dehogyis, nem azt a részt. amit már korábban is írtam, a henger és arról leszerelhető kipufogócsonk közötti részt, ahova kértem azt a négy szilikongyűrűt is. csak itt mindenki félreérti . oda 100% hogy szilikonpaszta kell, amikor leszereltem, akkor is az volt ott.
FBS paszta bírja haver is azzal tömítette a Kawát, de amúgy nem réz tömítő gyűrű kell oda?
Régi mocimnál legalább is az volt...
Csavar boltban lehet kapni több méretben.
Ez négyütemű gépekhez nagyon jó, de nekem eddig még nem volt olyan paszta, ami 3-4 óránál tovább bírta volna. Ez a típus kikeményedik hő hatására, de a kipunál olyan rezonancia van, hogy egyszerűen darabokban szedtem ki ezt a fajta tömítést. Amúgy kösz mindnekinek a segítséget .
Sziasztok! Egy 2006-os 625 LC4 prestige supermoto vásárlása előtt állok. Tudnátok nekem tanácsot adni, mire figyeljek, illetve, hogy miben különbözik a prestige modell az alaptól? Nem zöldfülü vagyok, 20 éve gyorsaságizok, de most készülök típus váltásra.
Giraffe, Zéé és a többiek akinek van vmi ötlete...
adott egy fekete blokkos lc4 (625 2000 évj asszem) a kartergáz csövön olyan szinten veri az olajat, hogy a légszűrő háznak az alsó kifolyójából szó szerint folyik ki a motorolaj. Elvileg előtte dolgozta vissza kicsit az olajat a légszűrő házba, de ilyen durván egyik pillanatról a másikra kezdte el.
A motor amúgy szépen indul, nem csörög zörög, nem füstöl. 2-3 hónapja cseréltek benne olajat 10-60-as motorex van benne.
első lépésnek leengedem belőle az olajat mindenhonnan hogy nincs e túltöltve... / menyi a olajnak megy a blokba és a vázba?/
Pontosan! Az osztrákok lementek a KZ után a felvezető körbe,aztán a rajtot meg el kellett halasztani,mert vagy 10-en ott sorakoztak lent a katlan aljába,pedig már rajtolniuk kellett volna!
Régi mocimnál legalább is az volt...
Csavar boltban lehet kapni több méretben.
adott egy fekete blokkos lc4 (625 2000 évj asszem) a kartergáz csövön olyan szinten veri az olajat, hogy a légszűrő háznak az alsó kifolyójából szó szerint folyik ki a motorolaj. Elvileg előtte dolgozta vissza kicsit az olajat a légszűrő házba, de ilyen durván egyik pillanatról a másikra kezdte el.
A motor amúgy szépen indul, nem csörög zörög, nem füstöl. 2-3 hónapja cseréltek benne olajat 10-60-as motorex van benne.
első lépésnek leengedem belőle az olajat mindenhonnan hogy nincs e túltöltve... / menyi a olajnak megy a blokba és a vázba?/
esetleg vmi ötlet mit nézzek még meg?
Úgy néz ki hogy olyan fél 10től kint leszek.
Fehér ktmel leszek matrica nélkül 650es rajtszám.
Aztán max összefutunk.