Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló
1 kérdésem lenne
Egész hétvégén annyit ba..tam ,hogy mgfájdultak a heréim
nem tudom mi tévö legyek
Lehet nem is a sex hanem az a sz..r KTM ülés az?
Rátegyek gy Gold Wing ülést esetleg?
köszi a választ. hát igen a yamaha 660 az a 690 melet igen gyenge. lehet hogy meghagyom a 690 enet meg veszek egy wrt és a drz eladom. csak az a sok elektronika ne lenne ebena ktm ben nyugodtab lennék
vegyél wr -t !...ezt mennyiért adod ? vagy csere valamire ?
üdv. volt WR 450 em nem kellet rajta semit csinálnom és endurozásra meg hasonlokra az én 60 kilomra jobb a Wr a suly miat. a ktm nehezebb nekem. meg nem is az a gondom hanem inkább a fentartásátol félek. meg tul sok az elektronika ebben. nem tudom neketek mia véleményetek.
már csak azért is mert az a 690 egy utcai ló amivel kimehetsz terepre is...ezért más a téma talán lc4 helyett van ..úgyhogy 60000 nél megnézheted a szelephézagokat..


a yami azt meg tudjuk ,hogy sokkal olcsóbb mint egy ktm és ingyen van az alkatrész azonnal hozzájuk... és sose mennek tönkre ...viszont hardendurónak árulják még ha ebben a kategóriában hagy némi kívánnivalót is ...
de ettől függetlenül az exc sorozathoz kellene pariba raknod mint mérlegelendő alternatívát...

a 690 es párja talán a 660 as yamaha lenne ...de ég és föld amúgy ...
A WR-hez hamarabb hozzá kell nyulni mint a 690-hez szerintem.De mi az hogy nemtudod melyik legyen?Nem tetszik a 690? vagy miért akarsz tőle megválni?Abba ne reménykedj hogy a japánhoz nem lesz drága az alkatrész
köszi a valaszt, hetvegen nekiesek. :D
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a felni és a telo eloxálva van-e, mert párévig nem volt motorom és a motorsamponos flakonomba hídégzsíroldó került átcímkézés nélkül és igen csúnya lett a felni is meg a telok, a felni az annyira nem para, úgyis gondolkoztam egy narancs/fekete festésen, de szegény telokkal mit kéne?
Esetleg ha valaki tud jó embert aki felnit fest, meg egy jó grafikus is jöhetne!

Köszi
üdv. már sanjos én sem tudom hogy gondolkozak.
van egy drz m meg ez a ktm 690 és nem tudom hogy tartsam e meg a ktm et vagy adjam el félek töle hogy ha ehez hozá kel nyulni az sokba fáj. viszont a wr t meg régota szeretnék mert könyü és erös. a ktm be 10000 km van szerinted ez sok vagy mikor jönnek elö a hibái bajai?
De az is lehet szimplán, hogy nincs meg az elegendő holtjáték a gázbowden mindkét ágánál...
na küldtem mailt
hát szétszeded kitakarítod ...kimosod a gáz felső cuccait ..lepucolod kormányt megsprézed valami csúszóssal...bowden leellenőriz lent is fent is nincs kiszőrösödve esetleg valami kis teflonspray....és kész ..
nem is egy kategória a két motor ..vagyis nem egy helyre való..hogyhogy ilyen célirányosan gondolkozol ?
nem ez nem falusi ez tanyasi ....de azért kicsit vékonyíthacc..és lefékpadozzuk
én csináltat alá, ugyan olyan méretűből mint a gyári volt. viszont gondoltam ha vékonyabb papírból van akkor mi van? ez nagyon falusi ?
köszi srácok a segitséget a 69O el kapcsolatban. wr 45O ben gondolkodom O8 as vagy ebben a 69O ben. csak félek hogy jobban romlanak vagy valami a yamahátol de majd kiderül.
sziasztok!

2008 450 sxf nem megy vissza a gázkar. idegesítő. van valakinek ötlet? köszi.
hát kicsit persze ..de vastag van most alatta ?
itt van adatlapomon ...zoozeekukacfreemailpöttyhu


mi baj?
zoozee: a Ktm-em meghalt ha már te se tudsz segiteni akkor belököm az árokba, légyszives add meg az email cimedet ha nem titkos az enyém, matyasl65@freemail.hu
el ne add! olajcsere meg 1 kis törődés.. kibaszott szép motor.. :) és kurvajó..
régi LC4-nél henger talp tömítés vastagsággal lehet szórakozni hogy kicsit jobban piríjjon ?
Ő
Ez GD-nek ment Amúgy a mamája varr profin nem?Ő csinálta az elefántfüleket is a kézvédőre?
De előbb vegyél Zééktől KTM-es felvarrót mert az enyémet nem adom oda