Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régi kőműves mondás: Olyan nincs,hogy valami nem sörnyitó!
az első gondolatom nekem is ez volt..
Sört nyitni....
A képen látható sörnyitó formájú szerszám az mire jó
Az is számításban van egy 560 smr csak nem tudok mit kezdeni a kerekeimmel meg a fékrendszerrel!
Meg el kell pattintanom az 1000rr em!
Köszönöm az infókat!
Akkor vegyél SMR-t!
Közúton nem akarok vele menni!
motorikusan ugyan az mint az sx nem csak van lámpa meg hűtőventilátor?
Jó lenne neked egy 450 EXC is, hidd el...
elfelejtettem,írtátok hogy ipari hulladék
van egy a használtautón képről nem rosszul néz ki!
De jobb lenne nekem egy 450 sxs
mert van SM kerekem meg fékem hozzá!
Isten ments. Azt te is felejtsd el inkább....
Értem,tied volt az a moci amit Zsemberinél árultak?
De, a sima SX-ét. Az SXS tovább engedte forogni 500 fordulattal, de volt, hogy képzetlen rider kezében összeakadtak a szelepek, ezért nem árulták egy idő után, ahogy hallottam.
Ha beszarik az elektronika akkor nem is lehet hozzá kapni?
Azzal supermoztam. Henger, dugó, tömítés, elektronika. De már elektronikát nem lehet hozzá kapni, mert nincs benne a szettben. Az Akra rendszert azt külön kellett megvenni hozzá.
De a tied cross!
Miket tartalmaz a kitt Akra rendszer titán szelep?
Én átépítettem a sajátomat 540 SXS kittel...
A gazdája azt mondja hogy ez a modell gyárilag több extrát tartalmaz!
Ez igaz?
Supermotózni kellene van itt egy moci állítólag 26 üzemórás képen nem rosszul néz ki!Vennél ilyen mocit?
Pont ugyanannyi, mint a többihez. kb egy százas a 6-os váltó kiegészítés, de jobban jársz, ha bontottan veszel egy komplett EXC váltót, és kicseréled. 75 körül is volt már az Apróhirdetések közt.
Szevasztok!
Egy 540 sxs 4 gangos váltójából 6 ost csinálni mennyibe kerül, lehet ehhez a modellhez alkatrészt kapni normális áron?
Sziasztok! Vettem egy lc4 et ! Kérdésem az,hogy milyen olaj a leg megfelelőbb neki? Nekem mondtak egy márkát: MOTOREX ,az kell bele,vagy írjátok már meg kérlek hogy kinek mi vált be a legjobban!
Előre is köszönöm válaszaitokat
Nincs hozzá túlméretes csapágy, illetve nincs hely sem hozzá. Vagy megoldás a persely bele, és vissza az eredeti csapágyméretre, vagy feltöltő hegesztés, és ugyanez....
Nekem az aluminium távtartó kopott ki ahol beleül a csapáhyba és azért lógott az első kerék