Az is számításban van egy 560 smr csak nem tudok mit kezdeni a kerekeimmel meg a fékrendszerrel!
Meg el kell pattintanom az 1000rr em!
Köszönöm az infókat!
elfelejtettem,írtátok hogy ipari hulladék
van egy a használtautón képről nem rosszul néz ki!
De jobb lenne nekem egy 450 sxs
mert van SM kerekem meg fékem hozzá!
De, a sima SX-ét. Az SXS tovább engedte forogni 500 fordulattal, de volt, hogy képzetlen rider kezében összeakadtak a szelepek, ezért nem árulták egy idő után, ahogy hallottam.
Azzal supermoztam. Henger, dugó, tömítés, elektronika. De már elektronikát nem lehet hozzá kapni, mert nincs benne a szettben. Az Akra rendszert azt külön kellett megvenni hozzá.
Pont ugyanannyi, mint a többihez. kb egy százas a 6-os váltó kiegészítés, de jobban jársz, ha bontottan veszel egy komplett EXC váltót, és kicseréled. 75 körül is volt már az Apróhirdetések közt.
Sziasztok! Vettem egy lc4 et ! Kérdésem az,hogy milyen olaj a leg megfelelőbb neki? Nekem mondtak egy márkát: MOTOREX ,az kell bele,vagy írjátok már meg kérlek hogy kinek mi vált be a legjobban!
Előre is köszönöm válaszaitokat
Nincs hozzá túlméretes csapágy, illetve nincs hely sem hozzá. Vagy megoldás a persely bele, és vissza az eredeti csapágyméretre, vagy feltöltő hegesztés, és ugyanez....
Meg el kell pattintanom az 1000rr em!
Köszönöm az infókat!
van egy a használtautón képről nem rosszul néz ki!
De jobb lenne nekem egy 450 sxs
mert van SM kerekem meg fékem hozzá!
Miket tartalmaz a kitt Akra rendszer titán szelep?
Ez igaz?
Egy 540 sxs 4 gangos váltójából 6 ost csinálni mennyibe kerül, lehet ehhez a modellhez alkatrészt kapni normális áron?
Előre is köszönöm válaszaitokat