Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7000,- az új légtelenítő párban.
egy 2004-eset én is adtam el poton 10 ropiért, mert senkinek nem kellett... mondjuk a kapcsolója rossz volt, de így is ajándék...

valakinek nincs véletlenül 450 EXC 2005-ös WP-első telójához légtelenítője...új is érdekel
Vazze, a mostani új ára 150.000,- és nincs hozzá alátétponyva...csak azért akarom eladni, mert nagy, és elég lenne egy kisebb.
köszi a választ
Akkor sorry
A sátor ami tegnap fent volt,milyen árban gondolod!?
Tokkal-vonóval egy százas... Van hozzá egy másik ponyva is, de az egy kicsit szakadt, de javítható.
Nem jó hozzá. Ha minden igaz ezt én rendeltem az ebay-ről, és 250 EXC-re kértük, de 200 EXC-re valót küldtek helyette....
Ennek az elődjét a kockábbik(2002-2005)ig KTM-eken lévő órát lehet hogy találsz!Vagyis árul egy manus 200EXC-t és hozzá adja külön az ilyen km órát.Ha jó ez a régi,beszéld rá hogy adja el neked külön!
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1099913-5269311-31-0-0-3
ugyan így nyitottam ki mint te,a súbertűt húztam fel 2 rublikát..alul többet kap egy kicsit,kevesebbet durrog
Én is ugyanígy csináltam meg a dobot de nem nyúltam semmihez.Keveset nekem is durrog de durrogott elötte is csak halkabban Zoozee-nak nyitott akra dob van a gépén és 600óránál jár szóval élettartamban nemhiszem hogy befojásol bármit is!Fogyasztás ugyanannyi ha nem kevesebb mert jobban leadja a teljesítményt!
szia, én kerestem vagy egy éven keresztül, de nem találtam sehol. ebay.com-on van, de inkább az USA-ban. és nem mindegyik KM/h-t mutat.
ha csak az LCD-része ment tönkre, azt külön lehet rendelni bármelyik KTM-ben. Az új óra ára kb: 70 ropi... :(
én annyit kérdeznék, hogy ki hogy karburált utána? mert én sehogy és vissza is szokott durrogni, ami többek szerint kevés anyagot kap. ?
a 450-es vége 30mm, a leömlő vége 50-52mm, az EXC-m dobjából belülről kidobtam mindent, egy perforált cső megy végig, fokozatosan szűkülve 50-ről 32-re. Gyapottal megtömve, ennyi. Eredmény, sokkal nyomatékosabb az alsó-közép tartományban.
http://www.vatera.hu/auto_moto... Bár ez 200-as de nincs ki zárva hogy ne lenne jó neked!
Én is kérdeznék valamit a kipufogórol! tegyük fel van egy 4T motor teljesen mindegy milyen és van rajta egy gyári dob! ha én meg nyitom mert szük és a hangja is szar akkor mik a következmények? gondolok itt a fogyasztásra, nyomaték vesztés , motor élettartalma csökenés vagy nem függ semitöl ?
Üdv uram!

Mi lenne a sátor ára?

Választ előre is köszöntem!
szerinterm 3,5 az525-é
Nekem az 525 gyári is 3centi vagy 3.5 nemtudom.Nem lett hozzányúlva elejétől a végéig perforáltcső szűkül azt csókolom.Olyan mintha nyitott dobon szűkitő lenne.Még mindig jobb mint a gyári!
Na kb erről van szó!Hasonlóan alakult az én dobom is
Ha már kipuffrol van szó.

Az én gyári dobom már a végét járja. Kívül szétnyomorgatta a hátsó fékmunkahenger meg belül is zörög a perforcső. Szereztem egy másik exc dobot de annak csak 30mm a csővége. Gondoltam hogy átrakom azt a végzáró elemet a végéről mert az 520 gyári az nagyobb. Persze akkor már megcsinálom amit Giraffe mester leírt. A régi is olyan alapon működött mert kajak átlátni az egészen szemben az újjal.
Valaki hétvégén nem kavarog Dunakeszi, Fót Vác Környékén?
Csatlakoznék.
Lemaradtam...most mi a tuning tárgya? A régi EXC dobomat én is átalakítottam rögtön. Az utolsó harmadban lévő lángfogó kamrát kell megszüntetni, és kész. A dob oldalán van 2 csavar, és azt kitekered, miután lefúrtad a szegecseket a végéről. Pótolod a perforált csövet, megtömöd, és már kész is. 8 ezer lesz...
Jóreggelt!
De jani ha neked így szuper a motorod akkor mi a gond?Hagyd benne ha jó azt kész!Éppen 2kiló az a vas amit ki lehet hajítani a dobból amibe belemegy a perf cső és alul eltolással kimegy a végébe!Jó megoldás még ha be tudsz szerezni egy SX dobot!Két perc kicserélni azt rájössz hogy mi is a különbség!Én is azért csináltattam meg mert adtak kölcsönbe egy SX dobot!Pedig nem akra meg semmi hájtekk dolog csak ki van nyitva és kész
szia amúgy ...majd jössz még errefelé és kipróbálod....