A küllők viszont a KTM-nél vastagabbak mint akármelyik másik terepmotorban, emiatt a kerékagy sokkal nagyobb terhelést kap.
Egyszer palcsee-val dumáltam erről, ő aszonta, a Husqvarna kerekek teljesen jók a KTM-be és érdekes módon azokban nem törik széjjel az agy...
egy sx arra lett csinálva hogy gond nélkül ugorja a 25 métere asztalokat, meg a leugrokat.. csakhogy az enduroban szétrázza a csuklodat alkarodat, plussz a nagyon ramplison hajlamosabb a bepattogásra...
komolyabb beavatkozásra van ott szükség..
elküldöd csikának megcsinálja occo pénzért, meg nekem jösz 6 ezerel a tanácsért..
sziasztok
Vettem egy ktm 525 sx(2006)típusú motort és nagyon keménynek találom a futóművét,mert endúrózásra használom.
Van erre valami megfelelő beállítás hogy ne pattogjon össze vissza az úton?
Vagy esetleg át kell szelepeltetni és enduro teleszkópot kell belőle csinálni?
Előre is köszi
Üdv
elvileg a nagykönyv szerint ennek ktm-es kerék agy repedésnek valoban az lenne a kiválto oka hogy sokszor volt feszesen a lánc....
de ez igy mégsem teljesen igaz....
valojában azért reped el mert egy agyon könnyitett szarfos minőség...
tul soknak reped el ahoz hogy ennyi ember járjon feszes láncal... de példának hozhatnám hogy én agyon huzva járhatnák az ajp kerék agyas kerekemmel akkor sem repedne el az idők végezetéig...kbcirka...
tipikus lánctúl feszesség problémája!
kba az a helyzet mint mikor a csirkének elvágod a nyakát ..de még szaladgál...megáll ránézel...
na most akkor mi van kicsi chiken....
a helyzet az hogy a csirkéd még él...szalad is..de már...valójában döglött.. csak még nem hiszed el..mert azt látod.. ez még tök jól fut... pedig látod ennek a csak a torka véres...nem ?nem ez már döglött.
nem te leszel a első aki meg akarja heggesztetni...elméletilag volt olyan akinek ez sikerül(nekem nem!)ez kb olyan mint aki már látta csak noriszt..előfordulhat hogy látod.. de ő olyan gyors hogy max csak illúzió
Azt lehet vele kezdeni,hogy kidobod a szemétbe,aztán veszel egy másikat! Van aki meghegesztette,de nekem azt mondták,sosem lesz jó.Mondjuk én nem is kísérleteztem volna a hegesztéssel,mert utáltam volna,ha valahol az erdőbe nagyobb sebességnél összekócolódnak a küllők!
Sziasztok!
Van egy EXC125-ös motorom. Az a baj, hogy a power szelep kinyitásának határa előtt elkezd köhögni, olyan mintha szabályozna a gyújtás egy 4T gépen. Aztán feljebb rakom egy sebességgel akkor megugrik és lazán nyit a szelep mintha mi se történt volna. Ha megyek vele és hirtelen húzok neki gázt, akkor is megtorpan, olyan mintha levenném a gyújtást, aztán hirtelen újra visszakapcsolnám. Hidegen 1 rugásra indul. Szerintem a fenti jelek alapján sok benzint kap. A tűszelep elzár, a karbi nem folyik túl.
Segítsetek légy szíves mert gőzöm sincs merre induljak el. A súber tűt tegyem lejjebb?
Üdv, Bence
ha lenne annyi pénzem nem sokallnám.. mivel nincs, ezért 170ért el tudom hozni
figyelj, olyan mélyre kéne süllyeszd az árát, hogy az már pofátlanság lenne, ahhoz hogy ne alkudozzanak
Sziasztok!
Látom az eladásról megy a téma! Árulom a gépemet nem azért mert gönc vagy valami csak egyszerűen a pénz most jobban kell!Kiakasztanak már az érdeklődök a hülye cserékkel meg hasonlók mert sokallják az árát! Szezonra felkészítve szét volt bontva az egész ami cserés volt már dobtuk is ki belőle! Egyetlen hibája van amit nem rég vettem észre az az hogy az első teló egyik szimeringje ereszt! Megcsinálásával pedig én már nem akarok foglalkozni... Most őszintén szerintetek sok érte? http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
figyu..
már emgint beszóltok az eladóknak...
lehet nem si akarja eladni csak árulja
nem kell ár ha sokáig akarja hirdetni mert szereti hogy azértnem adta el szarér hugyért...hanem jópénzért tárolja a garagéban
az igazi profik...azok csak titokolvasnak.
válasz csak személyesen vagy telefonon..vagy úgy sem!
jóindulat... van de csak teszkós fajta...az a gazdaságos jóindulat kis kiszereléssel és még drága is...szóval ez a hely a tanácsilag tipikus teszkós megéri-benézni..és ezt sokan benézik...
