Az én gyújtásom exc vagyis nagy valószínűségre a motor is exc! Tehát ez a kerék kicsi nem jó nekem! De csináltam bele egy új ékpályát, du tesztelés ! Azért kösz
keresek ktm 250 sx -exc alsó kuplung munkahengert. 2004-2012 ig. esetleg komplett szettet. nem baj ha használt de jó legyen. ja és 2t! jó rá a 250/300 illetve 250/300 husaberg is. és még az fe 450/570 husaberg é is. igazából egy alsó ami nagyon kéne. válaszokat ha van a gasgs fórumba. köszi. vagy tel 305217211
Le tudod fényképezni a lendkereket? Az ék és a jeladó helyzete érdekel! meg van a hiba kivettem az éket forgattam a lendkereket kb 20fokkal el kellett tolni és pöpecül megy
Sziasztok sajnos eladóvá vált motorom autóvásárlás miatt
a motor fel lett újítva, plusz kopó alkatrészek cserélve lettek
( a cserélt alkatrészeket természetesen meg tudom mutatni)
típusa KTM EXC 125
2000. évjárat
nagyon jó esztétikai és motorikus állapot
érvényes magyar okmányokkal sürgősen eladó
Az ára 420.000 Ft lenne alkudni lehet
Ki az akinek kell EC300-as egy jó 525EXC-ért
Vémpusznak!
Érthető hogy ha a szivattyú odanyomja mindenhova az olajat,kell egy kis idő míg visszamegy a karter aljába.Szóval a hideg motornál kell meglesni az olajszintet.
ÉS milyen gyertya kell bele?
Várom az eredményt.
Valaki megtudná mondani hogy 125-ös exc-hez mi a gyári föfuvoka
(99-es évjárat)
KTM 520 Karbi gyári beállítást szeretnék kérni. Mennyit kell tekerni a keveréken, miután totál betekertem.
Mi lenne az ára?
a motor fel lett újítva, plusz kopó alkatrészek cserélve lettek
( a cserélt alkatrészeket természetesen meg tudom mutatni)
típusa KTM EXC 125
2000. évjárat
nagyon jó esztétikai és motorikus állapot
érvényes magyar okmányokkal sürgősen eladó
Az ára 420.000 Ft lenne alkudni lehet
Vémpusznak!
Érthető hogy ha a szivattyú odanyomja mindenhova az olajat,kell egy kis idő míg visszamegy a karter aljába.Szóval a hideg motornál kell meglesni az olajszintet.
ugyan itt ec 300-at cserélnék rozsaszinű derbi sendára hellokittis matricával... csak jo állapotu érdekel...