Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem, nem az kell . oda gyárilag lehet kapni ilyen zöld színű tömítőgyűrűt, asszem annak az anyaga viton .
dehogyis, nem azt a részt. amit már korábban is írtam, a henger és arról leszerelhető kipufogócsonk közötti részt, ahova kértem azt a négy szilikongyűrűt is. csak itt mindenki félreérti . oda 100% hogy szilikonpaszta kell, amikor leszereltem, akkor is az volt ott.
Ne már srácok....volt egyszer egy Verhovinám, és ott meg sárral kellett bekenni, és a patakparton lehetett kapni, akkor az jó lesz ide is, nem?
FBS paszta bírja haver is azzal tömítette a Kawát, de amúgy nem réz tömítő gyűrű kell oda?
Régi mocimnál legalább is az volt...
Csavar boltban lehet kapni több méretben.
Most mit akarsz pasztázni? A kipufogó cső és a hengeren lévő kilépő nyílás közti részt, ahol a 2 tömítőgyűrű van?
Ez négyütemű gépekhez nagyon jó, de nekem eddig még nem volt olyan paszta, ami 3-4 óránál tovább bírta volna. Ez a típus kikeményedik hő hatására, de a kipunál olyan rezonancia van, hogy egyszerűen darabokban szedtem ki ezt a fajta tömítést. Amúgy kösz mindnekinek a segítséget .
Van direkt kipufogóhoz paszta, ezzel raktuk fel az astrára a végdobot, de használom a motorhoz is.
Sziasztok 2001 es ktm lc4 640 fekete blokkos mikuni karburátorba az uszohoz hol kapok megfelelö o gyürüt ? Pest és környéke. Köszi.
Sziasztok! Egy 2006-os 625 LC4 prestige supermoto vásárlása előtt állok. Tudnátok nekem tanácsot adni, mire figyeljek, illetve, hogy miben különbözik a prestige modell az alaptól? Nem zöldfülü vagyok, 20 éve gyorsaságizok, de most készülök típus váltásra.
van a vázba olaj, mert oda van felcsavarva az olajszűrő... az évjáratot hasra ütésre tippeltem 48 óra talpon lét után
Okés,megbűvöljük
Van,a lányom,nemsokára kétéves.Szóljak neki,hogy írjon neked?
A neten találtam pár ilyen gépet...lehet hogy csak hazánba nem került.
2000-ben még 620 volt, nem 625 és ha tényleg az, akkor a vázban nincs olaj!
1,5-1,6 l a blokk,0,5-0,6 a vázba
Giraffe, Zéé és a többiek akinek van vmi ötlete...

adott egy fekete blokkos lc4 (625 2000 évj asszem) a kartergáz csövön olyan szinten veri az olajat, hogy a légszűrő háznak az alsó kifolyójából szó szerint folyik ki a motorolaj. Elvileg előtte dolgozta vissza kicsit az olajat a légszűrő házba, de ilyen durván egyik pillanatról a másikra kezdte el.

A motor amúgy szépen indul, nem csörög zörög, nem füstöl. 2-3 hónapja cseréltek benne olajat 10-60-as motorex van benne.

első lépésnek leengedem belőle az olajat mindenhonnan hogy nincs e túltöltve... / menyi a olajnak megy a blokba és a vázba?/

esetleg vmi ötlet mit nézzek még meg?
Fél 10körül én is ott leszek már.Majd kereslek!
Hy!
Úgy néz ki hogy olyan fél 10től kint leszek.
Fehér ktmel leszek matrica nélkül 650es rajtszám.
Aztán max összefutunk.
csak 49-es
Magának meg ment egy pakk!
Szerintem ami neki light,az neked is hard lesz! Amúgy ott nem nagyon vannak hard helyek.
Pontosan! Az osztrákok lementek a KZ után a felvezető körbe,aztán a rajtot meg el kellett halasztani,mert vagy 10-en ott sorakoztak lent a katlan aljába,pedig már rajtolniuk kellett volna!
Nem hinném! 50-es EXC? Ez csak valami kósza legenda.
tényleg nincs ott gyárilag, amit korábban betettem robbantott ábrát, azon sem szerepel.
persze, miért ne?