Ezzel a kerék lógással kapcsolatban már eleve ott kezdődött a baj mikor bele tetted az új csapágyat. Észre kellet volna venni, hogy nem szorosan illeszkedik(beleesik) a helyére. Ha a tengelyen lóg akkor meg a tengelyen kéne látni brutális vállasodást. Ha meg nem kopott semmi akkor user error lehet. Inkább nézesd meg valakivel mielőtt veszel megint valamit hozzá.
Lehet nincs tisztában vele, h milyen motort birtokol. Lehet a sokadik gazdája, és nincs tisztában vele. Vagy csak laikus mint én, és nem tudja az évjáratok közötti különbséget. Vagy ki tudja.
Ha jobban megnezed ez egy 1xű sufnituning mivel a villa alja is fekete a vaz is a felni is na meg a hatulja is at van alakitva 2004es re sarvedo stb. Tehat ez lehet 2004es es 2003as is ezt csak eloben tudod megkulomboztetni!
Annak mi lehet a magyarázata, h a neten fellelhető képeken a 2003as SX450-en a villabefogó mindegyiken világos színű, ezen meg fekete? Valami miatt cserélhették? Vagy nem valós a 2003?
Azért mielőtt teljesen hülyének nézünk mindenkit, feltételezzük már azt, hogy megtudja különböztetni a kerék oldalirányú mozgását (a tengelyrögzítő csavarok helytelen meghúzása) és az egyéb kopásból eredő mozgást ( a csapágy, csapágyfészek kiverődése). Szerintem...
Na ja igazad van bár én is így csinálom csak nem írtam le ennyire részletesen Na igen 6-os anyák én mindig azt írom ahányas kulccsal kell meghúzni.Ebben az esetben 10-es csillagvillás
ezt te sem jól írtad,elsőnek az a tengelyt..majd azt az oldali 6 os anyákat ahol a tengelyt húztad,aztán megmozgatod a telót hogy ne feszüljön..aztán a túlsó 6 os anyákat
Sziasztok.
Zoozee ezt úgy érti hogy rossz sorrendben húztad meg a csavarokat és mozog oldalirányban a távtartónál.Először a tengely végén lévő alu csavart húzd meg de nem kell megtépni.Aztán húzd meg a négy 10-es csavart!Ott tudod elbaszni a dolgot ha a tengely berakás után először a 10-es csavarokat húzod meg aztán a tengely végén lévő csavar nem tudja rendesen behúzni a távtartókat.
Vedd ki a kereket,aztán vedd ki a porvédőt tedd vissza a távtartót..rángasd meg és látni fogod mi lóg!..szerintem a csapágy a fészkében,ha az akkor fel kell forrasztani ..annak is megvan a maga trükkje..vagy új kerék.
Ezt h erted h rossz sorrendben? Most megneztem olyan mintha a tengely lenne kikopva mivel az fixen van es azon log a kerek! De meg arra is gondoltam h a tavtarto lenne kikopva ami a kerekagyban van! Az kikophat amugy? Szerinted?
az én első tengelyemről nem tudsz valamit, hogy az hogy lett megcsinálva? Zsiráf azt mondja, hogy nem tartja eléggé a kereket.24es a tengely de elvileg 26osnak kéne lennie...de régebbi telóim vannak,újabb befogókban...megint belefogtam valami kókány motorba
Én Repsol Racing 4T Full szintetikusat használok.
Sokan a MOTUL 7100-at mondják bele, de literje drágább 1500-al meg szerintem a Repsollal picit halkabb is a blokk.
Én maradok ennél
amúgy ha rosszul szerelik össze elejét amikor a kereket teszik bele és szar sorrendbe rosszul húzzák meg csavarokat és a tengelyt akkor simán el lehet érni , hogy lötyög a kerék....és produkálja a hibát....
remélem te jól húztad össze elejét...?
Zoozee ezt úgy érti hogy rossz sorrendben húztad meg a csavarokat és mozog oldalirányban a távtartónál.Először a tengely végén lévő alu csavart húzd meg de nem kell megtépni.Aztán húzd meg a négy 10-es csavart!Ott tudod elbaszni a dolgot ha a tengely berakás után először a 10-es csavarokat húzod meg aztán a tengely végén lévő csavar nem tudja rendesen behúzni a távtartókat.
Sok jó motorozást,és gumifákat.:)
Sokan a MOTUL 7100-at mondják bele, de literje drágább 1500-al meg szerintem a Repsollal picit halkabb is a blokk.
Én maradok ennél
remélem te jól húztad össze elejét...?
néz rá mielőtt veszel egy másik motort....
Minnyá húzunk sarazni.