupak (anya) kellene! Üdv
Ez milyen motor?
ez lemaradt
valakinek nincs egy 52-essel jelzett anyája? vagy hol tudnék egyet beszerezni?
Ha érdekel kaptam egy csomó könyvet a motoromhoz, 2-ben csak robbantott ábrák vannak, ha kell, akkor gyere át értük.
Ja, Dr. Fehér vagyok.
A "régi blokk" 2001-2007-ig gyártott EXC-k ben egy kiforrott megbízható blokk,gyakorlatilag gyermek betegségektől mentes főleg az utolsó évjáratok.Ezt igazolja a sok üzemóra amit ezekkel a blokkokkal elértek probléma mentesen.Nem ritka a 5-600üzemórás bontatlan motor.Persze megfelelő karbantartás olajcsere mellett.Ezt a blokkot vette meg a Beta vagy a Polaris és másolta a Sherco.Hogy az újabb blokkok milyenek azt nem tudom.Csak hallomásból vagyok én is tájékozott.De ide is érvényes lehet az hogy ami újabb az nem biztos hogy jobb!Autóknál is megfigyelhető ez a probléma.
miért jobb a régebbi blokk meg az egyszeri olajzás lehet neked van igazad kiváncsi vagyok menyit fog birni ez a gép
erre ment a röhögés.
Szabadonfutó felújítás KTM és modellekre, rövid határidővel.
Kérj árajánlatot telefonon: 06308557633