Ha valakit érdekel : drz400@citromail.hu
A minta annyit bír,mint egy átlagos pólón lévő minta!
1 és 2 kép már a kész póló, a több képeken lévő mintát is rá lehet nyomni,vagy bármilyen más mintát amit küldesz.
helló..skacok..
.ha valaki tud használt de jó munkahenger...2004 sx 250 re alsó kuplungmunkahengert..de kb az összes ilyesmi évjárató ktm sx exc ugyan az..akkor jelezze már...vagy esetleg hol kéne érdeklődni....
piropskanéni levelesládálya
előre is köszi..minden építő ÉS nem építő hozzászólást
Àlló-forgórészt, Cdi-t, mindent?
Egyszer a hengert is lehúztam, hàtha dugó baja van, de jónak tűnt.
Esetleg egy stroboszkóppal kellene megnézni, hol gyujt.
Köszönöm vágom.
Akkor érdekelne ez a "rugós" feszítő nekem is sokkal szimpatikusabb ez a megoldás.Ha tudsz bene segíteni dobj egy elérhetöséget .
Mégegyszer köszönöm.
A gyári feszítő üzemórás. Mivel az olajnyomás működteti, érzékeny az olaj minőségére. Alapjáraton is dolgozik a feszítő, ha jó. Beindítás után 1-2 másodperc amíg feláll az olajkör nyomása, így utána nem csattoghat a lánc. A rugós feszítőt használtam jómagam is, de most ép gyári van benne. Ha cserés lesz, akkor majd újra mechanikusat teszek bele.
Köszi néztem már én is ezeket a sima tekerős feszítőket csak félek attól hogy túlhúzom vagy lazán hagyom és több kárt csinálok mint hasznot .Az a baj hogy amit" gyáriként" árulnak az ojan f.. hogy nem édemes beszerelni mert ha dolgozik is rendesen akkor sem sokáig.
De azért köszönöm.
Jónapot kívánok.
Elnézést most száltam le a gályáról .
motor:KTM 250 SXF 2007
A probléma: a mellékelt linken van két rövid film ez tükrözi a problémámat.Szóval a"gyári feszítő" alapjáraton nem dolgozik valami fényesen nem tartja elég feszesen a láncot ezért" csattog".
Hallotam inét onnét erről a másik feszítőről csak nem tudtam pontosan mi is ez és lehet-e kapni.
Vagyis érdemes rá beruházni vagy sem?Élőben még sajnos nem volt hozzá szerencsém ezért kérdeztem hogy nyújt-e kielégítő és "tartós" megoldást? http://www.dirttricks.com/timi...
Ui:Mégegyszer elnézést ha nem voltam konkért
Nekem ugyanez volt előző lc4-emen, nem volt vészes, de zavart, hogy szivárog. Dobtunk rá egy új tömítést, amit haver bekent vmi pasztával (piros színű, már nem emlékszem, hogy mi a cucc neve, de biztos lesz aki tudja mire gondolok...), onnantól nem szivárgott többet.
A minta annyit bír,mint egy átlagos pólón lévő minta!
1 és 2 kép már a kész póló, a több képeken lévő mintát is rá lehet nyomni,vagy bármilyen más mintát amit küldesz.
.ha valaki tud használt de jó munkahenger...2004 sx 250 re alsó kuplungmunkahengert..de kb az összes ilyesmi évjárató ktm sx exc ugyan az..akkor jelezze már...vagy esetleg hol kéne érdeklődni....
piropskanéni levelesládálya
előre is köszi..minden építő ÉS nem építő hozzászólást
Egyszer a hengert is lehúztam, hàtha dugó baja van, de jónak tűnt.
Esetleg egy stroboszkóppal kellene megnézni, hol gyujt.
Akkor érdekelne ez a "rugós" feszítő nekem is sokkal szimpatikusabb ez a megoldás.Ha tudsz bene segíteni dobj egy elérhetöséget .
Mégegyszer köszönöm.
De azért köszönöm.
Elnézést most száltam le a gályáról .
motor:KTM 250 SXF 2007
A probléma: a mellékelt linken van két rövid film ez tükrözi a problémámat.Szóval a"gyári feszítő" alapjáraton nem dolgozik valami fényesen nem tartja elég feszesen a láncot ezért" csattog".
Hallotam inét onnét erről a másik feszítőről csak nem tudtam pontosan mi is ez és lehet-e kapni.
Vagyis érdemes rá beruházni vagy sem?Élőben még sajnos nem volt hozzá szerencsém ezért kérdeztem hogy nyújt-e kielégítő és "tartós" megoldást?
http://www.dirttricks.com/timi...
Ui:Mégegyszer elnézést ha nem voltam konkért
uazosember@gmail.com email cimen elérsz
http://krosszmotorok.hu/
60euro
a gyári patronról: EGY RAKÁS SZAR!
A kérdés az megoldás-e a problémára?