Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először is köszönöm a jótanácsot!
Másodszor én is annak a híve vagyok, hogy ha tehetem, minnél újabb frissebb, jó állapotú motort, mint egy régit, mert azt úgyis rá kell költeni (előbb, vagy utóbb).
Kópó alkatrészek meg vannak minden motoron, amit cserélgetni kell. Viszont én annyira nem szoktam nyúzni a motorjaimat, a mostanival is (125 sportmotor), a szezonban alig mentem 5000km-et. Úgy jött le, hogy különösebben nem szervizigényesek a KTM-ek, mint pl. 50 üóránkát dugócsere stb.
Ha már itt tartunk 2004-2005 ös modelleket néztem 16000 körüli km-el, itt már elképzelhető, hogy volt henger-dugó csere, vagy hogy bontották a blokkját?
háát nagyjából jó helyen jársz.....ha endurózni szeretnél akkor meg főleg...

amire inkább figyelj , hogy ne egy szemetet vegyél valami marhától....mert ott dől el igazán a sosod....

mert akár honda, yami ,ktm akármi.....ha szar akkor lehet rákölteni...

de pl. átlagba évi 100-150 ezeret mindegyik enduróra kell ha használod rendszeresen ......rendesen...és akkor olyan dolgokat cserélsz amit akármelyiken cserélnél..... ....akkor ezt ne is nevezzük rákőltésnek...

.mert... bírom a verebeket mikor van egy 525 rxc modjuk és sír hogy ráköltött 100 at mikor vette...és hogy szar a ktm mert ennyit költött rá....és kérdezem mit vett ..hát két gumit meg láncszett meg fékbetétet ..és cserélt olajat...
ja mondom ezen menjünk is túl mert ez semmi aki endúrózik...ezt bármire rá kell dobni...évente...
de szóval amit mondanék inkább elején adni kicsit többet egy frissebb szebb jobb állapotú szervízelt paripáért mit egy lelakott szart gyorsbA venni mert ha motorozni akarsz velr...mert két hét alatt a szar is annyiba lesz mint a szebb amivel egyből csak menni kellett volna...

szóval a vételnél nagyon ott kell lenni és inkább vegyél egy évvel később kicsit drágábban paripát mint olcsón hamar szart mert nem lesz motorozás...............

és ha mondjuk egy régi fosra dobálod a pénzt akkor is egy régi motorod lesz...ezért mondom hogy inkább elején odatenni a " szarra elköltött" pénzt és venni egy jobbat...
Az tény, hogy nem saját tapasztalatból írtam amit írtam, említettem hogy kezdő endurosként kezdeném. De akkor eszerint közel egy árban lehet a fennttartása is a motornak.
Én is a "városi legendákból" indultam ki, amit hallottam. De ennél jobb helyen nem tudtam volna megtudni
persze ..ktm nek kell legyen és 10 évnél nem kifutottabb tipus...
egy blokk van a képen...itt az apróban
Heló! Én nemtalálom a lengővilla hirdetést
szerintem ez a TIPUS-tól is függ
azért ez így nem igaz, én is sok mindent vásároltam már az enyémhez, és sok minden olcsóbb vagy egy árban van a japán társaihoz képest, de persze nyilván van olyan alkatrész is ami drágább, attól függ mit akarsz venni.
sok motorhoz vásárolhattál már te is...
hát a KTM nél drágább dolog nincs h haljanak meg.. sztem elég megnézni mennyibe kerül maga a motor..
Csak egy tipp de nézz utána ha gondolod!Keress idomot XR650-hez meg EXC525-höz!Vagy bármilyen gyári vagy utángyártott alkatrészt!Szerintem utána kéne ilyen véleményt írni hogy mi is drágább meg költségesebb!
és hogy mennyi idő alatt van itt a cucc ...az is fontos....
mert ktm be polcról van azonnal minden ..ha esetleg nincs valami ritka darab akkor max egy hét....de pici felárral 24 óra ha siet,,,,

amúgy meg egy városi legenda, hogy drága a ktm hez az alkatrész...van pár dolog ami nem olcsó az tény de az egyikhez se az ..viszont többségében minden olcsóbb....főleg ha jó ktm boltban vásárolsz...
Lehet nem vagy tisztában mihez mennyibe kerülnek az alkatrészek...
Én úgy értelmezem a hozzászólásom, hogy a KTM fenntartásáért aggódom, mert drágább lehet, mint egy Hondánál. Lehet nem olvastad pontosan.
A gyémántport és a csiszolt Swarovski-t ne felejtsd ki!
Hondánál drágább alkatrész? Maximum ha egyedileg reszeltetetd ki, aranyból...
Zoozee:
most láttam hogy az apróban hirdetnek 525-höz hátsó lengővillát, ha még kell....
mail ment, segítségedet előre is köszönöm.
Én a 2004 es modell adatait néztem, korábban irtam is, hogy 2004-2005 vasakban gondolkodok.
Köszi a válaszokat mindenkinek
Mások elmondásai szerint motort venni jódolog Hasonlítsd csak képen össze a két tipust aztán rájössz miről is beszélünk.Amúgy meg a Honda az isten tudjuk mind de a KTM meg A! terepmotor KTM-esek elmondása szerint
köszi a válaszokat! most már csak 1 karbit kell szerezzek.. :D viszont arra nem írtatok hogy mire figyeljek, mit cseréljek az olajcserén kívül hogy szét ne hulljon a motor? mert szoktátok írni SX, EXC re, hogy ezt kell ennyi idő után cserélni meg azt meg erre figyeltek meg arra.. és ilyenkor meg ijedek, hogy nekem is kellene (kerékcsapágy, főtengelycsapágy, szimeringek (telóba is), hajtókar, dugó, gyűrű, stb..)
még az lc4 is jobb szerintem. pedig nehezebb.. papiron..
amúgy az 525 az 113,8 kg ....és a két motor között különbség csak egy század van ...mondjuk nem milliméter hanem évszázad....
Igen, mivel ezek nem publikus dolgok, így érthető, ha nem tudják, vagy nem akarnak segíteni. Ha ennyire fontos, akkor ha van valami fotód róla, akkor beazonosítom, és megmondom, hogy mi lenne az ára...