erőforrásuk meg gyakorlatilag egy ..és nem játék ez a 690 amúgy nem egy szétdőlős fajta ...lényegében pont egy bevált és utcai hosszútávú strapa blokkról írtad a félelmeket....amúgy a 690 rally a dakaron már párszor végigment (asszem elöl ) ilyen blokkal nagy dobozokkal.....szóval a tiéd kimegy a világból...
hát én tuti nem gondolkodnék ennyit a wr ktm drz hármason.. a drz meg a wr menne és a KTM maradna.. ahogy írták ha törődsz vele az örök.. és akkor tudnál faszát endúrózni is meg utcán is menni 1 SM szettel hamár ennyire jól megy arra fele... 690 SMC ugye..
Szerintem
Add el a DRZ t mert2 Ft ot nem ér ha komolyabban akarod terepen használni egy EXC vagy SX hez képest,hagyd meg a 660 ast futkosósnak hétköznapra,örökké tart ha rendbe tartod ,meg vegyél játszósnak ami fürge és könnyű EXC t nem rosszabb mint egy WR a puha szar első futóművével+nehezebb is mint egy EXC szarabb a súlyelosztása is a Yamahához drágább az alkatrész is a gyujtáselektronika rendszeresen beszarik rajtuk legyen 400 v 450 amugy a 400 as még szarabb is +a korukból adodóan költeni kell rájuk de amúgy mindegyikre legyen japán vagy KTM vagy bármi
ez ilyen sport ha nincs rá pénzed akkor vegyél honda diot de egy EXC böl elöbb kiszállsz bármikor mint egy WR ből 100x
meg a WR hobbienduró az EXC meg REDI TU RÉSZ(majdnem)
EXC meg az SX amúgy se boltba járos motor bár valaki arra használja
10000Ft szivesen
terepezni szeretnék csak egy wr el könyebb mint a ktm el. és ugy gondolom hogy a wr en nincs enyi elekronikus kütyü mint ezen és ha aktm en elmegy valami akor azt sem tudom kihez fordujak. a wr t meg könyeb javitani.
mi az a sok elektronika ? nem sokkal több sőt ugyanannyi mint a wr-ben..talán a műszerfal..szóval ami meg benne van az japán és ha az szar akkor a wr ben is ugyanaz van ...megint miről beszélünk..ez a 690 egy strapamotor ..nem enduró...inkább utcai és bírja a terepet...
nem úgy mint az exc vagy a wr ...ami kihegyezett versenyenduró de fel lehet menni vele az aszfaltra is picit...és ehhez a 690 eshez képest negyedét se mennek el...
Az hogy a WR-re többet kell majd költened!Mivel üzemórás ezért egyértelmü.A 690 meg egy utcai gép amit zoozee is leírt ritkább szervíz intervallum.Ha terepezni akarsz persze a wr a megfelelőbb de te most a szervízigényt nézed vagy azt hogy mivel jobb terepen?Nem mindegy!Mondjuk ha ilyen jól tudod milyen a két motor akkor mi a kérdés?
Add el a DRZ t mert2 Ft ot nem ér ha komolyabban akarod terepen használni egy EXC vagy SX hez képest,hagyd meg a 660 ast futkosósnak hétköznapra,örökké tart ha rendbe tartod ,meg vegyél játszósnak ami fürge és könnyű EXC t nem rosszabb mint egy WR a puha szar első futóművével+nehezebb is mint egy EXC szarabb a súlyelosztása is a Yamahához drágább az alkatrész is a gyujtáselektronika rendszeresen beszarik rajtuk legyen 400 v 450 amugy a 400 as még szarabb is +a korukból adodóan költeni kell rájuk de amúgy mindegyikre legyen japán vagy KTM vagy bármi
ez ilyen sport ha nincs rá pénzed akkor vegyél honda diot de egy EXC böl elöbb kiszállsz bármikor mint egy WR ből 100x
meg a WR hobbienduró az EXC meg REDI TU RÉSZ(majdnem)
EXC meg az SX amúgy se boltba járos motor bár valaki arra használja
10000Ft szivesen
Van egy eladó idom garnitúrám, ha érdekel valakit.
Bocs,de ezt nem tudtam kihagyni!
nem úgy mint az exc vagy a wr ...ami kihegyezett versenyenduró de fel lehet menni vele az aszfaltra is picit...és ehhez a 690 eshez képest negyedét se mennek el...
érted hogy honnan próbálok közelíteni...