mindenképpen érdekel elérhetöség ? itt a számom 06 70 262 60 46 csörgess meg és vissza hivlak mindenképpen érdekel telefonon a töbit lezsirozzzuk vagy mailban kistoth19@freemail.hu várom a válaszod v hivásod elöre is köszönöm
A kérdésedre a válasz nem tudom de kötözködni azt igen
Hogyha több mint 30 éve motorozol igazán tudhatnád, hogy ezekkel nyáron is fagyállóval kell motorozni. Ez a leengedem-feltöltöm módszer szerintem még bajt is okozhat.
Sziasztok! Elővettem télre leállított GS125-ös cross KTM-emet. Feltöltöttem vízzel, persze nem indul. Amin nagyon meglepődtem, hogy, ha megtolom, a blokk tetején a szuszogóból elkezd ömleni az olaj, de valami vizesnek tűnő szaros valami. Ha kitekerem a betöltő nyílást (az is a blokk tetején van), ott is elkezd ömleni. Mikor letettem, 4 üzemóra volt benne, friss olajjal, gyűrűkkel, stb, vizet leengedtem, nem volt baja. Van ötlete valakinek, mi lehet ez?
ez jó ez a amegköszörül kemménykróm köszörül ......
csak az a baj a legtöbb esetben sajnos amikkel találkozok ... hogy mikor letisztázzák a felületet kibukkanak zárványos gödröcskék...és agyvéreznek is a drehások... ...ilyenkor szokott a meleghüvelykeráhúzásos megoldás beugrani a képbe ...ami megint kicsit necces mert a méretet eléggé le kell szedni tisztázásnál mert vastagabb perselyfalat kell csinálni a seeeger gyűrű árka miatt.....de meglehet csinálni ..sőt sokszor sikerült is ...ja és nemrosszabbak ezek a megoldások a gyárinál...mert a gyári az egy fos....nem is tudom miért nem jutott valami filléres cserélhető bordáshüvely futógyűrű eszükbe a tervezőknek...a nagy eszükkel...és a sokezer euros fizetésükkel,hogy ne kelljen az amúgy még hibátlan 100 euros veztengelyeket kilövöldözni a csúzlival a szemétre... ez is vicc...de hála Isten majdnem egyetlen hibája a régi blokknak....
ez volt a problémám... már többet is csináltattam... nem emlékszem az árra... szerintem hívd fel a kisöreget és minden kérdésedre válaszolni fog... gondolom egy jó pár évig kibírja...
Attól hogy a vezérigazgató urat berendelték,mi még mehetünk.
Jövő hétre már elígérkeztem,egy haveri csapatba,ahol van aki most jönne először a bakonyba.Őket nem akarjuk bevinni mindjárt a szopka utcába.
Én is a C-10 mitassal mentem régebben.Mondjuk most sem szoktam sokat szarakodni a gumikkal.Azt teszem fel ami van. Vettem 2 Bullt,nagyon olcsó pénzen,igaz hogy szart se ért,de az volt,azzal mentem.Most a geomax volt akciós,azzal megyek.Szarok rá.
Köszi!
Hogyha több mint 30 éve motorozol igazán tudhatnád, hogy ezekkel nyáron is fagyállóval kell motorozni. Ez a leengedem-feltöltöm módszer szerintem még bajt is okozhat.
HF 155, HF156
Egyik cimborám mocija 1998 400 Lc4 2db szűrő van 1 papír és egy fémházas.
Ha lehet akkor a Hilfos kód kéne
csak az a baj a legtöbb esetben sajnos amikkel találkozok ... hogy mikor letisztázzák a felületet kibukkanak zárványos gödröcskék...és agyvéreznek is a drehások... ...ilyenkor szokott a meleghüvelykeráhúzásos megoldás beugrani a képbe ...ami megint kicsit necces mert a méretet eléggé le kell szedni tisztázásnál mert vastagabb perselyfalat kell csinálni a seeeger gyűrű árka miatt.....de meglehet csinálni ..sőt sokszor sikerült is ...ja és nemrosszabbak ezek a megoldások a gyárinál...mert a gyári az egy fos....nem is tudom miért nem jutott valami filléres cserélhető bordáshüvely futógyűrű eszükbe a tervezőknek...a nagy eszükkel...és a sokezer euros fizetésükkel,hogy ne kelljen az amúgy még hibátlan 100 euros veztengelyeket kilövöldözni a csúzlival a szemétre... ez is vicc...de hála Isten majdnem egyetlen hibája a régi blokknak....
Jövő hétre már elígérkeztem,egy haveri csapatba,ahol van aki most jönne először a bakonyba.Őket nem akarjuk bevinni mindjárt a szopka utcába.
Nálam se a nappaliban terem. Van neki külön üvegháza!
Asszem a sűrű mintásat,de a faszomtuggya! Minek variálsz ennyit egy szaros gumin?