Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazze, ha megtalálom, akkor beteszem ide neked. Miért ne tudnál keverni otthon, ha meg van a pontos keverési arányod? Nincs mérőedényed, vagy gyenge a kézügyességed? Castrolt, Putoline-t már kevertem. Azt hiszem 2,5 és 20 volt az alap, és abból csináltam 5-öst és 7,5-öst...
Én az előző motoromét csináltam,úgy kezdtem hozzá mint te.
Lehet,hogy te ügyesebb vagy de nekem nem lett jobb,sőt rosszabb.
Ha már szétszeded,akkor cserélni szoktak valami csúszkát is,ami kopó alkatrés,talán. Nem értek hozzá.
Többet én nem kezdek bele.
Csak annyit akarok neked mondani,hogy nehogy megsértsd a szimmeringet vagy bármi kis alkatrészt,mert akkor jobb nem lesz a telód az biztos.
Jó indulatból mondom.
mindegy hagyjuk a témát majd megoldom! :) azért köszönöm szépen! :)
erre a hozzászólásra gondolsz? [31844].. nem hiszem hogy úgy nézek ki mint aki itt akar megtanulni szerelni! érdekes módon eddig valahogy elment a motor, pedig nem itt sírtam minden nap..
Szerintem,ha megnézed a hozzászólásokat,akkor megnézed Csika 1 adatlapját és felveszed vele a kapcsolatot.
Ne fórumon keresztül tanulj meg szerelni.
Én őt sem ismerem,de gondolom többet ért hozzá,mint ti.
Annyit megér,hogy ne csinálj nagyobb kárt,mint ami most van.
Nem mindegy ,hogy miként fog menni a motorod az úton.
eszembe sem jutott hogy összekevergessek bármiféle olajat akármivel.. egyszerűen ki engedem ebből az olajat és beletöltöm az újat.. nem akarok én bűvészkedni meg stb.. azért kértem segítséget, hátha csinált már itt valaki ilyesmit és elmondja hogy mire figyeljek oda vagy esetleg 2-3 mondatban leírja h mit hogyan.. ehelyett jött a flegmulás tisztelet a kivételnek! 3 havonta 1X kérdezek valamit mert általában mindent megoldok egyedül és a válasz akkor is ilyesmi h "csináld a hülyeséged".. mind1 köszönöm annak aki segített és előre annak is aki szeretne segíteni!
És nem beszélve arról, hogy ha nem kevés tapasztalat kell ahhoz, hogy otthon házilag bárki, neki és a felhasználásának megfelelő sűrűségű olajat tudjon keverni. Mert aki már a viszkozitás beállítását ennyire vágja, az feltehetőleg vmelyik verseny csapat szerelője. De annak meg nincs szüksége ilyen netes fórumokra. Lehet h van köztünk ilyen szinten hozzáértő ember itt a fórumon, de azt azért kétlem..
Jó, én azt írtam, h házilag kísérleteztek ezzel a módszerrel, és erre tényleg nem találtam érdemben semmit. Abban egyébként tényleg igazad van, hogy van lehetőség bizonyos gyártóktól rendelni keverhető olajat. Szerintem a boltban vásárolt 2,5W és 5W házilagos keveréke akármelyik márkából nem lesz eredményes. De ez csak az én feltételezésem.
...Sőt, olyanról is hallottam, aki kísérletezett a két viszkozitású olaj keverékével is. (ez utóbbi eredményességét semmilyen netes írás nem igazolta)...ezzel azért vitába szállnék. Van olyan olajgyártó cég akinek egy vékony meg egy sűrűbb telóolaja van forgalomban, és ő adja meg a keverési arányokat, hogy tudjál más viszkozitású olajakat is keverni, ha arra vágysz...
Csináljátok csak a hülyeséget
igen már leszedtem el is olvastam a szét és összeszerelés le van írva lépésről-lépésre de konkrét mennyiség ide sincs írva! most ezt a légrést tanulmányozom.. ahol kaptam kérdezték hogy utcára akarom vagy terepre, mondtam h mind2 és akkor adták ezt a 10 est. azt monda a srác h utcára 15-t szoktak offroadra meg 5-t és azért gondoltam hogy kicserélem hogy ha már van és ingyéé akkor mér ne.. ebbe meg még úgy se volt olaj cserélve és van benne 20.000 km..
Szerintem, bár aztán nem okoskodok többet, a 10W olaj kicsit sűrű lesz bele. Általában 5Wolajat szoktak bele önteni, de van aki 2,5W-set használ (bár ez azért ritka). Sőt, olyanról is hallottam, aki kísérletezett a két viszkozitású olaj keverékével is. (ez utóbbi eredményességét semmilyen netes írás nem igazolta)
Tölts le egy service manualt a teleszkópodhoz, aztán ott nézz utána, némi inglishh tudás nem árt hozzá.
Hát ez aztán a pontos mennyiségi adat... Nagyjából öntesz bele 4-5decit, oszt csókolom?! Aztán vagy kemény lesz, vagy lágy, nem számít, csak legyen benne olaj. Ennyiből tehetnél bele oliva olajat is baszod..
köszönöm szépen! amúgy az lesz h amennyit leengedek annyit vagy 1 leheletnyivel többet öntök vissza! de még utána nézek ennek a légréses dolognak is!
0.4-0,5 l kell bele.
Dzsááá, héééé...az ott egy giraffe teló...
Road&Offroad Fork oil expert medium 10W és 4X 1 literem van.. 5 re emlékeztem de csak 4.. és úgy kaptam!
5liter az lehet kicsit sok lesz bele. De én ha jól tudom, akkor a gyártó nem ad meg mennyiségi adatot az olajra vonatkozóan, hanem a súlyodhoz állított légrést kell beállítani a teleszkópon. Na ezért nem olyan egyszerű az otthoni szerelése és beállítása ezeknek a teleszkópoknak. Bár én ezt manualból olvastam, lehet h tévedek.
Szabad kérdezni, hogy milyen 5 liter olajat vettél hozzá?
Ha valaki tud esetleg akkor szívesen fogadnám. Köszi.
Hát,vagy 8 liter biztos kell bele,főleg,ha neked van öt akkor már csak 3 kell hozzá Nem értek hozzá,ezért néha segédeszközöket használok,csinálja meg helyettem az,ha már én nem értek hozzá
csak 2T tank
520 ra csak hátsó gátló
Be
Narancs tank 4t-re? (lehet kérdeztem sorry) .
Lengővilla? (520 exc el van kicsit hanyagolva nem tudom hegeszteni lenne-e érdemes vagy cseréljem.)
Cocain-t tényleg beszámolsz?
Elméletben a dupla hátraszaltó sem lehet nehéz. Csak húzod a gázt, jön a rámpa, forogsz a levegőben, aztán leérkezel..ennyi...
Nekem mindegy merre megyünk, csak időben meg kéne beszélni a dóóógot. Mert hogy nekem 2t motorom van, és ahhoz mérten kell kitalálni, hogy futóval szeretném vinni a motort, vagy lábon. Nekem innen elmenni pannonhalmáig olyan 6liter benyát igényel. A hátam teherbíró képessége sajnos korlátozott, nem fogok 10liter benzinekkel túrázgatni, mint egy teve.
Meg ha bakony, akkor kell vennem hátsó gumit, mert kezdi megadni magát 20üó után (pedig nem is mentem vele aszfalton, meg egyéb gumievő területeken)
Szóval most hétvégéig álmodjátok meg, hogy ki mit szeretne, meg h nagyjából melyik nap!