arrol nem tudok mélyenszánto dolgokat leirni...mentem vele nem az én világom ,majd ha nyugger leszek veszek egyet addig meg visitson mint egy malac, jo kis 2t...
jahh és annál még jobban igaz hogy a 08 elötti egy jobb többet kibiro széria mint az új dizájnos.
nem vagyok párti, tölem aztán hivhatják derbi sendának is...
de a jobbat el kell ismerni, ez van, ezt csak azok nem teszik meg akiknek narancsba borult az agyuk vagy mi...
amugy a te fajtádon is már sok dolgot kijavitottak a felsoroltakbol, neked már van benne 6.-ik fokozat , átlátszo a tank, szoval igyekeznek a fiuk ,
de például ha már témánál vagyunk a gasgas-ra szivesen átraknám a himba nélküli pds-t hátra az egyszerüsége, és nulla karbantartása miatt, szoval a két modellböl lehetne egy jot csinálni, bár több lenne benne a gasgas.
Az egy dolog hogy nem kaptam zsét, de még se azt sem voltak hajlandóak közölni hogy szerintük mennyit ért a gép mielőtt ropira törött, se azt hogy most mennyit...így aztán én se tudom mi a faszt csináljak vele...
Nem volt más biztosításom, a furgonos fasz kötelezőjére fognak csak fizetni, ha egyszer végre
én kritikus vagyok minden motorral leszarom milyen márka, te kérted... megkapod a jot-rosszat...
szoval a 2008 utáni 300 exc, nekem tetszett , de összeségében mégsem jött be, vannak bajok vele, pl az éjfekete tank... jájjj fogalmad sincs hol áll a benya, a poverszelep jobb oldali kisdekni megoldása üti a tarkonbasznám a tervezőjét kategoriát, a hűtő csővek bent a vázban elvezetve, na meg azt az idétlen hűtő felfogatást is valami barom találta ki...a power szelep cserélgethető rugo megoldása is ugy hűlyeség ahogy van.... teljesen felesleges bonyolitott dolog.
fogyasztásban elég kajálos mert jol fel van pöckölve a vezérlése, mondjuk cserébe megy rendesen, de nagyon kivánja a 6.-ik fokozatot, kéne rá gyárilag tulnyomásos tartály vagy kiegyenlitő tartály ,meg lánckivezető kuplung védő, szoval kell még rá faragni dolgokat,
az a kinai villanyak egy vicc, folyton keresztben áll, na meg az őnindito, az ugy szar ahogy van, ha működne még jo is lenne de egyik sem jo max ideig oráig,lenyalja a fogaskereket aztán csak kerreg, álltalában mindenki leszedi komplett, akksistol felesleges kacat egy 2t-re.
jahh nem emlitettem a csodálatos KTM találmányt amikor az ülés csavart a sárkupac aljábol kell kivakarni, és ha kicsit belazul rögtön elhagyod merthogy lefelé áll.
nem szerettem még a tul széles csopperos ülést...de ez személyes, szokás dolga.
az biztos hogy dizájnos motor, de véleményem szerint a 08 elötti a sima narancs nagytankos jobb , abban legalább látni a benyát hol áll, a vizcsövek is még normál megoldásuak stb, és a 2011 utánin is sokat javitottak a bajokon, persze ahoz millernek kell lenni.
és ami elég döntő arany árban adják, mondjuk el lehet adni nagy a márka nimbusza.
de hogy mondjak valami jot is rola, a tempos részeken nagyon él, a pds tetszik az egyszerüsége miatt, és amit az elején is mondtam dizájnos szép verda.
nem mondom hogy jobb...de ennyiért kézhez kapom,a tiedhez még jön posta,de postával adnád te is 6ért,akkor sem kéne,mert látom te sem tudod eladni... ha nem lenne nekem jó akkor baszhatnám,a fémet meg talán jobban elbírnám adni ha az sem lenne jó...
én nem kételkedem a karbon cuccodban,de mást is jobban vonz egy "gravírozott vagy márkásított" szar fémdarab...
mellesleg sztem zsiráf is 6+postáért adja... egyértleműen az ebay-es a legkedvezőbb választás
de mint írtam még feltérképezem mi mennyi...
