Szia.
15-20óránként olaj,olajszűrőcsere.Én Motorexet használok 7éve 10W-50 vagy 10W-60.Soha nem volt rá panasz és mástól se hallottam.Egy a baj vele hogy drága.Nagyobb tételben kell venni úgy kicsit kedvezőbb.Más olajról nem tudok véleményt mondani de nem is töltenék bele mostmás mást
Az 525-ös igenis jól kezelhető sőt igazi kezesbárány csak hozzáértő kéz kell hozzá Ne is add el szarérhugyér a gépet!Ha nem sürgős a pénz akkor hirdesd és néha menj ki vele terepre pl velünk
Szeva Dani!
Elkótyavetyélni nem akarom
Mindenki olcsón akar jót,ezzel nincs is gond, de azért féláron te sem adnád oda a motorod.
A motorpiac telített az biztos,de a 400-as ritka és nagyon jól kezelhető nem olyan mint a 300 és az 525.
na urak megszültem 15 pénz az ára a ventilátornak tokkal vonóval
meg átnéztem még a garázst van pár gyári cuccom:
-gyári ktm teló szimering+ porvédő
-2005 ös lengővillára láncvezető
-első sárvédő és a villanyak közé az a fekete műanyag bizbasz ami vezeti a fékcsövet
-karcmentes sárga sm sárvédő
képeket emilben küldök, érdeklődni első sorban emilben ha lehet
Sziasztok!
Eladóvá vált a motorom
KTM EXC 400 Racing 2002-es (nincs forgalomba helyezve)
2006 ban hoztam Németországból saját részre(Német forgalmi és adásvételi megvan természetesen)
Keveset használtam,2-3 hét múlva lessz aktuális az eladás.
Olaj+szűrő+fékbetét cserét megcsinálom még
Irányára:580eft Csere nem érdekel
+1-2 kacat olcson
EXC komplett 1fékrendszer 25e
SX 450 WP pds hátsó gátló 25e
EXC/SX elsö keréktengely 3e
vázvédö 4Texc 3e
EXC 525 Wp pds 20e
Tag 28 as merev. nélküli kormány 7e new
Racetech korm.szivacs 2e
15-20óránként olaj,olajszűrőcsere.Én Motorexet használok 7éve 10W-50 vagy 10W-60.Soha nem volt rá panasz és mástól se hallottam.Egy a baj vele hogy drága.Nagyobb tételben kell venni úgy kicsit kedvezőbb.Más olajról nem tudok véleményt mondani de nem is töltenék bele mostmás mást