Kb a Renthal árán kapsz egy Supersprox lánckereket ami szerintem tartósabb Amit még Zéé linkelt a motorra bronz színű még esztétikailag is toppon van ha ez ennyire számít neked.De felőlem azt veszel amit akarsz.
köszcsi a válaszokat fijúúk! most nekem hátúl JT lánckerék van elől a gyári KTM és CZ lánc azért kell cserélnem mert első lánckerékről letőrt 2 fog és a többi el van hajolva és ki van hegyesedve.. a lánc is kicsit meg van nyúlva bár annyira nem vészes a hátsó lánckerék viszont jó állapotba van ahhoz képest hogy 15e km van benne.. mert ezen még soha nem cseréltek láncot.. én most vettem a motort de le is cserélem.. OKÉ! meggyőztetek D.I.D arany 520 X gyűrűs kb 20e ft os 120 szemes lánc lesz! ha valaki tud (zoozee) 15 ös gyári KTM első kereket (újat) akkor azt megvenném! amúgy renthal NARANCS :D 42 es hátsó lánckereket veszek 13e ft ért! ha valaki ennyi pénzért tud gyári NARANCS KTM hátsó kereket az is jó.. a lényeg hogy olyan 35-6e fölé nem nagyon szeretnék menni..
ja és megkímélten vette idős német úr hagyatékából akinek a felesége nyerte keresztrejtvényen a motorot és nem értettek hozzá így bennehagyták a dobozába és ott állt a meleg folyosón évekig...mígnem az övé lett...
Hát igen a színe nekem is bassza a szemem hogy arany nem pedig narancs De egye penész a drótkefélés után úgyis lekapnám a festéket róla Most Regina van az enyémen tökömtudja milyen Xgyűrüs.Faszák ezek a Supersprox lánckerekek a tesómnak ilyen volt a 300-on.Ha jóáron tudsz nekem majd akkor visszatérünk még erre a jövőben
első gyári lánckereket is ugyanannyiba kapjuk mint a sima akármi kacatot ..úgyhogy itt se jött jobb alternatíva....lánc meg vagy az erősebb regina fekete(ez szar mert nem narancs)
vagy inkább a did ből ezt a majd lemegyek megnézem dobozát garázsba 75 lovas valamilyen x ringes professional láncot rakjuk azt is jóárba ...és így mondjuk 525 esetében a mi endurózási szokásainkkal 6000-7000 km max ot szoktunk kihozni belőle...de a 7000 az még igazából nem sikerült...de voltmár majdnem valakinek ..nekünk a 6 a biztos ..ez tudja 36 ból ...ha ebből mondjuk 3 ezret spórolnánk összeomlana a rendszer...nem tudnánk nyugodtan motorozni ...szóval eszünkbe se jut...
ja visszatérve ..még jó ötlet..mi ezt használjuk ...jóáron baráti körbe ...okr közeli cégek van hátra, hogy original supersprox lánckerék...nincs kidíszítvektm logóval picit az oldallukak éle sima nincs legömbölyítve mint a ktm gyárba beszállítottaké de amúgy ugyanaz csak olcsóbb...kis kedvezménnyel nagy jóindulattal olyan áron tudjuk feltenni mint a sima szart... úgyhogy nem is tesztelünk itthon nagyon mást...ez bevált...
Én is láttam már motoron.Akinek volt az dicséri.Mondjuk mind boltbajár a motorral ezért is kérdezlek téged talán majd te.Árba kedvező!Na mindegy most még marad hátul a 45-ös azt majd lánccal együtt lecserélem az egészet.
milyen színű? nem használjuk ( párat láttam motorokon de nem tudom mit bír se az árát úgyhogy azt valaki más mondja )...de egy szónak is száz a vége ..ha nem narancs akkor szar
ja és ha nem összevissza veszegeted innen onnan teleárba eszetlenül akkor pl. nálunk ezekből az árakból kapsz kedvezményt ...na az a spórolás...és mégis jó a cucc a lovon...bár nem narancs színű....
úgyhogy nem is tudom minek írtam ezeket a sok faszságokat...
de azért a többiek épülnek belőle..bár ők nagyon jól tudják már ezt...
erre nem is tehetsz szemetet spórolás gyanánt...mert eltépi és levág egy szeletet a blokkodból ha nincs szerencséd még százezrekbe is kerülhet a spórolás....(havonta kb látok egy könnyes arcot a satupad mellett)
ha rám hallgatsz én a helyedbe ....
leszarnám ezt a narancsos láncot...és inkább a tutira mennék...
szóval amit linkeltem lánc ilyen minőséget kíván a motorod erőbe...ez 33000 ft mondjuk...
