Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel a kerék lógással kapcsolatban már eleve ott kezdődött a baj mikor bele tetted az új csapágyat. Észre kellet volna venni, hogy nem szorosan illeszkedik(beleesik) a helyére. Ha a tengelyen lóg akkor meg a tengelyen kéne látni brutális vállasodást. Ha meg nem kopott semmi akkor user error lehet. Inkább nézesd meg valakivel mielőtt veszel megint valamit hozzá.
Lehet nincs tisztában vele, h milyen motort birtokol. Lehet a sokadik gazdája, és nincs tisztában vele. Vagy csak laikus mint én, és nem tudja az évjáratok közötti különbséget. Vagy ki tudja.
Hat jahh! De ha belegondolsz akkor rajossz arra is h ha ez 2004 es lenne miert mondana azt h 2003as? Ezt inkabb forditva tudnam elkepzelni! nem?
A tényleges évjárat akkor az alvázszából fog kiderülni?
Ha jobban megnezed ez egy 1xű sufnituning mivel a villa alja is fekete a vaz is a felni is na meg a hatulja is at van alakitva 2004es re sarvedo stb. Tehat ez lehet 2004es es 2003as is ezt csak eloben tudod megkulomboztetni!
Annak mi lehet a magyarázata, h a neten fellelhető képeken a 2003as SX450-en a villabefogó mindegyiken világos színű, ezen meg fekete? Valami miatt cserélhették? Vagy nem valós a 2003?
Azért mielőtt teljesen hülyének nézünk mindenkit, feltételezzük már azt, hogy megtudja különböztetni a kerék oldalirányú mozgását (a tengelyrögzítő csavarok helytelen meghúzása) és az egyéb kopásból eredő mozgást ( a csapágy, csapágyfészek kiverődése). Szerintem...
Na ja igazad van bár én is így csinálom csak nem írtam le ennyire részletesen Na igen 6-os anyák én mindig azt írom ahányas kulccsal kell meghúzni.Ebben az esetben 10-es csillagvillás
ezt te sem jól írtad,elsőnek az a tengelyt..majd azt az oldali 6 os anyákat ahol a tengelyt húztad,aztán megmozgatod a telót hogy ne feszüljön..aztán a túlsó 6 os anyákat
Ha meg ez a gond az nagyobb szopás úgyhogy először huzigáld meg a csavarokat helyes sorrendben
Sziasztok.
Zoozee ezt úgy érti hogy rossz sorrendben húztad meg a csavarokat és mozog oldalirányban a távtartónál.Először a tengely végén lévő alu csavart húzd meg de nem kell megtépni.Aztán húzd meg a négy 10-es csavart!Ott tudod elbaszni a dolgot ha a tengely berakás után először a 10-es csavarokat húzod meg aztán a tengely végén lévő csavar nem tudja rendesen behúzni a távtartókat.
rendben!köszönöm szépen a segítséget....
Sok jó motorozást,és gumifákat.:)
Vedd ki a kereket,aztán vedd ki a porvédőt tedd vissza a távtartót..rángasd meg és látni fogod mi lóg!..szerintem a csapágy a fészkében,ha az akkor fel kell forrasztani ..annak is megvan a maga trükkje..vagy új kerék.
Ezt h erted h rossz sorrendben? Most megneztem olyan mintha a tengely lenne kikopva mivel az fixen van es azon log a kerek! De meg arra is gondoltam h a tavtarto lenne kikopva ami a kerekagyban van! Az kikophat amugy? Szerinted?
az én első tengelyemről nem tudsz valamit, hogy az hogy lett megcsinálva? Zsiráf azt mondja, hogy nem tartja eléggé a kereket.24es a tengely de elvileg 26osnak kéne lennie...de régebbi telóim vannak,újabb befogókban...megint belefogtam valami kókány motorba
Én Repsol Racing 4T Full szintetikusat használok.
Sokan a MOTUL 7100-at mondják bele, de literje drágább 1500-al meg szerintem a Repsollal picit halkabb is a blokk.
Én maradok ennél
Van egy olyan is, de nincs rajta lámpatartó pöcök, és a kipufogó oldalon kicsit megolvadt, de amúgy majdnem új...
olyan egybeféle kéne ..és 2004 től exc-re való kis pöcsökkel a lámpatartónak...színe majd mindegy is lenne ...
2003-as van nekem, narancs színben...
amúgy ha rosszul szerelik össze elejét amikor a kereket teszik bele és szar sorrendbe rosszul húzzák meg csavarokat és a tengelyt akkor simán el lehet érni , hogy lötyög a kerék....és produkálja a hibát....
remélem te jól húztad össze elejét...?

néz rá mielőtt veszel egy másik motort....
Es mi lenne az ara ha megkerdezhetem? Koszike!
Juúj de joó az idő.
Minnyá húzunk sarazni.
szewa ..hátsó sárvédőd nincs 525 höz ?
Ha mégis kerékagy csere lenne, akkor nekem van egy tökéletes állapotú 26mm-es első tengelyhez.