ezzel a gépjárművel szemeztem! mennyibe jönne ki egy pds csere,és egy komplett motor felújítás( csapágyak,vezérműlánc vezérműtengely,dugó,gyűrű,főtengely,meg még amit ilyenkor cserélni kell hogy pöpec legyen a gép?! )
Hidd el tudom milyen egy 2T-vel menni Bátyámnak van egy 300EXC ugyanabból az évjáratból mint az 525-öm.Néha cserélünk motort vagy csak kölcsönveszem tőle ha jó napja van Ja és nem feltétlenűl az erősebb motor a jobb.Egy 2T-vel szerintem jobban menne a szopósabb endurózás.De mindkettőnek megvan a maga jó tulajdonsága.Igazából az lenne a jó ha mindkettő az enyém lenne
Érzetre nekem gyengébbnek tűnt, mondjuk inkább csak alsó-közép tartomány környékén, de gondolom csak a nyomatékkülönbség miatt. Felül egész brutális. Igaz az a 400-as sem sima exc volt, hanem valami racing kiadás.
Ki akarod próbálni a 2T-t? Sztem az 525 után gyengének fogod érezni, főleg alsó tartományban. Én mentem 400 EXC-vel, utána a 250 EXC (2T) valahogy gyengébbnek tűnik.
mindennek eljön a maga ideje Bácsi! ezt szokták mondani a bölcsek! nekem meg olyan gép az álmom,mint ami ott áll neked a "hodályba",csak annyi pénzem nincs hogy hátra nézzek!
mekkora királyság lehetett a 125-ös SM-ként...annak idején meg voltam bolondulva hogy szerezzek a sajátomba 17-es kerekeket, de sose jött össze a dolog...
Üdv körtisz
Hát úgy alakul a motoreladás hogy meg van hirdetve a motor a neten pár helyen(összesen 2)azt ennyi végülis.Volt aki 3szor hívott egy héten hogy jön vasárnap azt mégse jött.Biztos csak a hangomat akarta hallani vagy nemtudom,mert okosabb így se lett hogy nem látta a motort.Azt bírom még amikor már telefonon elkezdik a motor hibáit sorolni meg cigánykodni.Szóval agybajos emberből van egy pár.De sebaj mert én számon nagy mosolyal használom ezt a kiváló terepmotort amit töretlenűl imádok.Csak csupán azért hirdetem mert 2T-t szeretném kipróbálni még zsenge koromban Ha meg nem kell senkinek hát az se érint meg mert akkor használom tovább mint eddig is
Fú te ne is mondd! Egy agyrém ez a motor eladás!
Meg amikor a 90%os gumira azt mondják hogy ez már cserés! Aztán simson után ül át crossra! Mondom mi vagy te versenyző?
Ilyenekbe belekötöttek nekem hogy nagyon beül a hátsó teló ha leveszem bakról a motort. Hiába próbáltam megmagyarázni hogy ez attól függ hogy mennyire van előfeszítve az a szerencsétlen rugó. "Nem az nem jó! Az én motoromba SXS rugó van azt ha leveszem a bakról egy centit se ül le!"
Biztos fasza lehetett vele motorozni....
jah és a mostani yamahában (5 éves a motor )28üzemóra újkora óta...de nem is 4-500ezer volt...
Én Kerkyrának is azt javaslom nyugodtan tartsa ki az árát,majd lesz rá ember aki értékelni fogja,hogy gondos gazdája voltál,és tisztességes módon elmondja a motor előéletét!
nem akarom,hogy ész osztásnak tűnjön,inkább csak tapasztalatokat osztanék meg... eddigi ismert KTM sxf 250ek közül 1 azaz 1 sem volt bonta 100üóra előtt...jó nem ment egyik sem OB-n de rendszeresen volt használva,de gondos gazdájuk által,100-nál egy dugó és vez lánc és kalap kabát...
a 10es exc-mbe volt 9 hónaposan 145üóra...perzse SM-volt,de akkor is, bontatlan,még úgy ütöttem...jött rá az ember,látta hogy ez jó el is vitte...mert tisztában volt vele,hogy ez egy KTM!
Nos,én nem akarok ingyen új motort(amúgy de ) csak érdeklődtem néhány helyen. Én most eladó s vevő is vagyok mint már annyiszor a huszon év alatt.Az én gépeim rendben vannak(mert így szeretem), tudom mert mindent magam csinálok s hoznék is anyagi áldozatot egy hard enduró oltárán.De egy szétütött 520-ért nem szívesen adnám oda a jó állapotú bár öreg gépeim és még toljak is rá lóvét.
Tudom,hogy mindenkinek cash kell,ezért nem egyszerű a dolog de ha valakit érdekel a történet az keressen bátran!A kompromisszum nem ismeretlen fogalom számomra
ezzel a gépjárművel szemeztem! mennyibe jönne ki egy pds csere,és egy komplett motor felújítás( csapágyak,vezérműlánc vezérműtengely,dugó,gyűrű,főtengely,meg még amit ilyenkor cserélni kell hogy pöpec legyen a gép?! )