Egyszer palcsee-val dumáltam erről, ő aszonta, a Husqvarna kerekek teljesen jók a KTM-be és érdekes módon azokban nem törik széjjel az agy...
komolyabb beavatkozásra van ott szükség..
elküldöd csikának megcsinálja occo pénzért, meg nekem jösz 6 ezerel a tanácsért..
Vettem egy ktm 525 sx(2006)típusú motort és nagyon keménynek találom a futóművét,mert endúrózásra használom.
Van erre valami megfelelő beállítás hogy ne pattogjon össze vissza az úton?
Vagy esetleg át kell szelepeltetni és enduro teleszkópot kell belőle csinálni?
Előre is köszi
Üdv
de ez igy mégsem teljesen igaz....
valojában azért reped el mert egy agyon könnyitett szarfos minőség...
tul soknak reped el ahoz hogy ennyi ember járjon feszes láncal... de példának hozhatnám hogy én agyon huzva járhatnák az ajp kerék agyas kerekemmel akkor sem repedne el az idők végezetéig...kbcirka...
kba az a helyzet mint mikor a csirkének elvágod a nyakát ..de még szaladgál...megáll ránézel...
na most akkor mi van kicsi chiken....
a helyzet az hogy a csirkéd még él...szalad is..de már...valójában döglött.. csak még nem hiszed el..mert azt látod.. ez még tök jól fut... pedig látod ennek a csak a torka véres...nem ?nem ez már döglött.
nem te leszel a első aki meg akarja heggesztetni...elméletilag volt olyan akinek ez sikerül(nekem nem!)ez kb olyan mint aki már látta csak noriszt..előfordulhat hogy látod.. de ő olyan gyors hogy max csak illúzió
Van egy EXC125-ös motorom. Az a baj, hogy a power szelep kinyitásának határa előtt elkezd köhögni, olyan mintha szabályozna a gyújtás egy 4T gépen. Aztán feljebb rakom egy sebességgel akkor megugrik és lazán nyit a szelep mintha mi se történt volna. Ha megyek vele és hirtelen húzok neki gázt, akkor is megtorpan, olyan mintha levenném a gyújtást, aztán hirtelen újra visszakapcsolnám. Hidegen 1 rugásra indul. Szerintem a fenti jelek alapján sok benzint kap. A tűszelep elzár, a karbi nem folyik túl.
Segítsetek légy szíves mert gőzöm sincs merre induljak el. A súber tűt tegyem lejjebb?
Üdv, Bence
figyelj, olyan mélyre kéne süllyeszd az árát, hogy az már pofátlanság lenne, ahhoz hogy ne alkudozzanak
ha ingyen adnád akkor is sokalják...
Látom az eladásról megy a téma! Árulom a gépemet nem azért mert gönc vagy valami csak egyszerűen a pénz most jobban kell!Kiakasztanak már az érdeklődök a hülye cserékkel meg hasonlók mert sokallják az árát! Szezonra felkészítve szét volt bontva az egész ami cserés volt már dobtuk is ki belőle! Egyetlen hibája van amit nem rég vettem észre az az hogy az első teló egyik szimeringje ereszt! Megcsinálásával pedig én már nem akarok foglalkozni... Most őszintén szerintetek sok érte? http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
már emgint beszóltok az eladóknak...
lehet nem si akarja eladni csak árulja
nem kell ár ha sokáig akarja hirdetni mert szereti hogy azértnem adta el szarér hugyért...hanem jópénzért tárolja a garagéban
válasz csak személyesen vagy telefonon..vagy úgy sem!
jóindulat... van de csak teszkós fajta...az a gazdaságos jóindulat kis kiszereléssel és még drága is...szóval ez a hely a tanácsilag tipikus teszkós megéri-benézni..és ezt sokan benézik...
megugye a kérdésenkénti 6 ezer ft/ Profi-t..
szoval ezt se uszod meg ingyé..