Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt el is hiszem hogy nem volt jó hangulatod! Meg is tudom érteni!
lc4 640 meg smc 660 között menyi a különbség, persze látom hogy más a formája, de ha jól tudom a blokk ~ugyanaz, smc még ugye nem üzemórás? valaki leírná nagy vonalakban a különbséget?
Nem tudsz te már semmit....
Hazafelé nem igazán volt jó a kedvem az atomvillanásnál történtek miatt de ezt úgyis tudod... Amúgy meg brilliánsan mentem szerintem egész nap!
havernak van egy nagyon patent állapotú,, megvette,de rá egy pár hónapja elment pestre tanulni
2. tulaja,de előtte egy 63 éves öregember hajtotta,hihetetlen,de így van,a srác pedig 1000 km-eert nem vert bele

egy hibája van,szebb sárvédő kellene rá

http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm_610s_a.korl
-5613956
Valamikor megpróbálom. Muszáj valamit kezdenem vele,mert így kutyafasz!
Köszönöm a választ! Holnap megyek és veszek lengéscsillapító olajt
a féket légtelenítik a horgászokat meg léktelenítik
rálya van irva a munkhengerre dot 4..ugye.. ott a point.
cseréld le..léktelenídsd le...faszául..felül is !(kormányt elfordítod..nem zsidesz kormány
felül hogy? hogy a munkahenger a fékcsővezeték legfeső pontja legyen úgy hogy sehol ne tudjon megálni a légbuborék...jól mgpumpálod.. oszt lyaúnapot. jó lesz.
király vagy! köszi!
Ezzel az a baj,hogy állandóan változik.Egyszer full kemény.utána meg felpuhul.
Szervizkönyv annyit ír.
sima 525 exc?
akkor a sima dot 4est javallom...szalajtósnak már cseréltem benzinkúton az frissen este dot 5.1sel felolajzott hátsóféket...ami full nem fogott mire halasra értünk pedig szint is jó volt és mikor indult sem volt levegős és működött is csak 50km után szép lassan elkezdett puhulni..el tudta nyomni a féket....
parasztfalvi nóném benyakúton vettük a dot 4est...ott a betonon szakszerűen környezettudatossan lecseréltük..láss tsodát jó is lett...2 évig biztos utána nem tudom mert eladta
mennyi olaj is kell az lc4 be? 1.3 a blokkba és 0.6 a vázba igaz?
Valahogy vasárnap nem brillíroztál a nissin fékeddel! Főleg hazafelé!
Jóóvan de nekem csak erre fussa! Nem vagyok csiliárdos mint te!
Megpróbálom normálisan lelégteleníteni,másik olajjal.
2500ft ér t kapsz egy deci geci gyári mineral olajat..(mineral= ásványi..ez igy több mint talányos..neem?)
a megoldás a tizes vagy esetleg az ötös is jó lengéscsillapító olaj..csak is lengéscsillivilli olaj!
az nem bántja a gumi alkatrészeket(az keni..és nem marja dagasztja meg a sima gumikarmyntyúkatami ennek a mineralos fedelű munkahengrekbe van)
bemész a mol benykútra és veszel sima lengéscsillapitó olajat..vagy 1200ft per liter...az tökéletessen jó.. és nem 20000ft egy liter..mint a gyári(amire rá van irva hogy hidraulika olaj..a lengés csillapító olaj is hidraulika olja csak a hőstabilitása sokkal jobb...kissebb a hőtágulása a lengéscsilli villi olajnak)

ha túl egyszerűen irtam le...és nem értettél belőle egy kukkot sem akkor ...
molkút ...lengéscsillapító olaj...ennyi...
keverheted a gyárival is de akkor már egyszerűbb ha kicseréled az egészet...
Nem kiabálom el de azt hiszem jó lett.
Szétkaptam kivettem a tengelyt látszólag minden ok csakhogy nem néztem levételkor de valószínűleg fordítva volt a zéger felüli részen az a kis mart alátét, minden estre levettem a zégert megnéztem a rugót rá is mértem 7mm hosszú vissza összeraktam és szépen ketyeg még 1500 fordulat alatt sem csattan.
Még egyszer köszönöm a segítséget remélem nem lesz vele baj egy darabig.
Na megvan a ludas, hogy miért puha a kuplungom! Levettem a felső munkahenger tetejét és hát egy csepp olaj nem volt benne. Milyen olajat kéne bele rakni? Tartáj tetejére az van írva h "Mineral Oil" valaki tudna linkelni nekem ásáványi olajat?
hály skacok.
az autódekó működése..a rugó alap helyzetben behúzva tartja a tengelynyakhoz azt a kis röpsúlyfejet. ha megindul a fordulat..már 1000 1/sec fordulaton a röpsúlyra ható centripetális erő legyőzi a rugó erejét és az autódekompresszor nem szól bele a dolgokba.
ha a rugó eltörik..akkor a dekompresszor nem dolgozik...nem birod berugni mert nem nyitja a kipufi szelepet..kicsit sem...de ha elindítotttad..akkor semmihangja nincs ugyanis a röpsúly...mivel nincs rugóerő abba szent minutumban beáll az üzemi dolgozásmentes állapotába...
hangról szó sincs...
ha kopog fordulaton..az gáz...hajtókar vagy túl nagy szelephézag ami ha hirtelen nőt meg gyanússan a szelephimba görgő tönkremenetelétől tud lenni..ne használd kicsit sem ..meg tudja nyalni a veztengelyt a kopott görgő(30ezre a tengely+ a kopott görgő amúgy is vagy 6rugó)
Dobj egy email címet vagy email-t az enyém ott van az adatlapomon!
Nyugodtan belerakhatod.
Helló!Lenne 1kérdésem,maradt 4 t váltó olajam aszt belelehet rakni 2t blokba?kösz a segitcséget
azt hiszem megvagy