Bugic, csak azért eladó mert kellene a lé a valutavégtörlesztésre. Exc-ém még nem volt csak lc4,de van a csapatban akivel motorozunk és ismerem a típust mivel az egész csapat gépét én javítom. így bátran merem állítani, hogy ez a 2005-ös berg van olyan motor mint az exc, így hogy már endurósítva lett.
BUGIC, Raks11 kérdezném hogy miért fikázák sokan a 400exc a régi blokosról beszélünk én gondolok itt a teljesitményére annyira gyengébb lenne mint egy 450 vagy nem forog ugy? vagy miért és akkor mért istenitik még kisebb köbcentit pl, Husaberg 370 vagy Husqvarna 310 vagy most a új KTM 350-et nem értem! régeben volt egy 400 DRZ-m na az tényleg katya szar volt!
Most kaptam részletes választ egy sráctól érdeklődtem a motorja iránt és ezt írta vissza ami kicsit eltántorít mert hát kurvára szervizigényes :
zeva
a mocinak én vagyok az első tulaja , a motoron van működő önindító de én általában berúgni szoktam mert a gomb nyomkodásban nincs élvezet, amugy egy rugásra indul hidegen melegen , nem füstöl ,nem eszi az olajat szép halk szolid motorhangja van. üzemóramérője van ami jelenleg 70 óránál van de én előrehoztam a 90 órás nagyszervizét és egy versenyző cimborám segítségével kedvezményt kaptam a ktm kecskemétnél ahol eredeti alkatrészekkel felújították a hengerfejet. a motorblokk 2 x volt széthúzva előszőr a kötelező 45 üzemóránál a komplett csapágycserét megkapta másodszorra meg kb 2 hete 70 óránál itt lettek a főtengely, hajtókar, dugó, komplettvezérlés, kuplung átrugózása valamint lamellázás és a lánckerékszett ugyanakkor megtörtént a karburátor utánhangolás és a gyujtás utánállítás is meg sokmás a szervizintervalum által kért alaktrészcseréket most nem sorolom, Rendszeres olajcsere, légszűrőcsere, Eddig 500 l benzint hajtottamki belőle ugye ez 70 óra, a következő nagyszervíze 180 óránál és 1200 l benzinnél leszmajd valmikor ha odaér A szerviz által cserélt alaktrészlistáról megvan az összes számla és akicserélt alkatrészek A motor nem volt agyonhajtva sőt nem versenyzett ,csak hétvégente szoktam néha használni haverokkal elugrani a környéki bulikba, motorozni stb.
mivel külföldön dolgozom és ezért nincs időm de energiám se hogy felüljek még meló után a motorra De a legnagyobb dolog az hogy elkelladnom mivel autót szeretnék vásárolni ezért jól jönne ez a kis pénz hozzá. Az üzemóra intervallumokat azért tudom ilyen jól mert jelenleg is itt van elöttem a papír és arró mondom hogy tájékoztatást nyújtsak a motor állapotáról valamint szervízhátteréről am körülbelül 12000 km vana mociban 500 liter benzint evett meg és 6 liter köröl vana fogyasztása 90-120 as tempóba a végsebessége 200 fölöttvan egypicivel 14:40 es áttétellel utazója 140 km/h
Hát ennél hamarabb kell olajat cserélni,de kevesebbet. A két motort igen nehéz összehasonlítani
Az 5100-et felejtsd el valami normálisabb olajat kell majd ebbe venned,ha ktm a kiszemelt!
Nekem nem volt üzemóra számlálóm csak km óra és én 1500km cseréltem olajat méghozzá motul 5100 és 2l.
A mai napig a kedvenc motorom nem sikerül tönkre tennem mindent kibírt de most vmi erősebb gépet szeretnék venni.
Vszinű nem jó endurozni mert olvastam hogy egy versenymotor és a városi dugót sem bírja ezért gondolom az erdőbe levő lassú tempot se szeretné.Persze biztos hogy lehet orvosolni mondjuk egy ventilátorral.
A ktm 525 sx és exc be mennyi üzemóraként van olajcsere.
