Jóreggelt!
Nincs itt semmiféle humbuk hogy fordulatszám alapján számol üzemórát meg ilyenek.A KTM gyári km óráján az üzemórát és minden mást úgy számol hogy ha jelet kap az óra bekapcsol és mintegy stopper úgy méri az órát.Mindegy neki hogy alapjáraton pötyögsz végig vagy nyelezed neki ugyanannyit mér.Ezért se lehet csakis ez alapján motort választani mert van aki keveset használja a gépet de crosspályán és nem kispályás a csávó szóval kapja a fordulatot.Meg van a hétvégi motoros,tegyük fel hogy ugyanúgy karban tartja a gépet mint a pályára járó.Ő meg szépen bemelegíti a gépet és elmegy erdőzni,hol csak negyedgázon pöfög vele néha oda oda szúr neki de egyszer sem nyelezi mert lefosná a bokáját.Naszóval van a két kategória és azért ha belegondolsz a crosspályán nem mész sokat mert kurva hamar elfáradsz meg futón hordod a gépet.A másik csóka meg elmotorozza az egész napot.Az egyikbe beleröppen 2év alatt 100óra(crosspálya) a másikba 200óra(erdő,mező).Nem fogadnék hogy a kevesebb üzemórás motor jobb állapot!Persze még megannyi tényező is befojásolja hogy milyen állapotban van a motor ezért mondom hogy csak üzemórára nem lehet adni
Azért remélem majd még összehoz minket az élet,addig is mászható síratót,nyomvályús mandínert kívánok neked,és sok sikert a motorzásban.Üdv:Milán Kaposvárról
Hát ismerem a fel van újítva témát már én is bele esetem 1x 14km-et menetem a mocival és full generál! A németek is tudnak pénzt kérni a mocikért rendesen, szoktam nézni ebay-t meg a mobile.de-t! De mondom nekem nem célom az eladás, ha meg kapom érte a pénzt akkor megkapom ha nem megmarad!
Jogos,csak tudod,minden motor magyaro.on fel van újjítva, friss még a markolat is,meg minden,de a piac mást diktál,és a két ütemnél amúgy is lutri,nemcsak a 4T-nél.Hidd el,szeretem a motorom,szeretem az ENDURO-t,ezért is váltanék,de ez akkor sem a piaci ára,még a nyugatnémeteknél sem.Lásd.motormobile.de
Tudom,hogy irányár,csak érts meg te is,a 2005-06-07-es cross-okat hirdetik 450-ért,a tiéd sem több,hidd el.Elhiszem,mert szép állapotú,meg minden,csak tudod,van egy Cr 125-ösöm,és nem gondolom,hogy 2 darab kellene egy EXC-hez,mármint árban.
Ha arra a 2006-osra gondolsz ami már vagy másfél éve fent van akkor ja! Sztem nem véletlenül nem vette még meg senki. Én is voltam megnézni ez elött egy 2005-öst és egy széthajtott trágya volt! Ez elég egybe van azokhoz amik fent vannak sztem! Amúgy próbálkozom az eladással nem szándékom minden féle képen eladni!
Üdv!
A minap felmerült egy kérdés a társaságban, amin végül is nem jutottunk egységes álláspontra.
Valaki világosítson már fel az üzemóra definíciójáról! Mert van ugye az induktív mérő, ami fordulatszámot (is) mér(het). Meg van az, ami rezonanciát érzékel. De az üzemórát pontosan hogyan kell érteni? Alapjáraton 1 üzemóra az megfelel 5400-as fordulaton eltöltött 1 üzemórának? Vagy olyan okosak ezek a mérők, h alapjáraton lassabban számol? Vagy fordulaton gyorsabban?
Persze tudom én, h üzemórás motorokat nem hagynak alapjáraton ketyegni órákat. Ha viszont óra-óra egyre megy, akkor egy kevésbé "kihasznált" gépnek többet kéne bírnia? Az itt a nagy kérdés!
Nincs itt semmiféle humbuk hogy fordulatszám alapján számol üzemórát meg ilyenek.A KTM gyári km óráján az üzemórát és minden mást úgy számol hogy ha jelet kap az óra bekapcsol és mintegy stopper úgy méri az órát.Mindegy neki hogy alapjáraton pötyögsz végig vagy nyelezed neki ugyanannyit mér.Ezért se lehet csakis ez alapján motort választani mert van aki keveset használja a gépet de crosspályán és nem kispályás a csávó szóval kapja a fordulatot.Meg van a hétvégi motoros,tegyük fel hogy ugyanúgy karban tartja a gépet mint a pályára járó.Ő meg szépen bemelegíti a gépet és elmegy erdőzni,hol csak negyedgázon pöfög vele néha oda oda szúr neki de egyszer sem nyelezi mert lefosná a bokáját.Naszóval van a két kategória és azért ha belegondolsz a crosspályán nem mész sokat mert kurva hamar elfáradsz meg futón hordod a gépet.A másik csóka meg elmotorozza az egész napot.Az egyikbe beleröppen 2év alatt 100óra(crosspálya) a másikba 200óra(erdő,mező).Nem fogadnék hogy a kevesebb üzemórás motor jobb állapot!Persze még megannyi tényező is befojásolja hogy milyen állapotban van a motor ezért mondom hogy csak üzemórára nem lehet adni