Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért kérdeztem tőle, hogy miként készüljek. Mert ha nagyon mászós helyekre megyünk, akkor veszek gumit... már megint az okoskodás megy.
azabaj hogy azabaj
te hallod jahzé , még else indultatok máris nyafogsz...

Azabaj Team.. első legjellemzőbb mondat azabaj hogy szar a gumim..stbstb tbc..

pont egy napod van még addig hogy lecseréld, ezt a mostanit meg elteszed nyárra.. ennyi. nincs mit 6 ezer..
a Bakonybéli irány az jobb.... tudod ott a parkolobol fel a zerge ösvényen aztán át a nagy árkokon, tt a kis nyárfánál kicsit balra el a cuha völgyig...

bár holnap ott sok lessz a turiszt..
Az majd menet közben kiderül.Szerintem csesznek aljánál úgysem nagyon jutunk tovább!

Csak halkan mondom,hogy nekem se új gumi van fent.
Mennyire akarsz a bozótba menni? Egészen le bakonyba? (ezt csak azért kérdezem, mert gumiügyileg szarul állok jelenleg)
Uram,amikor gondolod
Szia!
Ha szívató nélkül elindul tök hidegen, akkor dús az alapjárati keveréked. Ha meg ráhúzod a szívatót akkor még dúsabb lesz és ezért nem indul.
A 3,25 fordulat a keverék csavarra egyértelműen sok. 1-2,5-ig elfogadható, ha ezen kívül esik a beállítás, akkor már alapjárati fúvókához kell nyúlni.
A Sommernek jók a táblázatai kiindulási alapnak. De a légszűrőd állapota, a szelephézagok, a légszűrőház nyitottsága és a kipufogód fajtája is beleszól a dologba. Arról nem is beszélve ha esetleg falsot szív a motor valamelyik szívócsonk guminál vagy a kopott tolattyú mellett.
A karburátor egyszerű szerkezet, csak meg kell érteni a működését. Ha valami nem stimmel, azon biztosan lehet segíteni!
Csika Írtam neked emilt még tegnap előtt. Melyik nap dobhatnám le a gátlókat neked?
190-es fúvóka volt benne amikor elhoztuk, azzal még beinditani is tudomány volt, méghozzá a tű is fentről az 5. pozicióban, a levegő csavar meg 4-re volt kicsavarva.
Csomószor lefulladtam, meg betorpant a sok anyagtól.Akkor gondoltam hogy ez az oka amiért nem indult nemhogy szivatóval, de még anélkül sem.
Végülis annyira nem sok mindent zavar a szivató mert bent áll a garázsban egy 17 fokon, max 2. rúgásra beindul nélküle, csak azért zavar hogy miért nem indulhat vele.
Nem kell ezen sokat beszélgetni.Gyere el futóval phalmáig,aztán onnan meg bemegyünk a rekettyésbe. Ennyi. Meg is van beszélve.
Szerintetek miért lehet az hogy nem indul szivatóval a gépezet?
Csak úgy hogy ráhúzok vagy 2-3 gázt, befecskendezi a benzint majd berúgom és úgy húzom rá.
Egyszerűen nem birok rájönni hogy miért csinálja.
A fúvóka akkora amekkorát a KTM Sommer javasolt, 175-ös (gyárilag 165-ös) OBEKR tű, fentről 3. pozició.
Nyitott légszűrő doboz, nyitott dob, másodlagos levegő rendszer lekötve, gázállás érzékelő kikötve.
FCR-MX karbi teljesen becsavart állapottól 3.25 (gyárilag 2) kifelé a levegő keverék csavaron.

Ha ráhúzom a szivatót és úgy rúgok rá, nem tudom leirni pontosan az érzést, de könnyebben megy le a berúgókar mintha nincs rajta.
Ha nincs rajta úgy érzem hogy valahol elkapja, ha rajta van meg csak átslusszan.
a teflon csuszogyűrü mindig igényli a jo kenést különben gyorsabban kopik...
Ez nem az amit kerestem, de egy másik motor manuáljában volt:

Teleszkópolaj (ajánlott): IP F.A. 5W vagy IP F.A. 20W teleszkópvilla olaj;
választható Agip FORK 5W vagy Agip FORK 20W teleszkópvilla olaj.
Ha Önnek másféle viszkozitású teleszkópolajra van szüksége, mint a fenti ajánlott, illetve választható olajok, a kétféle sűrűségű olaj összekeverésével és az arányok változtatásával kikeverheti az alábbiak szerint:
SAE 10W = IP F.A. 5W 2/3 rész + IP F.A. 20W 1/3 rész vagy
Agip FORK 5W 2/3 rész + Agip FORK 20W 1/3 rész.
SAE 15W = IP F.A. 5W 1/3 rész + IP F.A. 20W 2/3 rész vagy
Agip FORK 5W 1/3 rész + Agip FORK 20W 2/3 rész.
No meg a van akinek a pap, és van akinek a paplan...
a jó pap is holtig tanul......mégis hülyén hal meg...szokták volt mondani.....
Naaaaaa Honnét tudod,hogy az 5-ös olaj amit megveszel,az biztos 5-ös is?Van mérő ezekhez(csak tudni kell használni),sokszor még a nullás is 5-ös,csak megsúgom.Az 5-ös meg 7-7.5 de volt már 8-as is. Lehet kikeverni bármilyen viszkozitásút Az,meg,hogy valaki itt fórumozik,az nem jelenti azt,hogy hülye valamihez,csak nem biztos,hogy ért hozzá Nem egyszerű ez,én is csak tanulom,de még 10 nap azt ha istenis úgy akarja,a mestere leszek papppííron,ami nem jelent számomra semmit me szerintem míg élek tanulni fogom
AZ bizony.
Teflon csúszógyűrű,az kopik,állítólag.
Ja, és a légrés nem súlyfüggő...
Értem. Mindenesetre nekem ez új, persze táblázat alapján meg lehet csinálni, nem azt mondtam h nem. De egy mezei felhasználónak szerintem semmit sem mond az, h 2,5W / 5W, 7,5W...stb. Csak annyit ismerünk mi halandó emberek, hogy a gyár 5W-t ír elő bele. Ettől el lehet térni természetesen, csak ahhoz már elmélyültebb ismeretek szükségesek.
Pláne felesleges a viszkozitással játszani, ha nincs a teló a súlyodhoz szelepelve...szerintem
Azok a teflon csúszógyűrűk...
amúgy ilyenem van http://www.motul.com/hu/hu/pro...[application]=145&f[quality]=29&f[rang
e]=21&f[viscosity]=54
értem :) nem tudom mennyire kell szétszedni ahhoz hogy az olajat ki tudjam cserélni, de annyira sztem nem h szimeringet vagy O gyűrűt megsértsek! de még tanulmányozom a szétszerelési útmutatót.. csak ott nem írja hogy "ha te ezt kiveszed ömlik az olaj".. azért köszi! :)