Mert a bergnél olvastam hogy 1 liter kell bele és 10 óra/csere. :D
Hát nem hiszem... Baromi erős... szerintem fáradtan elég nehezen kezelhető gép... Mentem ilyennel (azaz FE 650-nel) hát azt sem tudtam hanyadik sebességben vagyok, de nem is számított neki igazán :)
Akinek különben Berg-je van biztosan arra esküszik (és ajánlgatja :) ) de szerintem abból is az FE az endúró az FC ugyanúgy cross, amibe vagy gyárilag vagy utólag kell, kellett az 5-6-os sebesség. Gyárilag szerintem FC sem önindítós, tehát ez is cross, így nézegethetnél SX-et is... Mindenesetre nézz jól szét, és akár husa akár ktm mindkettő (ha tényleg jót fogsz ki) sok örömet fog okozni (és onnantól nincs megállás, rosszabb mint a drog )
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_sx525_cserelheto-47
11554
Csak egy furcsa van benn hogy elcserélné másik 525 re :D
zeva
a mocinak én vagyok az első tulaja , a motoron van működő önindító de én általában berúgni szoktam mert a gomb nyomkodásban nincs élvezet, amugy egy rugásra indul hidegen melegen , nem füstöl ,nem eszi az olajat szép halk szolid motorhangja van. üzemóramérője van ami jelenleg 70 óránál van de én előrehoztam a 90 órás nagyszervizét és egy versenyző cimborám segítségével kedvezményt kaptam a ktm kecskemétnél ahol eredeti alkatrészekkel felújították a hengerfejet. a motorblokk 2 x volt széthúzva előszőr a kötelező 45 üzemóránál a komplett csapágycserét megkapta másodszorra meg kb 2 hete 70 óránál itt lettek a főtengely, hajtókar, dugó, komplettvezérlés, kuplung átrugózása valamint lamellázás és a lánckerékszett ugyanakkor megtörtént a karburátor utánhangolás és a gyujtás utánállítás is meg sokmás a szervizintervalum által kért alaktrészcseréket most nem sorolom, Rendszeres olajcsere, légszűrőcsere, Eddig 500 l benzint hajtottamki belőle ugye ez 70 óra, a következő nagyszervíze 180 óránál és 1200 l benzinnél leszmajd valmikor ha odaér A szerviz által cserélt alaktrészlistáról megvan az összes számla és akicserélt alkatrészek A motor nem volt agyonhajtva sőt nem versenyzett ,csak hétvégente szoktam néha használni haverokkal elugrani a környéki bulikba, motorozni stb.
mivel külföldön dolgozom és ezért nincs időm de energiám se hogy felüljek még meló után a motorra De a legnagyobb dolog az hogy elkelladnom mivel autót szeretnék vásárolni ezért jól jönne ez a kis pénz hozzá. Az üzemóra intervallumokat azért tudom ilyen jól mert jelenleg is itt van elöttem a papír és arró mondom hogy tájékoztatást nyújtsak a motor állapotáról valamint szervízhátteréről am körülbelül 12000 km vana mociban 500 liter benzint evett meg és 6 liter köröl vana fogyasztása 90-120 as tempóba a végsebessége 200 fölöttvan egypicivel 14:40 es áttétellel utazója 140 km/h
Erről a gépről van szó:
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Az 5100-et felejtsd el valami normálisabb olajat kell majd ebbe venned,ha ktm a kiszemelt!
A mai napig a kedvenc motorom nem sikerül tönkre tennem mindent kibírt de most vmi erősebb gépet szeretnék venni.
Ha már olajcsere... Neked az E-ben hivatalosan milyen időközönként kell cserélni?
A ktm 525 sx és exc be mennyi üzemóraként van olajcsere.
Mert a bergnél olvastam hogy 1 liter kell bele és 10 óra/csere. :D
Akinek különben Berg-je van biztosan arra esküszik (és ajánlgatja :) ) de szerintem abból is az FE az endúró az FC ugyanúgy cross, amibe vagy gyárilag vagy utólag kell, kellett az 5-6-os sebesség. Gyárilag szerintem FC sem önindítós, tehát ez is cross, így nézegethetnél SX-et is... Mindenesetre nézz jól szét, és akár husa akár ktm mindkettő (ha tényleg jót fogsz ki) sok örömet fog okozni (és onnantól nincs megállás, rosszabb mint a drog )
http://www.kepesmotor.hu/husab...