na BUGIC .. :D:D micsoda dilemma ez a láncválasztás.. :D zsiráf amit mondtál h a KTM partsban van narancs lánc az "EK Chain" 25 rongy + posta.. :D szerintem RK narancs lesz.. rohadjon meg elszakad vagy megnyúlik veszek egy D.I.D láncot, de ennek ki kell bírnia.. (szívem szerint én is did láncot vennék de abba nincs narancs és nem tudom h az arany jól mutatna e.. az a baj hogy a narancs lánc volt az álmom ti meg most lebeszéltek róla (persze biztosan jobban értetek hozzá!)... :S :/)
megvan a légrés a jeladó és a lendkerék között a leállito gombot is ki mértük talán még a lendkerék ék lehet a lúdas de a jeladó és az állorész feszültség átbocsátási értékét jó lenne valahol meg tudni
helló:nincs a 450 exc-en szikra cdi-it trafot kicseréltük de igy se indul az állorész ellenállása 14,7 ohm átmenö feszültsége 7.5 a jeladóé 0,6 volt na hogy lessz nekem szikra szombaton máriahalomra kell menni
Egyébként értelmesebb szaklapokban (Moto technika) van pl lánc összehasonlítás.
De már úgy tudom a Mami is csinált teljesítménymérést a láncok között, ahogy a gumik között is.
Az az igazság, hogy földi halandók számára a legeslegjobb tuning az a gyakorlás. Mert hiába hoznának egy hétköznapi gyakorlott motorosnak is a vb bajnok motort felkészítve. Egy egészen kis gyermekkorától arra nevelt ember, aki ráadásul még tehetséges is, az gyakorlatilag szakadt romettel körbegyalázná 28x. És még csak nem is túlzok :)
Nem a 100 lón múlik. Annyi az egész, hogy egy tényleges versenyláncnak kisebb a súrlódási ellenállása. Akár padon kimérhető a különbség teljesítményben.
Tehát mondjuk nem 10%-ot eszik meg a hajtáslánc, hanem 9.5-öt mire a motortól a kerékre ér.
Persze ennek ára van, tömítettség ugyanis nem olyan. Nézőpont kérdése, hogy kinek és hol mi a fontos.
Ahol számít az, hogy 1 századdal előrébb legyen egy körön, legyen az bármilyen terep, ott egyértelmű a választás.
De hogy az utcai Valentino Rossik megmutassák azt, hogy hogyan tudnak egykerekezni, meg hobbicélra elbohóckodjunk a dagonyába, oda tök felesleges, mert ettől senki sem lesz jobb, meg nem lesz versenyző :)
nyilván.. de nem mindig a legdrágább a legjobb de ha azt mondod hogy az RK narancs 520 O gyűrűs vagy amit linkeltem D.I.D 530 X gyűrűs ATV versenylánc nekem hobbicélra tökéletes, vagy ha esetleg mondasz egy konkrétumot én elhiszem neked és azt veszem.. :) http://www.parilla.hu/index.ph... itt van narancs versenylánc jó áron ez olyan is amennyibe kerül? és hány szemes kell?
ajj istenem.. :S akkor most milyet vegyek? mert narancsot szeretnék de hát ha szar.. meg mondjuk nem 30 ér szeretnék csak láncot venni mert láttam annyiért is..
Utcai használatra lenne nem pályára.
De már úgy tudom a Mami is csinált teljesítménymérést a láncok között, ahogy a gumik között is.
Az az igazság, hogy földi halandók számára a legeslegjobb tuning az a gyakorlás. Mert hiába hoznának egy hétköznapi gyakorlott motorosnak is a vb bajnok motort felkészítve. Egy egészen kis gyermekkorától arra nevelt ember, aki ráadásul még tehetséges is, az gyakorlatilag szakadt romettel körbegyalázná 28x. És még csak nem is túlzok :)
Tehát mondjuk nem 10%-ot eszik meg a hajtáslánc, hanem 9.5-öt mire a motortól a kerékre ér.
Persze ennek ára van, tömítettség ugyanis nem olyan. Nézőpont kérdése, hogy kinek és hol mi a fontos.
Ahol számít az, hogy 1 századdal előrébb legyen egy körön, legyen az bármilyen terep, ott egyértelmű a választás.
De hogy az utcai Valentino Rossik megmutassák azt, hogy hogyan tudnak egykerekezni, meg hobbicélra elbohóckodjunk a dagonyába, oda tök felesleges, mert ettől senki sem lesz jobb, meg nem lesz versenyző :)
Amúgy ott dolgozom
RENDSZÁMOS váz , amibe bármilyen blokkot tehetsz, mert motorszám nincs a forgalmiba !
BEHR kerekek, hátsó 4.25 ... és a többi minden..