Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vigyázz,mert többféle bevonatos van,jót vegyél Több tanács pízé sincs
én aszittem csak nincsrajta villany a krosszon...
jóvanakkor nekem is ilyen gömbcsapágy van felül amit cserélni kéne halszem
Csááá Ejj,nincs meg mail címed,fotókat küldném,de eddig nem tanállak
Hülyeség
Más a motor karakterisztikája, ezért nem lesz sosem alkalmas endurozni. Hiába teszed bele az 5. és 6. fokozatot, az első három fokozat teljesen más, mint az EXC-n. Túl hosszú az egyes. Kicsi a főtengely lendítő tömege, ezért kis fordulaton nem tudsz vele pöfögni. A futómű is teljesen más, azt is át kell dolgozni, hogy ne essen ki a fogtömésed, stb.
De, most mé mondtad el nekik?Jó lett volna kicsit húzni őket,ugyan mi sült volna ki belőle
ELNÉZÉST ha hülyeséget mondtam !


-azt mondod nincs himbarendszer ( tehát akkor ez van helyette )
-Bekötési pont .. pds szem..

majdnem jól mondtam nem? vagy teljesen hülyeség ?
ez nem a himbarendszert helyettesítő csapágyféleség .... de jó duma.....

a pds ....Progressive Damping System of Position Dependend Suspension system
egy rugózási szisztéma ..ez a white power ..később wp suspension cég által fejlesztett rugózási fajta......ktm-re husaberg -re ...

itt pont nincsen himbarendszer hanem "simán csak" a váz és a lengővilla közé teszik a teleszkópot....a bekötési pontjai vannak csapágyazva önbeállósra ilyen "G" csapágyakkal....g szem... pds szem......itt a progresszivitást a telóba rejtették mivel nincs himbarendszer ...
Nem,nem az szíp ú jGÖMBCSAPÁGY Rendeltem egy zsákkal ez a okádás a jellemző itthon Ameddig megy addig megy Ti NEVEZTÉTEK EL pds-NEK?Me semmi köze hozzá
a hátsó lengővillában a himbarendszert helyettesítő csapágyféleség. PDS szem..
Lengőkarnál a himbarendszer,ahová a központi teló csatlakozik.
Kérdés.....Mi az a PDS ?
Sziasztok!

Keresek Akrapovic rendszert Ktm 525 exc-re (2005)

Akinek van kérem jelezze a joci232@hotmail.com-on

köszönöm!
Ki fejtenéd bővebben ezt én is hallotam de nem magyarázták meg!
Szép motor az biztos! köszi a választ!
Sosem lesz belőle enduró...még 250-ből sem.
Szép a motor de szerinted miért cserélné exc-re. Az sx endurózni alkalmatlan de ha még 250e ráköltesz hogy enduró legyen belőle akkor jó lessz!
Szerintetek 250 üzemórával meg szabad venni 550ezerér?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_sx525_cserelhet
o-4711554
Szevasztok a motorom már rég nincs meg de ez meg maradt belőle!Ha valakit érdekel egy ötösért odaadom! Nekem 520 exc-n volt igazából nem vágom hogy milyen tipusokra jó még! Egy kicsit az oldalából letört de köszörüvel kiigazitottam, és szerintem ettől még ugyanúgy megvédi a blokkot! Csáó!
Fogalmam sincs, talán a magasságuk miatt, esetleg még a fordulékonyság.?
akkor miért van az endurókban 18 as kerék ?...
A lámpát nem én raktam rá, de az önindítót igen és szépen jól működik. A lámpa míg nem volt önindító alapjáraton csak pislákolt, de mikor az indítót rátettem a feszszabájzót kicseréltem egyenirányítósra, hogy legyen töltés és a lámpát az aksira kötöttem. így akkor is belehet kapcsolni ha nem jár a motor és mindíg egyforma a fényerősség. A 6-OS váltó benne volt és nagyon jó az elosztása 14-50 a lánckerekek. Ezeknél egyforma a váltó az fe, fc, fs, annyi külömbséggel hogy az fc 4-es gyárilag. Ez egyébként keményebb mint az fe, 41 es a karbi, nyitott a dob, 4.be gázra simán jön kerékre, de elmegy finoman is ha az kell szinte alapjáraton a mászókáknál. Az elsőtelóba én cseréltem rugót exc-é lett betéve, a hátsót meg belehetett puhábbra hangolni. A 19 es hátsó kerék meg jobb mint az enduró 18 as mert a gödröket simábban átugrálja és használt gumit is jobban lehet e méretben kapni.
Majd elmesélem (hátha eladó lesz)... Tökéletes! Terepen sosem ment...
Passz.......

Lehet ő se tudja mit írt