Köszi!
Ez akkor az a nyomatékos cucc ,mert van mikor kajak felpörög az önindító és mintha egy kuplung szépen lassan megforgatja a főtengelyt.
Akkor nem cseszegetem ,míg motorozható idő van. Majd úgy is belenyúlunk mélyebbre akkor meglessük ezt is.
hát attól függ mire gondolsz..... (mert van variáció)
először leírom hogy az exc-k nél normális jelenség, de más ilyen jelegű gépeknél is..., hogy ha közel indítassz bele a kompresszióba akkor megáll a forgatás(olyan mintha megszorulna )...de elengeded egy pillanatra a gombot és már ahogy visszábblöki főtengelyt a következő gombnyomásnál már pörgeti is ...néha előfordul eme jelenség van hogy egymásután kéccer megcsinálja van hogy hetek telnek el nélküle)....ettől nem kell megijedni .....a hatosomba már van erre az esetre ill. rossz pozicióba megálló főtengelyre (onnan kezdték beletenni) egy nyomatékhatárolós (megcsúszó közlőkerék) önindítónál......de semmi nagy okosság később inkább néha még bajt is hozott lásd újabb blokkos exc ....de ez most lényegtelen...ettől elméletileg megszűnik ez a jelenség.....de enyém is néha produkálja ettől a csingilingitől független...
amúgy meg általában ha automata deko szar az mindíg szar ...sose tekeri meg a zil akksi se a motort még kivett gyertyával se nagyon...
akkor még van olyan is, hogy kopott már a deko cucc és pont véletlen nagy szelephézagot állítanak neki és ettől ha határeset már már keveset emel az autodekompresszor csücske a nagy szelephézag miatt ...és máris tudja produkálni a hibát....de ez is ritkaság....csak előfordult már ilyesmi eccer kéccer ....leírom...
ha akármi más van akkor elektromosság ,önindító és hajtáslánca felől kell megközelítened a problémakört......mert motor oldalon más trükk nincs...
Pedig így volt gecsa kivételt képezett az sxs125!Meg aztán honnan tudod hogy nem cserélték ki kompletten a hátulját?Lesd csak meg a google-n hogy melyik hanyas évj na de elég az okoskodásból Jóéjt mindenkinek!
Nem szokott ennyit kajálni de most valahogy beszívta. Kis homokbánya, lazább pályák meg a szokásos endurozós utak.. Még csak gyakorlok úgyhogy nem is rángatom nagyon.
A nagy kerékszerelés hevében szétszedtem a hátsót is! Az milyen mar h a csapagyat probaltam kiutni egyszer csak kette repedt a csapágy! Elkedtem osszeszedni a darabjait aztan mondom csak ennyi? Hol vannak a golyók? Egy darab sem volt mar benne!
Minden tiszteletem az előző GAZdinak!
NÓÓÓÓRMÁLIS?
cáfolnám!képpel bizonyítom! 2003ban az sx 125 is egybeidomos volt! az enyém is az volt mint kiderült...
tessék lássék a motorszám 3-sal kezdődik,vázszám is 3-as a 10.karkter!
Jóestét!
Előbbi motor évjárathoz hozzászólván.2003-ban is már egybe idomos volt az SX modell.Kivéve a 125SX-et.Szóval simán lehet 2003-as.Vagy csak azért mondja 2003-nak mert még abban az évben lett megvásárolva a 2004-es széria.Most is lehet venni már nyár vége óta 2012-es KTM-et pedig még nincs 2012.Teccikérteni?
Ez akkor az a nyomatékos cucc ,mert van mikor kajak felpörög az önindító és mintha egy kuplung szépen lassan megforgatja a főtengelyt.
Akkor nem cseszegetem ,míg motorozható idő van. Majd úgy is belenyúlunk mélyebbre akkor meglessük ezt is.
Na errő beszélek én is Volt 2003 SX125-ünk és az külön idomos volt.
először leírom hogy az exc-k nél normális jelenség, de más ilyen jelegű gépeknél is..., hogy ha közel indítassz bele a kompresszióba akkor megáll a forgatás(olyan mintha megszorulna )...de elengeded egy pillanatra a gombot és már ahogy visszábblöki főtengelyt a következő gombnyomásnál már pörgeti is ...néha előfordul eme jelenség van hogy egymásután kéccer megcsinálja van hogy hetek telnek el nélküle)....ettől nem kell megijedni .....a hatosomba már van erre az esetre ill. rossz pozicióba megálló főtengelyre (onnan kezdték beletenni) egy nyomatékhatárolós (megcsúszó közlőkerék) önindítónál......de semmi nagy okosság később inkább néha még bajt is hozott lásd újabb blokkos exc ....de ez most lényegtelen...ettől elméletileg megszűnik ez a jelenség.....de enyém is néha produkálja ettől a csingilingitől független...
amúgy meg általában ha automata deko szar az mindíg szar ...sose tekeri meg a zil akksi se a motort még kivett gyertyával se nagyon...
akkor még van olyan is, hogy kopott már a deko cucc és pont véletlen nagy szelephézagot állítanak neki és ettől ha határeset már már keveset emel az autodekompresszor csücske a nagy szelephézag miatt ...és máris tudja produkálni a hibát....de ez is ritkaság....csak előfordult már ilyesmi eccer kéccer ....leírom...
ha akármi más van akkor elektromosság ,önindító és hajtáslánca felől kell megközelítened a problémakört......mert motor oldalon más trükk nincs...
2003 125 sx az különidomos.....viszont 2003 125 sxs már egybesárvédős volt akkor
112 km-re volt elég.
Vázszám "dekódolója" nincs valakinek?
Minden tiszteletem az előző GAZdinak!
NÓÓÓÓRMÁLIS?
Yeeeaaahhhhhh!
tessék lássék a motorszám 3-sal kezdődik,vázszám is 3-as a 10.karkter!
Előbbi motor évjárathoz hozzászólván.2003-ban is már egybe idomos volt az SX modell.Kivéve a 125SX-et.Szóval simán lehet 2003-as.Vagy csak azért mondja 2003-nak mert még abban az évben lett megvásárolva a 2004-es széria.Most is lehet venni már nyár vége óta 2012-es KTM-et pedig még nincs 2012.Teccikérteni?