Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

drotot beledugsz a végénél.. és megáll a legvastagabb részen.. nincs mit 5000... ft.
Köszi,erre nem gondoltam,de előtte még belenézetek endoszkóppal.
na jahh, ez egy gyári katalizátoros rezo... nem is fog többet menni.

ahol a legvastagabb ott megkarcolod (jelölöd) 3 helyen, utána a hegesztésnél szétvágod körben 1 milis korongal, aztán avival körbe varratod az nem égeti le a kromot mint a co hegesztő..

nincs mit hatezer..
hellóóóó

aki 17"-al motorozik, annak a kilóméterórájában 1805 WS van? :)
Azért megy szarul mert ha jól látom a képen, ez egy katalizátoros dob.
Szét kell vágni és ki kell venni belőle a katalizátort !
Készen vagyunk!
Thx Giraffe-nak!
Hát már hallottam rosszat is, de valószínű csak a rosszakaróitól!
Nekem megcsinálta exc-telókat ahogy kértem... járok néha crosspályára, eddig felütött, de mióta megcsinálta, még nem igazán, és mellette nem ráz szét a göröngyökön sem!
Én ajánlom!
a csika nevő tagrol... ez jo... az a baj a csávoval hogy jobban megcsinálja a telodat mint az aranyárban dolgozo többi nagynév,és alig kér érte pénzt...

szerintem ez türhetetlen... csika mongyon le
srácok aki már csináltatott a Csika nevezetü motoros társunkal teleszkopot az ossza már meg velem a tapasztalatait / nekem 450 exc-jét kellene meg varázsolni de én semmit nem tudok a tagról/
A venti télen is jó tud lenni,mert az enyém tegnap is fújta a gőzt! Igaz sok volt az egyhelybe basztatás! Dőlt belőle,mint a szamovárból!
Zoozee adatlapján van link ahonnan le tudod tölteni
Tisztelt ktm kollégák segítséget szeretnék kérni.EXC-250-re vettem egy párszor használt rezonátort,a mai nap kipróbáltam vele a motort,de nem ment többet 90-nél.A rezó úgy 10cm szélesen meglilult.Visszatettem a régi itt ott lyukas rezót,azzal ment úgy ahogy kell.Van egy csavar a rezón,azt kivettem,de ott nincs semmi fojtás,nem értem mi lehet az oka hogy megfogja a motort.Mi lehet a baja? Teszek fel egy képet, még a használat előtti.
Hali! Narancs tank? 4 üteműre?
Nekem esetleg manuált tusz kuldeni? '03 exc 450! Ha igen akkor köszi!
benocz.b@hotmail.com
Üdv,525-re én is javaslom a ventilátort.
Ha jól tudom 92 foknál bekapcsol,85-nél kikapcsol.
Habár nekem anélkül se rottyant meg egyszer sem,de nyáron hallom,ahogy ki-be kapcsol.
Azt nem én végzem.Nem merem magamra bízni de jobb is ez így nekem is és a motornak is
Heló!
Szelep állítást is magad végzed?
KTM-ben érdeklődd meg a hűtősapkát.Nagyobb forráspontnál nyílik.Hűtőfolyadék Motul Motocool.Olajat meg Motorexet a KTM-hez.A többiről nem tudok nyilatkozni.
ja és alkatrészeket honnan tudok jó olcsón?
köszi a válaszokat
-évjárat 2005
-milyen hűtősapka és speckó folyadék/a wr450-be motult tettem/
-olajat én 20-50,10-60 motulra gondoltam nekem az vált be
-a manualt toth.tamas@chello.hu küld
üdv!

pár tanácsot szeretnék kérni egy lc4es duke 2 téli álomból való felkeltéséhez, jelenleg ugyanis se az önindítóra se berúgókarra nem reagál pozitívan

köszi!
Rendben,előre is köszönöm!
Sziasztok!

Keresek lc4-hez való újabb fajta légszűrő dekliket!(egybe farokidomos változathoz)
Ha valakinek lenne elfekvőben kérem jelezze!
fuzzyka@gmail.com

köszönöm
Üdv
Hétfőn megnézem, és felhívlak.
Jah, pont azt csinálták.
Csak a kopót cseréltem.