Kartervédőt tudunk csinálni cimbora, ha kell. Enyém nagyon jól bírja a fán átkeléseket, és könnyű is ráadásul. Egy sablont rajzolj meg kartonpapírból, és vegyél üvegpaplant, meg edzőt, meg gyantát. Elég olcsóból ki lehet hozni, szép is lesz, meg fasza is.
Erdözünk inkább, ezt még nem is próbáltam pályán. Egyszer mentem a drzmmel 30 kört phalmán de nem jött be, inkább az endurózás! amúgy tényleg összefuthatnánk nekem csak egyenlöre egy haveromnak van még motorja akivel szoktunk menni úgyhogy elkél pár motoros span. :D
Mondjuk valamikor novemberben (miután vádat emeltek a gyökér ellen) már elismerték hogy valamit fizetniük azért kelleni fog...de igazából azóta se történt semmi...
ejjj de kár.
pedig jó lenne lecserélnem a gyári műanyagot mert már eléggé le van rongyolodva.meg még anyag is van hozzá.
egyébként melyik hegy az ott a hátérben mert nem ismertem fel.talán valami écs közeli?
Ne haragudj de csak a magam szórakoztatására szarakodtam ezzel kb 10 órát mire kireszeltem egy hólapátból. tudod az élmény megfizethetetlen. Tényleg nem vagyok idömilliomos melózok ezerrel ha szebed vagyok pedig motorozok csak akkor volt egy szabad két napom amikor -17 fok volt. szerintem még egyszer nem állnék neki tudod ehhez ihlet kell akkor rámjött és kész pénzért meg nem menne.
Sziasztok!
Az olaj témával kapcsolatban lenne egy kérdésem. Maradt nekem a drz-s korszakomból egy 4l es Motul 5100 4T 10W-40 olajam. Mehet ez a 2010 ktm exc 250 f -be mert ez azért jóval pörgösebb?
Ha nem akkor milyet vegyek bele? Motul 7100 4T 10W-40-t vagy inkább Motul 300V 4T Factory Line 10W-40-t? És még annyi hogy 10 vagy 15 üóránként jó cserélni. Elöre is kösz a válaszokat.
Én egy ezressel olcsóbban veszem a Castrolt, mint te a Motult...nekem meg az vált be. Egyébként az olajnagykeres mesélte ezt a Motulról, és láttam már 'jótékony' hatását motorban...
Én nem értek hozzá, igazából ebből az olaj témából már minden fórumon volt legalább egy vita. (nem nekem) Nekem tökéletesen megfelel a motul, jó áron jutok hozzá és szerintem minőségi olaj. De ez csak az én véleményem.
Az első perctől kezdve teljesen egyértelmű hogy a furgonos a hibás: én egyenesen mentem, ő meg kanyarodott. Persze annyi gerinc nem volt benne hogy ezt beismerje, úgyhogy szerinte azért következett be a baleset mert én gyorsan mentem és ezért nem vett észre (biztos átléptem a fénysebességet)
hali! vettem teló olajat most fejből meg nem mondom milyet valami medium motult azt mondták h ez a közepes se nem kemény se nem puha! neki merjek állni? ki tudom én azt cserélni? ( a simsonba kitudtam )
de lehet 7 végén kinézek.
na azt mikor jössz haza dajcslandó?
tmobil6224531
De nem tagadom, volt régen benne mol dinamic 10-50 és szerintem nem szar! motul előbb besötétült....
Mondjuk valamikor novemberben (miután vádat emeltek a gyökér ellen) már elismerték hogy valamit fizetniük azért kelleni fog...de igazából azóta se történt semmi...
pedig jó lenne lecserélnem a gyári műanyagot mert már eléggé le van rongyolodva.meg még anyag is van hozzá.
egyébként melyik hegy az ott a hátérben mert nem ismertem fel.talán valami écs közeli?
Melyik biztosító nem akar fizetni?
Az olaj témával kapcsolatban lenne egy kérdésem. Maradt nekem a drz-s korszakomból egy 4l es Motul 5100 4T 10W-40 olajam. Mehet ez a 2010 ktm exc 250 f -be mert ez azért jóval pörgösebb?
Ha nem akkor milyet vegyek bele? Motul 7100 4T 10W-40-t vagy inkább Motul 300V 4T Factory Line 10W-40-t? És még annyi hogy 10 vagy 15 üóránként jó cserélni. Elöre is kösz a válaszokat.