Szia!
Válaszolok pár kérdésedre Nemtudom hanyas évjárat de manualt 2006-ost tudok küldeni.Nagyjából jó az összes EXC 525-höz!Szóval.
Hűtőventi akkor lényeges ha sokat használod majd bent a sűrüben szopós részeken pötyögsz vele melegben.De kiküszöbölhető hűtősapka cserével meg spéci hűtőfolyadékkal!Esetleg csináltatsz hozzá túlfolyótartályt ahonnan vissza tudja szívni a vizet mert amúgy kinyomja a vakvilágba.
Akku 12V-4AH-s legyen minimum!
Gyertya gyárilag NGK DCPR8E-tipus teljesen tökéletes.
Csak Full Szintetikus minimum 10W-50-es márkásabb olajat tegyél bele.Én Motorexet teszek ez bevált maximálisan!
Olajcsere ha pörgeted mint atom,versenyzel akkor 10óra ha csak hobbi kirándulás akkor 15-20óráig lazán ki lehet tolni!Km-ben 800Km kb.
Karbantartás meg úgy mint az összes többi endurónál semmi különlegesség!
Manualt meg mondom küldök neked valamelyik nap PDF-ben csak adj egy Email címet!
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem KTM 525 EXC-vel kapcsolatba:
-hűtőventillátor mennyire szükséges rá
-akku hány ah legyen
-gyertya tipusa
-milyen olaj való motorba
-olajcsere idő
-karbantartási tippek- trükkök
-manualokat honnan tudok letölteni
KÖSZI
Hát nem annyira trollkodás szerintem ;) Mert a 125 ösöknek az egyik leggyengébb pontja h a kuplung gyorsan elkopik és nem emel ki. olcsobb 6E ért + 2 ért venni lamellát+ alut mint kb35 be kicserélni az egész sort és aluk még nincsennek benne ;) és ha megméred a lamellákból csak pár század kopott le az újhoz képest....
Nekem egy gyári KTM szervizbe dolgozó mondta hogy a 10 db ot is simán elbírja.
Eladó KTM SX/EXC 125 kuplungmunkahenger alsó+felső+fémcső!karral!
egyben komplett rendszer,nem szeretném megbontani,működő motorról van leszerelve...2006os sx 125-ről...lehet jó a 200asokra is...nem tudom,utána kell kérdezni...250/300-ra tuti nem jó!
irányár 52ezer
Ez a kutyacsont az esetek 99%-ában a rugóstag alsó csavar kilazulásától törik el. A csavarfej beleakad és reccs. Mástól nem igen tud törni nincs olyan irányú terhelése.
Hát fogalmam nincs egyik motorozás után vettem észre hogy ketté van törve.
Valahova odaverhették mert meg van koccantva az éle gondolom azért hányt be.
Válaszolok pár kérdésedre Nemtudom hanyas évjárat de manualt 2006-ost tudok küldeni.Nagyjából jó az összes EXC 525-höz!Szóval.
Hűtőventi akkor lényeges ha sokat használod majd bent a sűrüben szopós részeken pötyögsz vele melegben.De kiküszöbölhető hűtősapka cserével meg spéci hűtőfolyadékkal!Esetleg csináltatsz hozzá túlfolyótartályt ahonnan vissza tudja szívni a vizet mert amúgy kinyomja a vakvilágba.
Akku 12V-4AH-s legyen minimum!
Gyertya gyárilag NGK DCPR8E-tipus teljesen tökéletes.
Csak Full Szintetikus minimum 10W-50-es márkásabb olajat tegyél bele.Én Motorexet teszek ez bevált maximálisan!
Olajcsere ha pörgeted mint atom,versenyzel akkor 10óra ha csak hobbi kirándulás akkor 15-20óráig lazán ki lehet tolni!Km-ben 800Km kb.
Karbantartás meg úgy mint az összes többi endurónál semmi különlegesség!
Manualt meg mondom küldök neked valamelyik nap PDF-ben csak adj egy Email címet!
Nincs valakinek elfekvőben 175-ös főfúvóka és hozzá való NOZG tű?
Választ előre is köszönöm!
Lenne pár kérdésem KTM 525 EXC-vel kapcsolatba:
-hűtőventillátor mennyire szükséges rá
-akku hány ah legyen
-gyertya tipusa
-milyen olaj való motorba
-olajcsere idő
-karbantartási tippek- trükkök
-manualokat honnan tudok letölteni
KÖSZI
Nekem egy gyári KTM szervizbe dolgozó mondta hogy a 10 db ot is simán elbírja.
SX 450 komplett 1.brembo fék 05 ös
EXC 525 Wp pds 05
EXC 250 WP pds 06
EXC 250 elsö keréktengely anyával
EXC 450 lánckerék védö müanyag
EXC lámpakeret 04
SX 250 elsö keréktengely
ennyi
mert azért inkább ez menjen kárba, mint a munkahenger...
egyben komplett rendszer,nem szeretném megbontani,működő motorról van leszerelve...2006os sx 125-ről...lehet jó a 200asokra is...nem tudom,utána kell kérdezni...250/300-ra tuti nem jó!
irányár 52ezer
Hátha van egy kis sár is
Valahova odaverhették mert meg van koccantva az éle gondolom azért hányt be.
Ha jól emlékszem van. Holnap délután tudom megnézni, ha érdekes lesz még írj magánt az adatlapomon lévő címre!
Szinte még nem is motoroztál. Megy a mél.