Ennek az elődjét a kockábbik(2002-2005)ig KTM-eken lévő órát lehet hogy találsz!Vagyis árul egy manus 200EXC-t és hozzá adja külön az ilyen km órát.Ha jó ez a régi,beszéld rá hogy adja el neked külön!
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1099913-5269311-31-0-0-3
Én is ugyanígy csináltam meg a dobot de nem nyúltam semmihez.Keveset nekem is durrog de durrogott elötte is csak halkabban Zoozee-nak nyitott akra dob van a gépén és 600óránál jár szóval élettartamban nemhiszem hogy befojásol bármit is!Fogyasztás ugyanannyi ha nem kevesebb mert jobban leadja a teljesítményt!
szia, én kerestem vagy egy éven keresztül, de nem találtam sehol. ebay.com-on van, de inkább az USA-ban. és nem mindegyik KM/h-t mutat.
ha csak az LCD-része ment tönkre, azt külön lehet rendelni bármelyik KTM-ben. Az új óra ára kb: 70 ropi... :(
a 450-es vége 30mm, a leömlő vége 50-52mm, az EXC-m dobjából belülről kidobtam mindent, egy perforált cső megy végig, fokozatosan szűkülve 50-ről 32-re. Gyapottal megtömve, ennyi. Eredmény, sokkal nyomatékosabb az alsó-közép tartományban.
Én is kérdeznék valamit a kipufogórol! tegyük fel van egy 4T motor teljesen mindegy milyen és van rajta egy gyári dob! ha én meg nyitom mert szük és a hangja is szar akkor mik a következmények? gondolok itt a fogyasztásra, nyomaték vesztés , motor élettartalma csökenés vagy nem függ semitöl ?
Nekem az 525 gyári is 3centi vagy 3.5 nemtudom.Nem lett hozzányúlva elejétől a végéig perforáltcső szűkül azt csókolom.Olyan mintha nyitott dobon szűkitő lenne.Még mindig jobb mint a gyári!
Az én gyári dobom már a végét járja. Kívül szétnyomorgatta a hátsó fékmunkahenger meg belül is zörög a perforcső. Szereztem egy másik exc dobot de annak csak 30mm a csővége. Gondoltam hogy átrakom azt a végzáró elemet a végéről mert az 520 gyári az nagyobb. Persze akkor már megcsinálom amit Giraffe mester leírt. A régi is olyan alapon működött mert kajak átlátni az egészen szemben az újjal.
Lemaradtam...most mi a tuning tárgya? A régi EXC dobomat én is átalakítottam rögtön. Az utolsó harmadban lévő lángfogó kamrát kell megszüntetni, és kész. A dob oldalán van 2 csavar, és azt kitekered, miután lefúrtad a szegecseket a végéről. Pótolod a perforált csövet, megtömöd, és már kész is. 8 ezer lesz...
Jóreggelt!
De jani ha neked így szuper a motorod akkor mi a gond?Hagyd benne ha jó azt kész!Éppen 2kiló az a vas amit ki lehet hajítani a dobból amibe belemegy a perf cső és alul eltolással kimegy a végébe!Jó megoldás még ha be tudsz szerezni egy SX dobot!Két perc kicserélni azt rájössz hogy mi is a különbség!Én is azért csináltattam meg mert adtak kölcsönbe egy SX dobot!Pedig nem akra meg semmi hájtekk dolog csak ki van nyitva és kész
valakinek nincs véletlenül 450 EXC 2005-ös WP-első telójához légtelenítője...új is érdekel
A sátor ami tegnap fent volt,milyen árban gondolod!?
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1099913-5269311-31-0-0-3
ha csak az LCD-része ment tönkre, azt külön lehet rendelni bármelyik KTM-ben. Az új óra ára kb: 70 ropi... :(
Mi lenne a sátor ára?
Választ előre is köszöntem!
Az én gyári dobom már a végét járja. Kívül szétnyomorgatta a hátsó fékmunkahenger meg belül is zörög a perforcső. Szereztem egy másik exc dobot de annak csak 30mm a csővége. Gondoltam hogy átrakom azt a végzáró elemet a végéről mert az 520 gyári az nagyobb. Persze akkor már megcsinálom amit Giraffe mester leírt. A régi is olyan alapon működött mert kajak átlátni az egészen szemben az újjal.
Csatlakoznék.
De jani ha neked így szuper a motorod akkor mi a gond?Hagyd benne ha jó azt kész!Éppen 2kiló az a vas amit ki lehet hajítani a dobból amibe belemegy a perf cső és alul eltolással kimegy a végébe!Jó megoldás még ha be tudsz szerezni egy SX dobot!Két perc kicserélni azt rájössz hogy mi is a különbség!Én is azért csináltattam meg mert adtak kölcsönbe egy SX dobot!Pedig nem akra meg semmi hájtekk dolog csak ki van nyitva és kész