Hát én úgy szoktam, h összevárok több embert, és mindenki rajtam keresztül rendel. Most szeretnék megint rendelni a belátható közeljövőben. Szerintem min 12l, de inkább a 20l a megcélzott mennyiség.
jahh és annál még jobban igaz hogy a 08 elötti egy jobb többet kibiro széria mint az új dizájnos.
nem vagyok párti, tölem aztán hivhatják derbi sendának is...
de a jobbat el kell ismerni, ez van, ezt csak azok nem teszik meg akiknek narancsba borult az agyuk vagy mi...
amugy a te fajtádon is már sok dolgot kijavitottak a felsoroltakbol, neked már van benne 6.-ik fokozat , átlátszo a tank, szoval igyekeznek a fiuk ,
de például ha már témánál vagyunk a gasgas-ra szivesen átraknám a himba nélküli pds-t hátra az egyszerüsége, és nulla karbantartása miatt, szoval a két modellböl lehetne egy jot csinálni, bár több lenne benne a gasgas.
Nem volt más biztosításom, a furgonos fasz kötelezőjére fognak csak fizetni, ha egyszer végre
te tudsz olajat azt nem is szólsz_?veszem itt a reálba nagy pénzekér te meg olcsobban tudod beszerezni .................
mekkora gennyládák...ülnek rajta...de minek?
szoval a 2008 utáni 300 exc, nekem tetszett , de összeségében mégsem jött be, vannak bajok vele, pl az éjfekete tank... jájjj fogalmad sincs hol áll a benya, a poverszelep jobb oldali kisdekni megoldása üti a tarkonbasznám a tervezőjét kategoriát, a hűtő csővek bent a vázban elvezetve, na meg azt az idétlen hűtő felfogatást is valami barom találta ki...a power szelep cserélgethető rugo megoldása is ugy hűlyeség ahogy van.... teljesen felesleges bonyolitott dolog.
fogyasztásban elég kajálos mert jol fel van pöckölve a vezérlése, mondjuk cserébe megy rendesen, de nagyon kivánja a 6.-ik fokozatot, kéne rá gyárilag tulnyomásos tartály vagy kiegyenlitő tartály ,meg lánckivezető kuplung védő, szoval kell még rá faragni dolgokat,
az a kinai villanyak egy vicc, folyton keresztben áll, na meg az őnindito, az ugy szar ahogy van, ha működne még jo is lenne de egyik sem jo max ideig oráig,lenyalja a fogaskereket aztán csak kerreg, álltalában mindenki leszedi komplett, akksistol felesleges kacat egy 2t-re.
jahh nem emlitettem a csodálatos KTM találmányt amikor az ülés csavart a sárkupac aljábol kell kivakarni, és ha kicsit belazul rögtön elhagyod merthogy lefelé áll.
nem szerettem még a tul széles csopperos ülést...de ez személyes, szokás dolga.
az biztos hogy dizájnos motor, de véleményem szerint a 08 elötti a sima narancs nagytankos jobb , abban legalább látni a benyát hol áll, a vizcsövek is még normál megoldásuak stb, és a 2011 utánin is sokat javitottak a bajokon, persze ahoz millernek kell lenni.
és ami elég döntő arany árban adják, mondjuk el lehet adni nagy a márka nimbusza.
de hogy mondjak valami jot is rola, a tempos részeken nagyon él, a pds tetszik az egyszerüsége miatt, és amit az elején is mondtam dizájnos szép verda.
am kérdésem komoly...nem eladó a ktm-ed? tudok rá embert így sérülten is..
csak öszintén! nehezen döntök KTM-em meg még nem volt ezért örülnék minden válasznak
én nem kételkedem a karbon cuccodban,de mást is jobban vonz egy "gravírozott vagy márkásított" szar fémdarab...
mellesleg sztem zsiráf is 6+postáért adja... egyértleműen az ebay-es a legkedvezőbb választás
de mint írtam még feltérképezem mi mennyi...
Ha vki hűtőventillátort szeretne a motorjára van még pár darab (SX, EXC, LC4, LC8-ra is jó). Ár: 15eft