Hát ezen nem igazán látszik hogy milyen a vége. Ha kúpos akkor jó a régi dobodhoz. Ha egyenes,akkor fejleszteni kell.Asszem az 525-ből volt mind a két fajta.
Na várjál mi szerintem elbeszélünk egymas melett mivel én ezt szeretnem venni hozza: http://www.kepesmotor.hu/kipuf... és a dob az a regi kétcsövesé marad aminek kúpos a veg érted?
Nekem csak egy dob van a kétcsövesé! Ugyh a régit kellene valah átalakitani! lehet elviszem valami kipufogo szervizbe h tegyenek ra egy jol passzolo véget, csövet!
Mert jobban tetszik, es sajna a két csőből az egyik mar nagyon gány állapotban volt, ugyh ha mar csere akkor ilyenre cserelnem le! A dob egesz hátuljat cserelni kellene szerinted?
A DT-hez képest bármi jobb endúrózni.
De az SX cross gép, az EXC meg enduro.
Blokkban is más a 2 motor, futóműben meg máshogy van hangolva.
És szerintem hihetsz az ittenieknek mert benne vannak a témában rendesen
Olvass vissza
"Bugic
Van egy pár!EXC endurózni SX crosspályára!Fordítva egyik se jó se ide se oda!Az EXC jóval kezelhetőbb és barátibb mégis va benne nyomaték és erő hogy bárhol eltekerj vele!EXC 6gangos SX 4gangos!Világítást lehet SX re szerelni de sok pénz meg macera 12V-osra megfabrikálni!Összességében az SX egy moslék dúrva gép crosspályára is csak haladóknak,az EXC pedig endurózni kiváló.Most mondjam az hogy haladóknak?Hát legyen bár én a lassabb haladók között vagyok de mégis 525EXC-m van és tutijó"
"Giraffe
Arányosan? Nem ültél még EXC-n... Az SX-en sokkal hosszabb az egyes, de még a kettes is, mint az EXC-n. A hármas már majdnem ugyanaz, és a négyes egyezik meg. Az EXC még kapott két fokozatot. A lendtömeg a főtengely sonkája ebben az esetben. Az SX egy könnyített főtengelyt kap, hogy pörgős legyen, így nemn szereti az endurózáskor gyakran előforduló, lassú cammogást..."
Lenne egy kérdésem! Szerintetek egy exc450 2003ra fel lehetne tenni egy 525 2004es kipufogó könyököt? ugyebar az enyem 2 csoves az 525-os pedig egy csoves!
Elore is koszi!
Van EXC-ből rendszám nélküli rengeteg.Meg az SX van közel ecsém aztán akkora országban élünk hogy 3óra alatt át érek a másik felére.Persze üzemanyag de ha már rászánod magad hogy vegyél egy ilyen motort szerintem nézz körül rendesen mert neadja isten de úgy rá lehet baszni egy lelakott 4T-vel hogy ihajj.Aztán meg majd szívod a fogad ha kikönyököl benne valami!Tanácsként fogadd amit írtam!Én ismerem mindkét tipust és tényként mondom hogy az SX-el pocsék endurózni!
Valóban az EXC talán jobb lenne, de ez az SX közelben van, ismert az előélete és állapota. Ha endúrót vennék, akkor már rendszám is kéne, akkor átírással meg biztosítással kell bajlódni... Szóval ha rendszámosba gondolkoznék akkor DRZ-t vennék. De túl sok a ha, és különben is 1-2 évre tervezem max az SX-et. Rendszámosra nem fussa, motorozni meg kell!
2003-ban még nem is volt 10W-60 as motorex itthon olyan 05-06 felé hozták be hozzánk.Szerintem az LC4-be még a jóminőségü 10W-40-es is jó.Az SXF-be meg EXC-be raknak 10W-50;60-at.
Ha gondos és igényes vagy a motorodra,a cserét tedd 1000-1500 közé.Az olaj típusa sem elhanyagolható! a könyv 03-ban azt írta 10w60.04 ben10w50 meg hogy motorex!(a nagy szart!)
