hát ne legyen! :D de kaja mikor visszarakom a gyári dobot akkor semmi csattogás semmi puffogás.. az annyival jobb az a dob h 160-70 nél még több a nyomaték jobban gyorsul , viszont alul meg rohadtul visszafogja.. majd lehet átviszem a petyához és ráállítja a karbit, de lehet én is megtudnám csinálni csak kicsit utána kellene nézni! majd meglátjuk mi lesz :)
hát én azt úgy tudom h az 1 AGR szelep és a kipufogó gázt vezeti vissza azon a vízszintes fém csövön keresztül a hengerbe h amit nem éget el rendesen anyag az átmenjen még egyszer (gázvisszavezető) és egyáltalán nem befolyásolja a teljesítményt.. a visszadurrogás meg sztem azért van mert nyitott a dob és nem ég el rendesen az anyag mivel nincs folytás és a dobban ég el és az durrog,nem a levegő a baj sztem.. ha az lenne akkor fulladna meg hasonlók nekem is csattog mint az állat mikor vissza engedem a gázt, de mikor a gyári dob volt rajta az a nagy dög semmi ilyesmi nem volt..
ha durrog akkor a karbit állítsd be normálisan. én is úgy vettem hogy a gyári 2,25 helyett 1re volt elcsavargatva a levegő/benzin arányt állító csavar.. persze hogy amint elengedtem a gázt már durrogott a világba. most a gyárival fain, jobban is megy az hogy mit befolyásol az a biszbasz nem tudom, de az SMC-ről le lett szedve, és én is le fogom
De valtozni fog valamit ha leszedem?
Amugy nekem így is visszadurrog
Ja meg még azt szeretném megkkérdezni,hogy a szelepdekni ala mennnyibe kerül az a papírtömítés?
Itt neten 600 dt-ért talaltam,de azt kicsit olcsonak talalom,vagy télleg csak ennyi?
egy másodlagos levegő rendszer ...szekunder air system ....tiszta levegőt juttat kipufogóba a kipufogógázok további oxidálása miatt ...
ami az emissziós értékek alacsonyantartása miatt kell a gépre ...ahhoz hogy hivatalosan forgalomba kerülhessen.....ennyi ..
ergo felesleges a motorozáshoz ! ezért le is veszik a faszba mert csak ront a helyzeten ... gyárilag adnak vakdugókat a helyére...leszedheted nyugodtan...ill szedd le azonnal!
A "régi blokk" 2001-2007-ig gyártott EXC-k ben egy kiforrott megbízható blokk,gyakorlatilag gyermek betegségektől mentes főleg az utolsó évjáratok.Ezt igazolja a sok üzemóra amit ezekkel a blokkokkal elértek probléma mentesen.Nem ritka a 5-600üzemórás bontatlan motor.Persze megfelelő karbantartás olajcsere mellett.Ezt a blokkot vette meg a Beta vagy a Polaris és másolta a Sherco.Hogy az újabb blokkok milyenek azt nem tudom.Csak hallomásból vagyok én is tájékozott.De ide is érvényes lehet az hogy ami újabb az nem biztos hogy jobb!Autóknál is megfigyelhető ez a probléma.
jó persze függ a mértékétől is
Azt a bizbaszt meg én is leszedem,hogy ha tényleg felesleges.
Kösz a segítséget
Amugy nekem így is visszadurrog
Ja meg még azt szeretném megkkérdezni,hogy a szelepdekni ala mennnyibe kerül az a papírtömítés?
Itt neten 600 dt-ért talaltam,de azt kicsit olcsonak talalom,vagy télleg csak ennyi?
volt hogy pénzt raktunk a kipufogó nyílások közé....
muszáj jól ledugózni a cuccot ne szívjon be levegőket ...
mert bmegy a szar meg durrog inkább stb...
vagy esztergáltatsz egyet alumíniumból....2-3 sör minőségtől függően 500-1000 ft átlagba ...de vannak nagyon drága sörök azokkal nem számoltam
ami az emissziós értékek alacsonyantartása miatt kell a gépre ...ahhoz hogy hivatalosan forgalomba kerülhessen.....ennyi ..
ergo felesleges a motorozáshoz ! ezért le is veszik a faszba mert csak ront a helyzeten ... gyárilag adnak vakdugókat a helyére...leszedheted nyugodtan...ill szedd le azonnal!
Valaki megtudna mondani,hogy mi ez a kütyü az lc-en,mert az enyémen is van ilyen de a legtöbb lc4-en nem latok ilyet.
giraffe64@freemail.hu írd meg ide, aztán válaszolok!
Ja, Dr. Fehér vagyok.
Kérj árajánlatot telefonon: 06308557633