üdv egy gyújtás alaplap érdekelne itt balaton kb 50 KM es körzetében sürgösen csak az alúminiúm vagy spiáter alaplap érdekelne
méretket jelölöm a képeken
Valójában ez egy KTM MX 250 88 as
AMAL SEM Sweden
Köszönöm a válaszokat, akkor azt hiszem le kell mondjak az SXF-em "kétéltűvé" tételéről. Adódott egy másik lehetőség, egy EXC-t vagy egy EXC-F-et ajánlottak fel cserére. Igazából terepen nagyon sokat járok,így főként arra van a kis cross. Nálunk pedig a busz pedig nagyon ritkán jár, de nem sűrűn használnám az úton a motort sem, a márkáról sem szívesen mondanék le. Szerintetek ezzel a két típussal mennyire lehetne jól kijönni?
látom képben vagy hogy minek a mértetét kérdezték...
általában a férfiak a faszuk méretét szokták dicsérni.. a nők az íkúlyukkal vannak odáig a szökék a lyogsilyukkal
tőled a kereskedő a kormányvég mértetét ill a kormány thípusát kérdé.
ezek gyárilag 28 as kormánnyal vannak nekem abból is kettő van..a bergen valami .. twin vall fatbar(duplafalú) kormány van..(az is ktm) az 14es belső diót kér a kormányvég-(bélába)
de a mostani 2005ös sx 525 meg 12sel van... szerintem ez a gyári mértetde ez lehet azért 12es mert renthal ..és vastagfalú ..de közbe a berg is az na mindegy
ugyhogy odamész egy 8as csavarral a készbe annak 13as a feje.
ha majdnem belemenne akkor az 14es...ha meg kúrvára letakarja a lukat minden hol az azér van mert az a kormányvég luk kissebbmint a 13as csavarfeje..akkor 12es(ez mmben értendő arab szám.más méret nincs és nem is lehet
hello valaki segítsen már van egy ktm 450sx-em 2004-es mekkor a a kormány mérete? hOL NÉZZEM MEG tolómérővel h mekkora? a markolatnál vagy középen? mert vennék egy alubetétes kézvédőt és kérdezték hogy milyen méretűű.
Nem dehogyis!
Csak valami okos belevágott egy erős égőt és szétolvadt a műanyag az elején.Meg már repedések is vannak.
Úghogy azért akarom cserélni, de a képen látszik is
Sziasztok
A KTM megint beújított idomok terén ahogy elnézem az oldalidomot meg sárvédőt a 2013-as modellt már Dungey-ék is tesztelik.Baszki még 2012 sincs Nem szaroznak a KTM nél a külsőségeken
Gazdaságosan sehogy... városi használatban rohan bele az óra, cserélheted sorban az olajat, csak szórod rá a pénzt... inkább járj busszal vagy vegyél 1 robogót.
Én az exc-t próbáltam meg, hogy eljárkálni melóba vele, de az is reménytelen még sm szettel is. nem is kényelmes és 2 naponta cserélheti az olajat az ember
hát erre a "sehogy" szót találta ki a magyar nyelv.....
sajna alkalmatlan az utcára sxf .....persze lehet vele menni egy kört de azt crossgumikkal is tudja,,,,,de használatra semmije sem jó...csak a nyűg van vele....még endurózni az erdőbe is szar ...nemhogy dolgozni járni vele betonon a városba........még otthagyni se tudod sehol egy percre se....szóval ezt se tudja ...
Olyan kérdésem lenne, amire senki nem tudott eddig nekem választ adni, remélem itt nagyobb sikerrel járok. SXF-et hogy lehet megoldani közúti használatra is? Nem rég vettem egy paripát, de sajnos úgy alakult, hogy az autót most jó ideig mellőznöm kell, így ez a motor maradt az egyetlen esélyem.Van valakinek valami jó ötlete, esetleg tanácsa? Nagyon hálás lennék!
méretket jelölöm a képeken
Valójában ez egy KTM MX 250 88 as
AMAL SEM Sweden