Sziasztok!
Kérdésem volna, hogy a KTM-ek(EXC / SX) mely évjárattól hidro-kuplungosok?
(elnézést ha nem ez a megfelelő szó!)
Előre is köszönöm a választok!
Egyébként ez lett volna az egyik tippem. Már sokadszorra átgondolva.
A hézagolások tuti oké, mert meg lettek nézve a méretek összerakáskor, és át is lettek mérve a kopott alátétek, h tuti jók-e.
Mennyibe fáj egy olyan tűgörgő? Hajthatom így a motort, míg megérkezik az új, vagy nem kéne erőltetni?
kuplungnál van a hiba,,,,amúgy mindegyik szól alapból is ....picit már újkorában is hallani....de....
nálad az lehet .... ha ! nem raktál szarul össze semmit...bár ezek a csapágyak gyári méretűek duma nagyon teszett....mikor simán csak újnak kéne lenniük.....(szóval másra nem is gondolok nem írom le az ilyenkor tipikus szerelési hibákat se mert aztmondtad minden oké ) bár átnézném a hézagolást is ....de valószinű a primertengely és a kuplungkosár csapágyazása a ludas...szóval kopott lehet a kuplung alatti tűgörgő meg a futóperselye ..és ne osztogasd az 5ezreket
Van egy kis problémám a motorral. Most lett kicserélve minden mozgó alkatrész a blokkjában.
A jelenség a következő:
-motor szépen jár, szép hangja van.
-kiengedett kuplungnál valaminek kopogó, csörgő hangja van a blokkban
-behúzom a kuplungot, megint gyönyörű hangja van
A blokk többször átnézve, szervízmanual alapján összerakva. Minden alátét, távtartó, csapágy gyári méretű, minden a helyén van. Természetesen új olaj van benne, és nyomatékra lettek húzva a csavarok. Tömítések cserélve, lamellák jó állapotban.
Minek lehet hangja odabent?
(tudom innen nehéz szerelni, de egyszerűen nem értem, mi a tököm szól benne, így meg nem merek vele kimenni...)
Egyszer már szétszedtem múlt hétvégén, akkor újra össze lett rakva, hibát nem találtunk, pedig a kuplung oldali deklinél minden szét és össze lett rakva újra. Előtte soha nem volt ilyen hangja. És ha behúzom a kuplungot, akkor megszűnik a zaj.
Ötleteket elfogadok 5000ért...euróban!
Régi mocimhoz egyszer bontóstol hoztam egy alig használt Regina láncot rövid volt és volt iylen CZ-m egy 3 szem hosszú avval pótoltam ki de semmi nem történt vele, nem szakad az el.
Segítsetek nekem! Szükségem lenne egy 2000-es évjáratú 250sx hengerre. Egy 2003-tól hengert újszerű állapotban már sikeresen vásároltam magamnak . De most már kéne egy jó is, mert sürget az idő...mindjárt itt a szezon.
előre is köszönöm a segítségeteket!
számom: 0630 755 42 86
üdv Zsolt
Azzal kezdődik a történet, hogy az az Akrapovic, amit a Giraffe említ, az egy egy dobos rendszer, 2004-es motoron van fenn. Neked meg, ahogy látom a duplacsöves LC4 van. Innentől a rendszer eleje gondolom máris érdektelen számodra.
Anno én is úgy akartam, hogy dob nélkül megvenni csak a csövet -Nekem is volt slip-on Akrapovic dobom-. Erre kaptam azt a választ, hogy mókolás nélkül nem megy fel -még mindig az egy csöves rendszerről beszélünk-, más a slip-on dob és a rendszerhez való dob bemenete. (más cikkszámon is van a kettő, mindkettőnél megjegyzik, hogy milyen csőre tehető)
A te duplacsövesedhez való powerparts-os Akra dobok már felmennek mind a gyári, mind az Akra csőre (ebben tévedtem az előbb). Csakhát ugye az eladó rendszer eleje nem megfelelő....
Lenne pár kérdésem!
Ktm exc 450-be mennyi motorolaj kell?
Olajszürők számát és a szelephézag méreteket tudja valaki?
Előre is köszönöm!