Ma épp bejárattam volna az EXC-t, de rá kellett jönnöm, h a berugótengelyt rosszul raktam vissza és racsnizik járás közben. Holnap este kész lesz, csütörtökön mehetünk motorozni, vgy pénteken. Hétvége nem jó sajnos, megyek vissza deutschlandba...
Hali!
Power szelepnek a nyitását tudod vele állítani, hogy alacsonyabb, vagy magasabb fordulaton kezdjen el nyitni. A henger másik oldalán van egy kisujjnyi dekni függőlegesen, azt ha leveszed látod hogy mennyit állítottál rajt.
A mértből kiszámolt kerékátmérőhöz ezek nem kellenek. Felveszel egy jelet, felülsz, legördíted mondjuk 10 fordualtot, leméred, majd átlagolsz.
Egyébként tényleg csak egy excel tábla.
Bár mérések alapján elmondható, hogy 100km/h-nál már így is "csalni" fog, fordulaton annyit nő a gumi átmérője.
Amcsi Top Fuel videókban látható, hogy ott milyen komoly mértékű gumideformáció van, hatalmas átmérő változás, számolnak is vele.
Hát jah, csak itt minden adatot tudsz változtatni.
Primer áttétel, sebességi fokozatok áttételei, kerék átmérő, meg kiirja hanyadik sebességben milyen fordulaton mennyit megy
anno még 2000-ben a Namoto álltal rendezett Várpalotai, vagy a pilisi versenyek detto ilyen ,vagy még ennél nehezebb nyomvonalakon mentek..
,jo helyen lakunk mi, csak a fejekben van baj , sajnos...