Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja.
nagy.david@kalocsakom.hu
Hali.
Dobj 1 mailt mert nekem nem jön össze.
Bocsi.
üdv.
a kapu eddig akárhányszor mentem mindig nyitva volt,7 közben vagy 7 végén
de lehet csak mákom volt
mikor hol?de írtam fb -ra is.nem tom melyiket nézed előbb
Holnap kijössz akkor gyirmótra?
Ez lett volna a második ötletem...
Bakelit miért nem jó egyébként? (tudom kicsit simsonos megoldás...)
de az biztos kellemetlen , majd stohl buci beszámol róla talán .
igazából majd az dönti el, hogy lesz-e javítva, hogy fog-e kifújni vagy nem. de télig kihúzza az szerintem, nem hiszem, hogy most idén 15-20 óránál több fog belemenni, addig meg a szilikon is jó . a rezóra is kell majd várni 1 hetet sztem, mert nem én csinálom, majd utána minden kiderül.
mert az anál mindig jobb..
bár annál meg tényleg egyszerübb megoldás a felhegesztés és méretre marás.
bakelit az felejtős..

ha már préselt persely akkor csakis alu..
Pontosan... bár a kipucsonk az nem néz ki vmi jól...
Úgy szokták ezeket csinálni, hogy egy gyűrűt raknak bele, ami olyan széles mint a tömítőfelület, és olyan átmérő kívül, mint a megmaradt kipucsonk. A belső átmérő meg lehet akkora, mint a rezónyak. Én bakelitből csináltatnék egyet, mert az nem faragja tovább a csonkot, de mégis ellenáll a hőnek és tartja a rezót is. Az meg le van pasztázva, oszt csókolom...
Ez csak egy ötlet volt, ha hülyeség, javítsatok ki. De még mindig olcsóbb, mint egy új csonk....
akkor azt nyugodtan le lehet venni .
A képen látható, hogy eddig mennyire kezdte ki a csonkot. A mélysége max 2-3 tized milliméter. Sztem ez még annyira nem vészes. Majd ha rakom vissza a rezót, akkor nyomok még mellé egy kis szilikont is, csak jó lesz vele.
Nem ugrik szét, mert a powered mechanikáját egy két csavarral felfogatott biztosító lap tartja. Uh a csonkot nyugodtan leveheted. Csak a tömítésre figyelj oda, ha nincs helyette új!
Miután ki lett vágva a sérült rész, utána hozzáigazítjuk majd a csonkhoz, csak ugye amíg ki nem vágjuk, addig felesleges, mert szétreped a nyak . A kipufogó csonkot ahogy elnéztem, az aluminiumból lehet, azt meg még ha meg is eszi, azt meg lehet javítani. szerencsére van gépműhelyes ismerős, aki pont az ilyen szétcseszett hengerfejeket, hengereket javítja, ő meg biztos rendbe tudja rakni. Csak azt nem tudom, ha azt a négy csavart, ami a csonkot odafogja a hengerhez, leveszem, akkor a power szelepem nem fog-e szétugrani .
attol még lehet hogy feszülni fog a rezo, ha nyakban is rogyott, márpedig az szinte mindig előfordul.

és akkor megeszi a kipufogo csonkot..

szoval meg kell igazitani azt is, hogy ne feszüljön, adott helyen szétvágni ,avival összevarni.
nem is tudtam hogy ilyen nagy költő vagy...
Ezen miért nem csodálkozom?!
""csak a fejekben van baj , sajnos...,,
Az biztos
A májer vesz 1 motort mert az vagány
milyet vegyen kéket?zöldet?Sárgát?
Azt se tudják eszik vagy isszák
Ktm mert az ReDI TU RÉSZ
kár hogy a fejében kevés az ész
Tudás semmi de a pofa az nagy
bedagad a fej ha az hanyatt basz
300 at mert az a menő
majd 1x talán a feje is benő
A szarjáért él ,hal, fekszik
de 1egy új légszűrőre már nem telik
a legtöbb erős ,gyors és bátor
kb. mint a Terminátor
Én meg inkább iszok egy piát
És megbaszom a legjobb pinát!
Sok ráérő időd van. Én inkább elsőre szoktam, de rendesen...