Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ami érzékeli a magnest.azz üzemórat valszeg azért nem méri amlért a sebességet.rossz lehet a szenzorod.mindkettőt csak akkor méri ha forog a ker
ék és mlvel nem érzékeli......
hali!szenzor ami a féknyeregben van?vagy?mert az üzemórát sem méri már...köszi azért..csáó
Köszi
Ha az eddig nem tört el stb,csak így forog, akkor az a sapka nem is lett normálisan összetéve .Egyszóval állíthatatlan volt,meg,ha így hagyod marad is Figyelj oda,nézd át rendesen,nem segítek,me nem
Nah lepattintottam és megvan a csillag mindkettő végén.
Visszacsavartam a tetejére a teleszkópban levőket.
Úgy látszik hogy ha becsavarom akkor annyira becsavarja a teleszkópban levőt hogy már amikor csavarom nem kap bele és akkor forog körbe.
Ez normális?
Meg az is normális hogy a bal oldali telóban jobban be tudom csavarni azt a sz@rt?
Ktm exc 250 2 t-hez keihin pwk 38 karburátórhoz tűszelep 1999-es meg exc 525 feindom meg fesztszabályzó kellene aki tud hivjon 06308227537
Fejidomot menyiért adod meg a fesztszabályzót ?
Megvan még a feszabályzó ?
Jah meg a feszültségszabályzót is
Fejidomot menyiért adod ?
Helló a fekete fejidomot menyiért adod ?
Sziasztok!
Valaki segítsen nekem mert nem tudok rájönni a problémára. Vettünk egy 1990 KTM lc4 600-t. fel lett újítva teljesen , be is indult ,mentünk vele egy pár km-t és letettük piheni. Majd másnap mennénk motorozni és nem indul, szikra van , benzint kap, vezérlés jó, kompresszió jó., és csak nem indul. ha valaki tud valami megoldást annak nagyon hálás lennék.
D.I.D 520 WM ez tökéletes, 20 ft( minussz-plussz)
15-20
Nekem is örök hajtós lett az állító, az egyik oldalon csak túl szét lett tekerve a menet és az egyik fél nem érte el a másikat. A másik oldalon viszont törött volt az áll. csavar és azt kellett cserélni, amúgy többe kerül a posta mint maga az alkatrész. Csavarhúzóval fel lehet pattintani a kütyüt amit tekergetni kell és olyan a vége mint egy tompa csillag csavarhúzó(+). Ebben az esetben egy csavarhúzóval fentebb tekered az ellendarabját és kész is. Ha nem ilyen a vége akkor beletört és ki kell cserélni.
Szewasztok!
Hány óránként cseréltek 450 EXC-ben olajat? 20-25-30?
16:42 t vettem most én és 118 szemes láncból ki kellett venni 3 szemet úgy h majdnem legelőre toltam a kereket! szóval szerintem a 17:40 re a 118 szemes bőven elég lesz de vegyél mondjuk 120 szemest és veszel ki belőle..
nekem egy szenzorcsere megoldotta ezt a gondomat
Üdv!
Kellene nekem egy kis segitség
LC4 SMC-be milyen méretű és kb mennyibe kerül a:
Kormánycsapágy
Első kerékbe csapágy + gondolom szimmering is van benne

17:40-es áttételhez milyen hosszú lánc kell?
Ugyanis sehol nem találom...
Az első teleszkópnál fent az az állitó körbe-körbe forog.
Mit kell benne cserélni hogy jó legyen?Mert ugye igy nem tudom állitani.

Előre is köszönöm a segitséget!
ment a mail
Na akkor nem is kell a kép! Küld egy emilt aztán pontosítunk!
képet majd holnap tudok de te győri vagy nem ?mert akkor megis tudod nézni
A hűtővédő érdekel. Képet meg egy árat dobjál.
üdv!Eladó pár cucc!
KTM gyári hütővédő alu,légszűrő(2500)gyári ktm hütőidomok matricás,gyári indexek,duda,és még sok lom
akit érdekel valami irjon
Sziasztok!segítsetek!, adjatok tippeket mi lehet a baj...KTM exc 450 2006, még mindig,..:D, a gép nem méri sem az üzemórát,sem a sebességet. Műszerfal világit az ok, ha széthúzom-összedugom a stekkerét a tárcsába menő vezetéknek akkor fellvillan a háttérvilágitása. A benne lévő elem, 2,9 volt eszt mutat.(3v) köszi, sziasztok.