22000 körül megvenném a 75 le ig DID-et
és mivel normális ember nem csak láncot cserél vehetsz hozzá lánckerekeket is ...a maradékból....majdnem...és kb...35000- ből összehoztál egy patika bika komplett láncszettet ......ami egyrész kell a motorodra...jó is egykerekezhecc nyugodtan...és nem kockáztatod sem a szakadást ,hazatolási kínlódást sem a szerencsétlen balesetet amit előbb mondtam....meg el is megy pár kilométert ugye ami nem hátrány ....szóval összességében ezzel spórolsz....
mondjuk egy baja azért ennek is van nem narancs.....
amúgy neked a 120 szemes lánc kell asszem azt nézd...
ja és ilyen láncáraknál nem raknék szemét lánckerekeket se ....
szóval előre mondjuk jó a gyári az max...3000 ft..
a hátsóra nem játszanék a szemétfajta aluminiumokbóll 7000 ért..mert leebédeli és a lánc se örül....itt a minimum a gyári v. gyári minőségű alu lánckerék 10 ezer ..maximumot meg a supersprox kompozit jelenti ami olyan 15ezerft ....
szóval aki ilyesmikben gondolkodik annak jó ha tudjami mennyi ..mi mit jelent ...mik az alternatív lehetőségek..... és a" nagy spórolásról " se feledkeztünk meg ..
és akkor jön a következő probléma a lánc színe
Ejj öcsém a narancslánc az kell a motorra Nem mindegy milyen szine van egy kikúrt láncnak?Tartós legyen és bírja a lovakat azt itt a lényeg nem hogy milyen szine van.
van hozzá master is meg rivet link....tudod a kétféle patenszem
de ezt tudja pl..egy did ből kb.22-24 ért amit adnak az olyan 75 le fölötti gépekre is jó... ...csak az szar aranyszínű...vagy acélszürke...és nem lehet a diszkóba villogni vele...de erdőbe kurvajó...
mert igaz még nem szakadt el..de azonkívül egy új drága lánckerékre rárakva hamar átrendezi ilyenre mint ami t most dobsz le róla...
ja és megkímélten vette idős német úr hagyatékából akinek a felesége nyerte keresztrejtvényen a motorot és nem értettek hozzá így bennehagyták a dobozába és ott állt a meleg folyosón évekig...mígnem az övé lett...
néha álmomban tele izzadom a lepedőt és csapkodva ébredek emiatt...
első gyári lánckereket is ugyanannyiba kapjuk mint a sima akármi kacatot ..úgyhogy itt se jött jobb alternatíva....lánc meg vagy az erősebb regina fekete(ez szar mert nem narancs)
vagy inkább a did ből ezt a majd lemegyek megnézem dobozát garázsba 75 lovas valamilyen x ringes professional láncot rakjuk azt is jóárba ...és így mondjuk 525 esetében a mi endurózási szokásainkkal 6000-7000 km max ot szoktunk kihozni belőle...de a 7000 az még igazából nem sikerült...de voltmár majdnem valakinek ..nekünk a 6 a biztos ..ez tudja 36 ból ...ha ebből mondjuk 3 ezret spórolnánk összeomlana a rendszer...nem tudnánk nyugodtan motorozni ...szóval eszünkbe se jut...
ami kicsit idegesít az persze a színe
Hátsóra a JT lánckerékről van tapasztalat?Acél meg alu is van.Én inkább az acélt venném.
úgyhogy nem is tudom minek írtam ezeket a sok faszságokat...
de azért a többiek épülnek belőle..bár ők nagyon jól tudják már ezt...
miszerint a narancs lánc a tuti
erre nem is tehetsz szemetet spórolás gyanánt...mert eltépi és levág egy szeletet a blokkodból ha nincs szerencséd még százezrekbe is kerülhet a spórolás....(havonta kb látok egy könnyes arcot a satupad mellett)
ha rám hallgatsz én a helyedbe ....
leszarnám ezt a narancsos láncot...és inkább a tutira mennék...
szóval amit linkeltem lánc ilyen minőséget kíván a motorod erőbe...ez 33000 ft mondjuk...
22000 körül megvenném a 75 le ig DID-et
és mivel normális ember nem csak láncot cserél vehetsz hozzá lánckerekeket is ...a maradékból....majdnem...és kb...35000- ből összehoztál egy patika bika komplett láncszettet ......ami egyrész kell a motorodra...jó is egykerekezhecc nyugodtan...és nem kockáztatod sem a szakadást ,hazatolási kínlódást sem a szerencsétlen balesetet amit előbb mondtam....meg el is megy pár kilométert ugye ami nem hátrány ....szóval összességében ezzel spórolsz....
mondjuk egy baja azért ennek is van nem narancs.....
amúgy neked a 120 szemes lánc kell asszem azt nézd...
ja és ilyen láncáraknál nem raknék szemét lánckerekeket se ....
szóval előre mondjuk jó a gyári az max...3000 ft..
a hátsóra nem játszanék a szemétfajta aluminiumokbóll 7000 ért..mert leebédeli és a lánc se örül....itt a minimum a gyári v. gyári minőségű alu lánckerék 10 ezer ..maximumot meg a supersprox kompozit jelenti ami olyan 15ezerft ....
szóval aki ilyesmikben gondolkodik annak jó ha tudjami mennyi ..mi mit jelent ...mik az alternatív lehetőségek..... és a" nagy spórolásról " se feledkeztünk meg ..
és akkor jön a következő probléma a lánc színe
fujdejóvagy neked ez supermotó 640 volt amúgy ?
de ezt tudja pl..egy did ből kb.22-24 ért amit adnak az olyan 75 le fölötti gépekre is jó... ...csak az szar aranyszínű...vagy acélszürke...és nem lehet a diszkóba villogni vele...de erdőbe kurvajó...