Ha nem pályára kell akkor inkább EXC-t nézegess!Lehet hogy drágább de jobb vele endurózni hidd el!És nem utolsó sorban tovább bírja a blokkja.Persze ez nagyban függ a használójától!Most nem megyek bele hogy miben más az SX meg az EXC.Olvass vissza már kivesézték jópárszor miben is különbözik!
ezt magyarországon soha nem fogod eladni enyiért... gyerekek legyetek már tisztában a mai magyar valoságal, ha hűlyeségért árultok motorokat azt sose adjátok el... ennyi.
jahhh és nem kéne német árakhoz viszonyitgatni , ott a szerviz valoban azt jelenti amit jelenteni-e kéne idehaza is...
és nem mellesleg egy átlag német hányszor is keres többet mint egy magyar... merthogy ez is egy ármeghatározo tényező, főleg egy luxus cikknél...
Lenne egy olyan kérdésem hogy: nagy körös LC4-be 2500 vagy 5000 km-enként kell olajat cserélni?
Mert a szerviz könyvben 2003-2004-nél szerepel a 2500km-es olajcsere periódus, 2005-2007-es évjáratig meg már 5000km van helyette.
Akkor most melyik?
A kiskörösöket (amibe 1.3 liter kell) kell 2500km-enként, a nagyköröset (2.1 liter) meg 5000km?
Mert a kiskörös olajzásút 2005-ben már nem gyártottak, tehát ebből értetődő hogy akkor 5000km?
Köszi!
MÁS!
Keresek foncsort az első lámpámba (képeimnél nézd meg).
Akinek van eladó jelezze!
Köszi!
Én is erre tippeltem. A gyártók ezek szerint versenykörülményekhez mérik az üzemórát, illetve a szervízintervallumokat. 2003as KTM 450SX-el szemezgetek, számolgatok, de csak arra jutok, h azt kéne venni. Szervízkönyve esetleg nincs valakinek?
Vagy veszel rá egy olyan kétcsöves leömlőt ami rá való,aztán hagyod ezt a farigcsálást a picsába!
De az SX cross gép, az EXC meg enduro.
Blokkban is más a 2 motor, futóműben meg máshogy van hangolva.
És szerintem hihetsz az ittenieknek mert benne vannak a témában rendesen
Olvass vissza
"Bugic
Van egy pár!EXC endurózni SX crosspályára!Fordítva egyik se jó se ide se oda!Az EXC jóval kezelhetőbb és barátibb mégis va benne nyomaték és erő hogy bárhol eltekerj vele!EXC 6gangos SX 4gangos!Világítást lehet SX re szerelni de sok pénz meg macera 12V-osra megfabrikálni!Összességében az SX egy moslék dúrva gép crosspályára is csak haladóknak,az EXC pedig endurózni kiváló.Most mondjam az hogy haladóknak?Hát legyen bár én a lassabb haladók között vagyok de mégis 525EXC-m van és tutijó"
"Giraffe
Arányosan? Nem ültél még EXC-n... Az SX-en sokkal hosszabb az egyes, de még a kettes is, mint az EXC-n. A hármas már majdnem ugyanaz, és a négyes egyezik meg. Az EXC még kapott két fokozatot. A lendtömeg a főtengely sonkája ebben az esetben. Az SX egy könnyített főtengelyt kap, hogy pörgős legyen, így nemn szereti az endurózáskor gyakran előforduló, lassú cammogást..."
Elore is koszi!
jahhh és nem kéne német árakhoz viszonyitgatni , ott a szerviz valoban azt jelenti amit jelenteni-e kéne idehaza is...
és nem mellesleg egy átlag német hányszor is keres többet mint egy magyar... merthogy ez is egy ármeghatározo tényező, főleg egy luxus cikknél...
Mert a szerviz könyvben 2003-2004-nél szerepel a 2500km-es olajcsere periódus, 2005-2007-es évjáratig meg már 5000km van helyette.
Akkor most melyik?
A kiskörösöket (amibe 1.3 liter kell) kell 2500km-enként, a nagyköröset (2.1 liter) meg 5000km?
Mert a kiskörös olajzásút 2005-ben már nem gyártottak, tehát ebből értetődő hogy akkor 5000km?
Köszi!
MÁS!
Keresek foncsort az első lámpámba (képeimnél nézd meg).
Akinek van eladó jelezze!
Én is erre tippeltem. A gyártók ezek szerint versenykörülményekhez mérik az üzemórát, illetve a szervízintervallumokat. 2003as KTM 450SX-el szemezgetek, számolgatok, de csak arra jutok, h azt kéne venni. Szervízkönyve esetleg nincs valakinek?