Más a motor karakterisztikája, ezért nem lesz sosem alkalmas endurozni. Hiába teszed bele az 5. és 6. fokozatot, az első három fokozat teljesen más, mint az EXC-n. Túl hosszú az egyes. Kicsi a főtengely lendítő tömege, ezért kis fordulaton nem tudsz vele pöfögni. A futómű is teljesen más, azt is át kell dolgozni, hogy ne essen ki a fogtömésed, stb.
ez nem a himbarendszert helyettesítő csapágyféleség .... de jó duma.....
a pds ....Progressive Damping System of Position Dependend Suspension system
egy rugózási szisztéma ..ez a white power ..később wp suspension cég által fejlesztett rugózási fajta......ktm-re husaberg -re ...
itt pont nincsen himbarendszer hanem "simán csak" a váz és a lengővilla közé teszik a teleszkópot....a bekötési pontjai vannak csapágyazva önbeállósra ilyen "G" csapágyakkal....g szem... pds szem......itt a progresszivitást a telóba rejtették mivel nincs himbarendszer ...
Nem,nem az szíp ú jGÖMBCSAPÁGY Rendeltem egy zsákkal ez a okádás a jellemző itthon Ameddig megy addig megy Ti NEVEZTÉTEK EL pds-NEK?Me semmi köze hozzá
Szevasztok a motorom már rég nincs meg de ez meg maradt belőle!Ha valakit érdekel egy ötösért odaadom! Nekem 520 exc-n volt igazából nem vágom hogy milyen tipusokra jó még! Egy kicsit az oldalából letört de köszörüvel kiigazitottam, és szerintem ettől még ugyanúgy megvédi a blokkot! Csáó!
A lámpát nem én raktam rá, de az önindítót igen és szépen jól működik. A lámpa míg nem volt önindító alapjáraton csak pislákolt, de mikor az indítót rátettem a feszszabájzót kicseréltem egyenirányítósra, hogy legyen töltés és a lámpát az aksira kötöttem. így akkor is belehet kapcsolni ha nem jár a motor és mindíg egyforma a fényerősség. A 6-OS váltó benne volt és nagyon jó az elosztása 14-50 a lánckerekek. Ezeknél egyforma a váltó az fe, fc, fs, annyi külömbséggel hogy az fc 4-es gyárilag. Ez egyébként keményebb mint az fe, 41 es a karbi, nyitott a dob, 4.be gázra simán jön kerékre, de elmegy finoman is ha az kell szinte alapjáraton a mászókáknál. Az elsőtelóba én cseréltem rugót exc-é lett betéve, a hátsót meg belehetett puhábbra hangolni. A 19 es hátsó kerék meg jobb mint az enduró 18 as mert a gödröket simábban átugrálja és használt gumit is jobban lehet e méretben kapni.
-azt mondod nincs himbarendszer ( tehát akkor ez van helyette )
-Bekötési pont .. pds szem..
majdnem jól mondtam nem? vagy teljesen hülyeség ?
a pds ....Progressive Damping System of Position Dependend Suspension system
egy rugózási szisztéma ..ez a white power ..később wp suspension cég által fejlesztett rugózási fajta......ktm-re husaberg -re ...
itt pont nincsen himbarendszer hanem "simán csak" a váz és a lengővilla közé teszik a teleszkópot....a bekötési pontjai vannak csapágyazva önbeállósra ilyen "G" csapágyakkal....g szem... pds szem......itt a progresszivitást a telóba rejtették mivel nincs himbarendszer ...
Keresek Akrapovic rendszert Ktm 525 exc-re (2005)
Akinek van kérem jelezze a joci232@hotmail.com-on
köszönöm!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_sx525_cserelhet
o-4711554
Lehet ő se tudja mit írt